۱۳۳۹۵۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نیاز نمی‌بینیم به همه حرف‌ ها پاسخ دهیم

وزیر کشور گفت: نباید به حاشیه‌ها توجه کنیم. نیاز نیست به همه حرف‌ها پاسخ دهیم و مردم می‌فهمند چه کسی کار می کند.

خبرگزاری ایسنا: وزیر کشور گفت: نباید به حاشیه‌ها توجه کنیم. نیاز نیست به همه حرف‌ها پاسخ دهیم و مردم می‌فهمند چه کسی کار می کند.

عبدالرضا رحمانی فضلی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان کرمان با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: افتخار ما این است که دولتی برخاسته از متن مردم و تجلی اراده مردم هستیم.

وی با اشاره به حکومت و نظام اسلامی افزود: برای همه اقداماتی که انجام می دهیم، در قیامت باید پاسخگو باشیم و مسوولیت راحت نیست و نمی توانیم از زیر بار مسوولیت شانه خالی کنیم.

رحمانی فضلی تصریح کرد: اینطور نیست که امروز پشت میز نشسته و در قیامت راحت از کنار آن بگذرند بلکه در دولت اسلامی باید همیشه خدا را گواه بر خود و خود را پاسخگو در مقابل خداوند بدانیم و در این صورت است که می توانیم دین خود را به مردم بپردازیم.

وی بیان کرد: نباید فکر کنیم مسوولیت‌های ما مربوط به مقطع خاص است بلکه در مقابل خدا، مردم و تاریخ مسوول هستیم و دین و امانت تاریخی به دوش داریم.

وزیر کشور با بیان اینکه همه ما دولت را تشکیل می‌دهیم و باید به این مسائل اعتقاد داشته باشیم گفت: ما به آیندگان نیز دِین داریم و هر تصمیم ما تاثیرات زیادی در زندگی مردم، جوانان، دانشگاه، جرم، ثروت و فقر موثر است و باید پاسخگو باشیم.

رحمانی فضلی با اشاره به یک سال فعالیت دولت یازدهم تصریح کرد: شهادت می دهم در این مدت تلاش آقای روحانی بر این بوده صادقانه در تبعیت کامل از مقام معظم رهبری با اعتقاد به شعار اعتدال و تکریم برای مردم کار کرده اند.

وی افزود: نمی توانیم بدون هماهنگی با هم برای کشور کار کنیم و همه باید تلاش کنیم با انسجام و همکاری در جهت توسعه کشور گام برداریم.

وزیر کشور گفت: ثبات خوبی در اقتصاد به وجودآمده است و تعامل با کشورهای دیگر بیشتر شده و گام های خوبی در بحث هسته ای برداشته شده است که ان شاءالله کامل می شود.

وی تصریح کرد: باید بر منابع و ظرفیت‌های استان کرمان تکیه کنید و شما حاکمان استان کرمان ظرفیت های استان را فعال کنید و از تسهیلات و امکانات و مقررات دولت استفاده حداکثری را داشته باشید.

رحمانی فضلی بیان کرد: مدیریت هر بخش باید برای خود یک نقشه راه مبتکرانه برای فعال سازی ظرفیت ها داشته باشد و این مسئله با همکاری و مشارکت مردم انجام می شود.

وی تاکید کرد: نباید ظرفیت های دانشگاه را نادیده بگیریم و بتوانیم با ارتباط ها و مشورت ها از منابع عظیم بهره ببریم.

وزیر کشور تاکید کرد: باید تکریم ارباب رجوع در صدر کارهای اداری باشد و واقعا باید به مردم احترام بگذاریم و نباید آنها را در روند کار معطل کنید.

وی تصریح کرد: یکی از ضعف های سیستم اجرایی عدم پیگیری کار است و باید همه نظارت و پیگیری قوی داشته و با سرعت کار را پیش ببریم. رهبر انقلاب و رییس جمهوری بر مبارزه با فساد خیلی تاکید دارند و نباید اجازه بدهید در زیر مجموعه فساد رشد کند و با هر میزان فساد اقتصادی و اداری به شدت برخورد را انجام دهید اگر رحم کنید، نابود می شویم.

رحمانی فضلی با تاکید بر رعایت اعتدال اظهار کرد: فرصت نیست به حاشیه ها بپردازیم. مطالبه مردم زیاد است و باید به این مطالبات جواب دهیم و بدون مشارکت واقعی مردم و رعایت اعتدال مطالبه مردم تحقق نخواهد یافت.

وی افزود: نباید به حاشیه ها توجه کنیم. نیاز نیست به همه حرف ها پاسخ دهیم و مردم می فهمند چه کسی کار می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج