۱۳۴۲۴۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

انتقاد شدید کلوپ از بازی شاگردانش

سرمربی بورسیا دروتموند با وجود پیروزی تیمش مقابل آگزبورگ عملکرد شاگردان خود را به باد انتقاد گرفت.

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال بورسیا دورتموند شب گذشته (جمعه) در نخستین دیدار از هفته دوم بوندس‌لیگای آلمان در خانه آگزبورگ به برتری ۳ بر ۲ دست یافت تا نخستین پیروزی فصل زردپوشان وستفالن در فصل جدید این رقابت‌ها رقم بخورد. دورتموند هفته اول در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب بایرلورکوزن شده بود.

یورگن کلوپ، سرمربی دورتموند در پی پیروزی شاگردانش مقابل آگزبورگ به شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» گفت: در این بازی خیلی از چیزها از کنترل‌مان خارج شد ولی نتیجه‌ای که در پایان بازی رقم خورد به دورتموند کمک کرد تا شکست تلخ در هفته اول مقابل لورکوزن به دست فراموشی سپرده شود. البته این تازه شروع فصل است و هنوز راه زیادی برای پیمودن باقی مانده است.

سرمربی ۴۶ ساله زردپوشان وستفالن که شاگردانش در دقایق پایانی این دیدار در شش دقیقه دو گل دریافت کردند، اظهار داشت: ما در دقایق پایانی بازی به لحاظ گروهی بازی خوبی از خود ارائه ندادیم. بازیکنان‌مان کارهای دفاعی را رها کرده بودند و این اتفاق به هیچ‌وجه نباید در آینده رخ دهد.

با توجه به بازی‌های‌ پیش‌روی تیم ملی آلمان وقفه‌ای در برگزاری رقابت‌های فصل جاری بوندس‌لیگا به وجود خواهد آمد و دورتموند این فرصت را خواهد داشت تا برای دیدار بعدی خود مقابل فرایبورگ که در تاریخ ۱۳ سپتامبر ۲۰۱۴ (۲۲ شهریور) برگزار خواهد شد، خود را آماده‌تر کند.

ژرمن‌ها در تاریخ ۳ سپتامبر (۱۲ شهریور) در دیداری دوستانه در دوسلدورف به مصاف آرژانتین می‌روند و چهار روز پس از آن در نخستین دیدار خود از مرحله انتخابی یورو ۲۰۱۸ در دورتموند میزبان اسکاتلند خواهند بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج