۱۳۴۳۲۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مسلمان: در اردوی تیم امید حاضر می‌شوم

هافبک تیم ذوب‌آهن اعلام کرد که در اردوی پیش‌روی تیم امید حضور پیدا می‌کند.

وب سایت نود: محسن مسلمان در مورد تساوی ذوب‌آهن و سپاهان گفت: همانند دیدار با پرسپولیس کاملاً بر حریف تسلط داشتیم اما باز هم نتوانستیم پیروز شویم. اگر کمی تجربه داشتیم، می‌توانستیم سه امتیاز با ارزش را کسب کنیم. سپاهان تیم پرقدرت و شانس اول قهرمانی لیگ است اما مقابل ما اسیر شده بود.

وی در خصوص تعویض شدنش پس از گلزنی به سپاهان، اظهار داشت: پایم درد می‌کرد. در اواخر نیمه اول دچار مصدومیت شدم و در بین نیمه بود که آقای گل‌محمدی گفت دقیقه ۶۰ تعویضت می‌کنم. حالا خدا را شکر با گل تعویض شدم.

هافبک ذوب‌آهن در پاسخ به این سؤال که آیا در اردوی تیم امید شرکت خواهد کرد یا خیر، خاطرنشان کرد: از روز دوشنبه در اردوی تیم امید حاضر می‌شوم تا برای بازی‌های آسیایی آماده شوم. آنطور که شنیدم اکثر بازیکنان مثل شریفی، یعقوب کریمی و ... هم به اردو می‌آیند. طبق قانون جدید فدراسیون اگر بازیکنی برای تیم امید بازی نکند نمی‌تواند در لیگ هم تیمش را همراهی کند و اگر این کار را انجام دهد تیمش سه بر صفر بازنده می‌شود.

مسلمان در واکنش به صحبت سعید آذری مبنی بر اینکه او شرایط حضور در اردوی تیم امید را ندارد، عنوان کرد: اسامی بازیکنان تیم امید ارسال شده و نمی‌شود در آن تغییری ایجاد کرد به خاطر همین اگر کسی به اردوی نیاید نمی‌توان به جای او بازیکنی را به لیست اضافه کرد.

وی در مورد اینکه آیا غیبتش در ذوب‌آهن به این تیم ضربه نمی‌زند گفت: من در ذوب‌آهن نقش محوری دارم و شاید غیبتم احساس شود، حتی وقتی با گل‌محمدی صحبت کردم راضی نبود که به این اردو بیایم ولی چاره‌ای نیست.

هافبک ذوب‌آهن در ادامه درباره شرایط این تیم در جدول رده‌بندی اظهار داشت: در ۶ هفته گذشته فقط در بازی با صبا مستحق باخت بودیم و در بقیه بازی‌ها باید برنده می‌شدیم. در این فصل خروجی زیادی داشتیم که هنوز با هم هماهنگ نشدیم.

مسلمان در واکنش به حرکت شب گذشته محمدرضا خلعتبری بعد از گل سپاهان که پیراهن محمد صلصالی که در این فصل از ذوب‌آهن جدا شده، خاطرنشان کرد: شب گذشته متوجه این حرکت نشدم و الان هم که از شما شنیدم نمی‌دانم چرا خلعتبری این کار را انجام داد ولی در ابتدای فصل باشگاه بازیکنانی مانند حیدری، بیاتی‌نیا و صلصالی را نخواست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج