۱۳۴۳۹۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اولین شکست فصل من سیتی در خانه

منچسترسیتی در هفته سوم لیگ برتر انگلستان در خانه مغلوب استوک سیتی شد.

سایت برنامه نود: در یکی از مهمترین دیدارهای روز شنبه از هفته سوم لیگ برتر انگلیس، من سیتی و استوک در اتحاد به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت در عین شگفتی، استوک موفق شد حریف نامدارش را با تک گل دیوف شکست دهد.

در این دیدار که در ورزشگاه اتحاد با قضاوت لی میسن انجام شد، ۴۵۶۶۲ نفر از نزدیک بازی را به نظاره نشستند. استوک سیتی در نهایت با شایستگی و با اتکا به دفاع منسجمش موفق شد در ورزشگاه خانگی سیتی به پیروزی برسد.

من سیتی که در دو هفته ابتدایی لیگ برتر به دو پیروزی ارزشمند و خوب مقابل نیوکاسل و لیورپول رسیده بود، در این دیدار از ابتدا خوب عمل نکرد و میتوان گفت که استوک در طول بازی به خوبی نقشه های پیگرینی را خنثی کرد و در نهایت با گل دقیقه ۵۸ دیوف موفق شد سیتی پر مهره را شکست دهد.

در این مسابقه در هر دو نیمه سیتی کاملاً توپ و میدان را در اختیار داشت، در مجموع مالکیت توپ سیتی ۷۳% بود، ولی آبی پوشان شهر منچستر در ایجاد موقعیت خیلی خوب عمل نکردند، شاید بهترین فرصت های این تیم در نیمه دوم بعد از حضور ناواس و ژکو ایجاد شد که باز هم نتوانست تاثیرگذار باشد. سیتی در این دیدار ۱۶ شوت به سمت دروازه میهمانش داشت که تنها ۲ تای آنها در چارچوب بود.

استوک که به خوبی با دفاع منطقه ای بازیکنان تکنیکی و بازیساز سیتی را پشت محوطه جریمه مهار کرده بود. روی ضد حملات و بعضاً نگه داشتن توپ در میانه میدان برای حضور سایر بازیکنان و حملات از جناح ها، برنامه ریزی کرده بود.

در یکی از همین فرصت ها، دیوف بازیکن سابق یونایتد از خط میانه زمین شروع به حرکت در عمق دفاع حریف کرد و با عبور از ۲ مدافع حریف، ضربه زمینی آرامی را به سمت دروازه هارت زد که با تعجب توپ از میان پاهای هارت رد شد و وارد دروازه شد.

در ادامه بازی پیگرینی ناواس و ژکو را وارد زمین کرد ولی حضور این دو بازیکن هم به سیتی کمک نکرد، هر دو تیم بعد از گل استوک موقعیت های نسبی داشتند ولی هیچ کدام به ثمر ننشست. بهترین فرصت سیتی روی ضربه توره حاصل شد که با برخورد به مدافع حریف راهی کرنر شد. چند باری هم با کارهای ترکیبی از جناح راست ، سانیا و ناواس خطرساز شدند که پاسهای رو به بیرون خوب ارسال نشد.

در دقیقه ۸۸ نیز سیتی ادعای پنالتی داشت که داور با اعلام دایو از سوی توره، او را با کارت زرد جریمه کرد.

به این ترتیب سیتی در هفته سوم به اولین باخت فصل رسید، آن هم در خانه. همان قدر که در دو هفته ابتدایی سیتی خوب بود و امیدوارکننده نشان داد، در این بازی بد کار کرد.

ترکیب سیتی :

هارت، کمپانی، سانیا، دمیکلیس، کولاروف، فرناندو (فرناندینیو) ، توره، سیلوا، نصری ( ناواس)، یووتیچ ( ژکو) ، آگرو

ترکیب استوک :

بگوویچ ، شوکراس، باردسلی، ویلسون، پیترز، والترز ( اودنوینگی) ( آدام) ، ویلان، انزونزی، موزس (مونیسا)، دیوف ، کراوج
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج