۱۳۴۴۳۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

هافبک بارسلونا به وستهام پیوست

آلکس سانگ کامرونی به عضویت وستهام درآمد.

خبرگزاری ایسنا: باشگاه وستهام توانست در روز‌ پایانی نقل و انتقالات تابستانی آلکس سانگ کامرونی را از بارسلونا به خدمت بگیرد . این بازیکن کامرونی در جام جهانی برزیل نیز برای کشورش به میدان رفت. سانگ انگیزه‌اش را از ترک بارسلونا و پیوستن به وستهام حضور در لیگ برتر انگلیس عنوان کرد.

او درباره این سوال که آیا از ترک آرسنال پشیمان نیست، گفت: به هیچ وجه. به صراحت بگویم که از جدایی‌ام از آرسنال و پیوستن به بارسلونا اصلا پشیمان نیستم. باید بگویم که در آرسنال تجربه بسیار خوبی داشتم. در آن تیم مربی بزرگی چون آرسن ونگر وجود داشت. او برای من همچون پدر بود. ونگر چیزهای زیادی به من آموخت. لیگ برتر انگلیس بهترین لیگ جهان است و بازی در آن اصلا آسان نیست اما ونگر با راهنمایی‌های خود آن را برای من آسان کرد. الان هم با ونگر ارتباط دارم و گاهی اوقات با او تلفنی صحبت می‌کنم. روزهای خوبی در آرسنال داشتم و اصلا نمی توانم این تیم را فراموش کنم.

این بازیکن کامرونی در فصل قبل تنها ۱۶ بار برای آبی - اناری‌ها به میدان رفت، با این حال تاکید کرد که بارسا تیم مورد علاقه اوست و این موضوع را کتمان نخواهد کرد. او در گفت‌وگویی که با روزنامه ال‌پائیس داشت، گفت: بارسلونا تیم مورد علاقه من است. اصلا به جدایی از این تیم فکر نمی‌کردم ولی زمان آن رسیده بود تا از این تیم جدا بشوم و به لیگ برتر بازگردم. تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین عملکردم را در تیم محبوبم به نمایش بگذارم. بارها گفته‌ام و الان هم می‌گویم بوسکتس یکی از بهترین بازیکنان جهان در پست خود است. از اینکه در کنار او و دیگر بازیکنان بزرگ بارسلونا بازی کردم بسیار خوشحال هستم
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج