۱۳۴۶۱
۱ نظر
۵۰۱۵
۱ نظر
۵۰۱۵
پ

پیشنهادهای مردانه برای شیک پوشان زمستانی

مثل مرد خودتان را بپوشانید!

از آنجايي كه اين روزها آقايان جوان به نسبت گذشته وسواس بيشتري در انتخاب لباس دارند، ما اين مدل‌هاي منحصر به فرد را كه توسط يكي از همين برندهاي موفق طراحي و توليد شده است براي فصل پاييز و زمستان به آن‌ها پيشنهاد مي‌كنيم.

مثل مرد خودتان را بپوشانید!
طراحان و توليد‌كنندگان ايراني لباس، هر روز در حال پيشرفت هستند و اين پيشرفت به جايي رسيده كه در كشورهاي اروپايي هم براي خودشان طرفداران بسياري پيدا كرده‌اند. حالا اين مدل‌هاي بين‌المللي كه در آن فرهنگ و سنت‌هاي ايراني هم درنظر گرفته شده در اختيار خريداران ايراني قرار گرفته است. از آنجايي كه اين روزها آقايان جوان به نسبت گذشته وسواس بيشتري در انتخاب لباس دارند، ما اين مدل‌هاي منحصر به فرد را كه توسط يكي از همين برندهاي موفق طراحي و توليد شده است براي فصل پاييز و زمستان به آن‌ها پيشنهاد مي‌كنيم.


مثل مرد خودتان را بپوشانید!

يقه سه سانتي يا ديپلمات كه به يقه ايراني هم معروف است در اين پيراهن به‌صورت دوبل به كار گرفته شده و با ظاهري ساده در كنار جليقه، يك مجموعه آراسته و زيبا را ايجاد كرده است. با دقت در جزئيات مي‌توان ديد كه جليقه اين لباس سه دكمه در رو و يك زيپ زير دارد و گوشه‌هاي چپ و راست جليقه هم با نخ بافتني و به وسيله دست بافته شده است. اين لباس مناسب آقاياني است كه عادت به اسپرت پوشي دارند ولي به لباس‌هاي رسمي‌تر و مردانه هم علاقه دارند.

اين جليقه زيبا با ۲ يقه باز كه هر كدام فرم متفاوتي با ديگري دارد از جنس نخ و ابريشم است كه مناسب آقاياني است كه به‌دنبال طرح متفاوتي از جليقه‌هاي پاييزي هستند. اين شلوار جين كشي مشكي با رنگ و دردرجه بالا شست‌وشو داده شده تا طرحي متفاوت پيدا كند. با اين مدل شلوار كه در اصطلاح به آن «اسليم فيت» مي‌گويند مي‌توانيد بوت، كالج يا كفش‌هاي اسپرت بپوشيد.


مثل مرد خودتان را بپوشانید!

يقه اين پيراهن تركيبي از يقه سه سانتي و انگليسي است كه از زير با يك دكمه‌بسته مي‌شود. آستين‌ها و روي پيراهن با ۲ رنگ متفاوت و جنسي از نخ و ابريشم طراحي شده است تا جلوه بيشتري به لباس بدهد.

اين پيراهن با جنس لطيفي از نخ و ابريشم دوخته شده است و روي آن طرح جليقه دارد كه ظاهري رسمي به لباس مي‌دهد. اين پيراهن را مي‌توانيد با يك كت ساده پاييزه بپوشيد.


مثل مرد خودتان را بپوشانید!

اين پيراهن مردانه از پارچه‌اي از جنس نخ كه به آن پارچه هندوستان مي‌گويند دوخته شده است. دكمه‌ها به جاي حالت معمول كه در وسط پيراهن قرار مي‌گيرد از بغل بسته مي‌شود و فرم متفاوتي به يقه و پيراهن مي‌دهد. اين لباس مناسب فصل بهار و پاييز است كه هوا هنوز نه چندان گرم است و نه چندان سرد.


مثل مرد خودتان را بپوشانید!

اين جليقه طراحي متفاوتي دارد و مناسب آقاياني است كه به‌دنبال مدل‌هاي خاص هستند. طرح جين روي پارچه‌اي از جنس جير چاپ شده است و لبه‌هاي جليقه هم رنگ و جنسي متفاوت دارد. اين جليقه را به دليل طرح و مدل خاصي كه دارد مي‌توانيد با يك پيراهن كه تك‌رنگ يا كم‌نقش است بپوشيد.


مثل مرد خودتان را بپوشانید!

اين كت شال‌دار با يقه هفت نسبتا باز، از آن مدل‌هاي متفاوت و خاصي است كه طرفداران خاص هم دارد. نوع به‌خصوصي از نخ در اين كت به كار گرفته شده و داخل آن هم از پنبه است كه اين لباس را مناسب فصل پاييز مي‌كند. شال اين لباس، جنسي كنف مانند دارد كه لبه‌هاي آستين كت با آن هماهنگ مي‌شود.


مثل مرد خودتان را بپوشانید!

بعضي از آقايان ميانه خوبي با كت‌هاي بلند ندارند و اين مدل مناسب اين دسته از افراد است. اين كت كوتاه بالاي كمربند قرار مي‌گيرد و با ۳ خط زيپ روي يقه و ۸ جيب روي بدنه ظاهري متفاوت پيدا كرده است.


مثل مرد خودتان را بپوشانید!

اين اوركت زيبا در قسمت كمر تنگ مي‌شود و مدل اسليم فيت دارد. روي يقه آن از چرم، پوست و پشم استفاده شده است و جنس آن حالت باراني دارد. داخل اين اوركت هم با جنس خاصي از پنبه كه هم گرم است و هم نرم دوخته شده است. اين اوركت با ظاهر و فرم ايستايي كه دارد، لباس مناسبي براي آقايان جوان در فصل سرماست.


مثل مرد خودتان را بپوشانید!

اين هم يك بافت تريكوكشي است كه بايقه اسكي شل و مدل اسليم فيت ظاهري ساده و اسپرت دارد. اين بافت سفيد را مي‌توانيد با يك اوركت مشكي هماهنگ كنيد.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

مثل مرد خودتان را بپوشانید!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عالی زاده

      متاسفانه در مورد اینکه کجا میشه این دست لباسارو تهیه کرد اطلاع رسانی نمیشه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج