۱۳۴۸۵۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آقای سجادی! به وزیر مشورت بده، متهم نکن

آقای سجادی! شما دیگر چرا؟نصرا... سجادی برای جامعه ورزش کشور به ویژه فوتبالی‌ها چهره‌ای شناخته​شده و معرف حضور تمامی اهالی ورزش به ویژه فوتبال است.

خبرآنلاین ـ اسماعیل حیدرپور: آقای سجادی! شما دیگر چرا؟نصرا... سجادی برای جامعه ورزش کشور به ویژه فوتبالی‌ها چهره‌ای شناخته​شده و معرف حضور تمامی اهالی ورزش به ویژه فوتبال است. در سوابق اجرایی او به غیر از قائم‌مقامی سازمان تربیت‌بدنی و سرپرستی کاروان‌های ورزشی ایران در چند دوره بازی‌های آسیایی و المپیک، ریاست فدراسیون فوتبال در سال‌های ۶۵-۶۴ نیز ثبت شده؛ همان زمانی که ۱۴ بازیکن تیم ملی استعفا دادند! آقای سجادی کاندیدای وزارت ورزش قبل از گودرزی بود اما نتوانست از نمایندگان مجلس رأی اعتماد بگیرد و تنها ۱۲۴ نفر به او رأی مثبت دادند و ۱۰۶ نفر مخالف و ۲۲ نفر ممتنع.

***

این سوابق و کارنامه را از جناب نصرا...خان سجادی گفتیم تا همه بدانند می‌خواهیم چند کلمه درباره فردی حرف بزنیم که بیشتر عمرش را در مسئولیت‌های مهم و کلان ورزش سپری کرده است. دیروز مصاحبه‌ای از شما روی خروجی آمد مبنی بر اینکه وزارت ورزش نه تنها مخالفتی با عقد قرارداد کروش ندارد بلکه موافق ثبت قرارداد اوست و متأسفانه استنباط شخصی رسانه‌ها از حرف‌های وزیر در نشست خبری چیز دیگری بود و حاشیه‌های بی‌مورد در این قضیه ساخت.

***

آقای سجادی، بنده که شخصاً در نشست خبری آقای گودرزی حضور داشتم، کمی شک کردم که نکند من در آن لحظه‌ای که آقای وزیر داشتند از کروش حرف می‌زدند، حواسم جای دیگری بوده و استنباط شخصی‌ام را از حرف‌های وزیر نوشته‌ام! شما می‌گویید خبرنگاران فضاسازی کردند. بد نیست متن کامل حرف‌های وزیر را مرور کنید. وزیر ورزش در نشست خبری‌اش که در دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی در مجموعه ورزشی شیرودی برگزار شد، چنین گفت: «من درباره انتخاب کروش دخالتی نداشتم اما مشورت‌هایی که بخواهند، می‌دهم. البته در بحث کروش به کفاشیان تذکر دادم که نباید زیر بار هر شرایطی برویم و به همین دلیل ۱۱ شرط دیگر اضافه و در آن بحث کاهش رقم قرارداد و تثبیت این رقم و سایر موارد اجرایی شد.»

ایشان در بخش دیگری ضمن انتقاد از حمایت برخی رسانه‌ها و گزارشگران گفتند: «وقتی تیم ملی برگشت، با یک هماهنگی ویژه جوی ایجاد شد که همه خواستار ماندن کروش بودند!»

ایشان همچنین در ادامه یادآور شدند: «بعضی گزارشگران تلویزیونی می‌گفتند خدا را شکر بازنده‌ای سربلند بودیم. در حالی که بعد از جام جهانی مربیان بزرگی حاضر بودند بیایند با ما کار کنند اما فضاسازی رسانه‌ای اجازه نداد ما براساس منافع ملی بهترین گزینه را انتخاب کنیم.»

آقای سجادی! اتفاقاً آقای وزیر در آن نشست اعلام کردند اگر حمایت‌های گزارشگران و فضای رسانه‌ای نبود، به طور حتم ما می‌توانستیم گزینه‌های دیگری را سرمربی تیم ملی کنیم. شما وقتی مطالب آقای وزیر درباره کروش را خواندید، چه استنباطی کردید که می‌گویید وزارت ورزش موافق ثبت قرارداد او بوده؟!

***

آقای سجادی! می‌شود ما جایمان را با هم عوض کنیم؟ ما دقایقی بشویم معاون وزیر ورزش و شما بشوید خبرنگار. دوباره از بالا حرف‌های وزیر را بخوانید تا ببینیم شما چطور آن حرف‌ها را استنباط می‌کنید؟! شاید استنباط ما با استنباط شما که از جمله تحصیلکردگان و متخصصان ورزش هستید، فرق می‌کند!

آقای سجادی! شما که از جنس ورزش آن هم تحصیلکرده‌اش هستید، بهتر نیست به وزیر ورزش بهتر مشورت بدهید تا در نشست خبری آن‌گونه از کروش انتقاد نکند که سرمربی تیم ملی علناً در مصاحبه‌اش بگوید هر وقت کفاشیان با وزیر به توافق رسید، برمی‌گردم؟ و حالا در این شرایط مجبور شوید توپ را به زمین خبرنگاران که همیشه دیوارشان کوتاه‌ترین دیوار است، بیندازید؟!

***

ما شما را طور دیگری با آن سوابق‌تان می‌شناسیم و نگذارید این نگاه ما به شما عوض شود. حقیقتش دل‌مان خوش بود که اداره ورزش به دست ورزشی‌ها و متخصصان این حوزه افتاده اما با این رویه‌ای که شما در پیش گرفته‌اید، می‌ترسیم دل‌مان برای همان مدیرانی که غیرورزشی بودند، تنگ شود!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج