۱۳۴۹۲۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

دبیری‌ها داعشی نبودند،نماینده ایران بودند

مدیرعامل باشگاه میثاق تهران گفت: آبروی دبیری، آبروی فوتسال ایران بود. شکست این تیم در واقع شکست فوتسال ماست و اگر هم می‌برد، برد کل فوتسال بود.

خبرگزاری فارس: حسین خبیری در مورد وضعیت تیم میثاق در آستانه دیدار با تاسیسات دریایی اظهار داشت: تیم آماده است، شاید مقداری از نظر بدنی عقب باشیم چون تمرینات‌مان را دیر آغاز کردیم اما کادرفنی تلاش می‌کند تیم را به آمادگی برساند. ما روز گذشته هم با مقاومت البرز بازی دوستانه‌ای داشتیم که چهار بر یک پیروز شدیم. امیدوارم هفته اول لیگ را خوب شروع کنیم.

وی با اشاره به سومی تیم فوتسال دبیری در جام باشگاه‌های آسیا گفت: فوتسال ایران همیشه جزو مدعیان دنیاست و در آسیا هم معمولا حرف اول را می‌زند. طبعا از ایران هر باشگاهی به این رقابت‌ها برود، تنها توقع، کسب عنوان قهرمانی است اما این قهرمانی فاکتورهایی می‌خواهد، دبیری از نظر کادرفنی و بازیکنان شرایط خوبی داشت، بخش خصوصی هم سرمایه‌گذاری خوبی کرده بود اما بدشانسی آوردیم. با توجه به مصاحبه حسین شمس و افشین دبیری،‌ بیماری خیلی روی کارشان تاثیر داشته و در کنار آن هم نبود حسین شمس به این تیم ضربه زده است، وگرنه دبیری تیمی نبود که به این راحتی مغلوب حریفان شود.

مدیرعامل میثاق خاطرنشان کرد: دبیری هر چه بود نماینده ایران بود، آنها داعشی که نبودند! نمی‌دانم چرا برخی منتظرند یکی نتیجه نگیرد و بلافاصله مصاحبه انتقادی کنند. این انتقادها ناجوانمردانه بود. اتفاقا با توجه به مصاحبه‌ای که شمس و دبیری داشتند، باید به این تیم خسته‌نباشید هم گفت که با وضعیت بد جسمی بازیکنان‌شان، باز هم فداکارانه در مسابقات حاضر شدند و جنگیدند. در شرایطی که همه کشورها از جمله ژاپن، تایلند و چین همه تلاش‌شان را به کار بسته‌اند که ایران را کنار بزنند و صدرنشین آسیا شوند، جالب است که ما از شکست همدیگر خوشحال می‌شویم. متاسفانه در فوتسال ایران دو نفر را پیدا نمی‌کنید که همدیگر را قبول داشته باشند. دائم دنبال این هستند که ضعفی از طرف مقابل و رقیب‌شان پیدا کنند و از همان نقطه حریف را بکوبند. این کار اصلا درست نیست و این راهی که چند سالی است در فوتسال ما دنبال می‌شود تنها کمک به رقیبان است. به این شکل از جایگاهی که هستیم تنزل خواهیم یافت.

حسین خبیری ادامه داد: نباید از باخت هموطن‌مان خوشحال باشیم. اگر کسی از حسین شمس ناراحت است، باز هم نباید اینگونه توهین کند. شمس سرمایه فوتسال ماست که قبلا مدرس فیفا بوده و اکنون هم مدرس AFC است. وحید شمسایی هم افتخار فوتسال ماست، البته به نظرم خوب بود او هم به دبیری کمک می‌کرد و به عنوان یار کمکی به آسیا می‌رفت. باشگاه‌هایی مثل دبیری، میثاق، منصوری و ... که در بخش خصوصی اداره می‌شوند، با توجه به اینکه حضورشان در فوتسال نفعی ندارد، با این حرف‌ها ممکن است رفته رفته از تیم‌داری منصرف شوند. نباید جوری انتقاد کرد که باشگاه‌های خصوصی از سرمایه‌گذاری منصرف و دلسرد شوند. من به آقای دبیری تبریک می‌گویم که تمام امکانات یک باشگاه حرفه‌ای را برای تیمش مهیا کرده و این یک دیدگاه و نگرش خوب و جدید در باشگاه‌های ماست که بعد از شکست هم به این شکل از سرمربی‌اش دفاع می‌کند که اگر شمس برود، آنها هم تیم‌داری را کنار می‌گذارند. به خاطر اینکه این فرد حرفه‌ای است و می‌داند این شکست پایان کار نیست.

خبیری تاکید کرد: آبروی دبیری، آبروی فوتسال ایران بود. شکست این تیم در واقع شکست فوتسال ماست و اگر هم می‌برد برد کل فوتسال بود. اگر فوتسال روزهای خوبش را سپری کند در قرارداد همه مربیان و بازیکنان و رونق باشگاه‌ها تاثیر دارد اما با باخت هم همه ضرر می‌کنند. این نتایج با آبروی کل فوتسال گره خورده و در بُعد بین‌المللی این شکست به نام فوتسال ایران نوشته می‌شود نه دبیری، آنجا دیگر نمی‌گویند دبیری باخت، می‌گویند ایران باخت. اگر می‌خواهیم فوتسال‌مان بیش از این ضعیف و تحقیر نشود، خوب است که دست از این رفتارها برداریم و وقتی تیمی به مسابقات می‌رود، با هر عنوانی که شده به این تیم کمک کنیم. بد است که اینطور فکر کنیم که چون ما قبلا قهرمان این مسابقات نشده‌ایم پس به نماینده ایران کمک نکنیم که آنها هم نتیجه نگیرند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج