۱۳۵۲۴۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

دفاع یک نماینده از اظهارات اخیر هاشمی

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اظهارات آیت‌الله رفسنجانی در دیدار با وزیر خارجه فنلاند در مورد پروتکل الحاقی بخشی از پازل موضع‌گیری‌های مسئولان نظام است.

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اظهارات آیت‌الله رفسنجانی در دیدار با وزیر خارجه فنلاند در مورد پروتکل الحاقی بخشی از پازل موضع‌گیری‌های مسئولان نظام است.

جواد جهانگیرزاده عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه نباید بر روی بزرگترین منفعت ملی کشورمان که انرژی هسته‌ای است تنازع کنیم، گفت:‌ کشورهای بسیاری پروتکل الحاقی را پذیرفته‌اند و ما نیز زمانی که همه پادمان را قبول کرده‌ایم پذیرفتن پروتکل چندان موضوع مهمی محسوب نمی‌شود.

وی با اشاره به اظهارات اخیر و اعتراض شدید رئیس جمهور و وزیر امور خارجه به تحریم‌های جدید‌ آمریکا بیان کرد: سخنان دیروز رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار با وزیر خارجه فنلاند به علاوه اظهارات آقایان روحانی و ظریف همه در قالب یک مجموعه باید مورد مطالعه قرار گیرد.

جهانگیرزاده با رد این که آیت‌الله هاشمی‌ رفسنجانی اظهارات در مورد پذیرش پروتکل الحاقی از سوی ایران در برابر لغو تحریم‌های غرب، تافته‌ای جدابافته از پازل اظهار نظرهای مسئولان در موضوع هسته‌ای ایران است و گفت: ببینید امروز مردم پاکستان با همه اختلافات داخلی که دارند بر سر سه موضوع بمب اتم، کشمیر و منافع‌شان در افغانستان کاملاً متحد و متفقند.

وی با اشاره به اینکه تفاهم ملی بر روی مسائل هسته‌ای تراز کشور ما را بالا می‌برد، گفت: همه باید بر روی موضوع انرژی هسته‌ای متمرکز شویم و نگذاریم که دشمن این سد متحد را بشکند چرا که پس از آن به دنبال موضوعات دیگر می‌رود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: آقای رئیس‌‌جمهور به صراحت از دور زدن تحریم‌ها و ضدیت تحریم‌های جدید با روح توافق ژنو سخن گفته است و همه مسئولان نیز از این موضع‌گیری حمایت می‌کنند.

جهانگیرزاده در پایان تصریح کرد: در مورد موضوعاتی مانند انرژی هسته‌ای که اکنون مهم‌ترین موضوع سیاست خارجی ما و سند تفاهم ملی ماست باید هماهنگ با موضع‌گیری‌های کلان به ویژه دیدگاه‌های شورای عالی امنیت ملی سخن گفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج