۱۳۵۳۳۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

واکنش‌ راموس به انتقاد اخیر رونالدو

کاپیتان دوم تیم فوتبال رئال مادرید پاسخ اظهارات انتقادآمیز اخیر هم‌تیمی پرتغالی‌ خود در انتقاد از سیاست نقل‌وانتقالات باشگاه را داد.

خبرگزاری تسنیم: کریستیانو رونالدو دو سه روز پیش در گفت‌وگو با یکی از نشریات اسپانیایی عنوان کرد که اگر جای رئیس باشگاه رئال مادرید، فلورنتینو پرس بود در تابستان امسال به شیوه دیگری نسبت به تقویت ترکیب کهکشانی‌ها اقدام می‌کرد.

رئال مادرید امسال بازیکنانی مانند ژابی آلونسو و آنخل دی‌ماریا را قربانی خرید مهره‌های جدیدی مانند تونی کروس و جیمز رودریگز کرد که این سیاست به مذاق ستاره پرتغالی خط حمله تیم خوش نیامده است و همین مسئله سبب شد که وی از سیاست‌های فلورنتینو پرس در بازار نقل‌وانتقالات انتقاد کند.

سرخیو راموس اکنون به انتقاد رونالدو واکنش نشان داده و تأکید کرده است که در رئال مادرید همه باید تابع قوانین این باشگاه باشند.

کاپیتان دوم سفیدپوشان پایتخت اسپانیا اظهار داشت: همه ما ممکن است نظراتی داشته باشیم و این مشکلی ندارد. من قصد ندارم درباره گفته‌های کریستیانو یا هیچ بازیکن دیگری قضاوت کنم. همه ما متعلق به این باشگاه هستیم و باید از قوانین آن تابعیت کنیم. من اگر نظری دارم باید آن را برای خودم نگه دارم. الان زمان آن نیست که بخواهیم در مورد چیزی نتیجه‌گیری کنیم.

راموس که همچون دیگر بازیکنان ملی‌پوش رئال مادرید راهی اردوی تیم ملی کشورش شده تا خود را برای مرحله انتخابی یورو ۲۰۱۶ آماده کنند، اشاره‌ای هم به خرید جدید کهکشانی‌ها برای خط حمله خود، خاویر هرناندس (چیچاریتو) از منچستریونایتد داشت و عنوان کرد: او بازیکنی شناخته شده در جهان است و می‌تواند نقش پررنگی برای تیم ما ایفا کند. همه آن چیزهایی که امسال به تیم ما اضافه شده،‌ مثبت بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج