adexo3
۱۳۵۵۴۷
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

والیبال قهرمانی جهان

پیش بازی والیبال ایران - فرانسه

پنج شنبه ساعت ۱۹ به وقت ایران دو تیم والیبال ایران و فرانسه در شهر کراکوف لهستان به مصاف یکدیگر می روند.

طرفداری: پنج شنبه ساعت ۱۹ دو تیم ایران و فراسنه از گروه D این رقابت ها به مصاف یکدیگر می روند. دو تیم تا به حال در هیچ کدام از جام های جهانی، مسابقات قهرمانی جهان و لیگ های جهانی در مقابل یکدیگر قرار نگرفته اند و این اولین مصاف این دو تیم در این رقابت ها به شمار می آید. دو تیم تنها یک دیدار رسمی با یکدیگر انجام داده اند که در مسابقات انتخابی المپیک آتن ۳-۰ تیم فرانسه تیم ایران را شکست داده است. تیم فرانسه در ۵ بازی اخیر خود در سال ۲۰۱۴ مقابل حریفانی از قاره آسیا موفق به کسب ۴ پیروزی و ۱ شکست شده است که ۴ پیروزی مقابل ژاپن و شکست این تیم در فینال دسته دوم لیگ جهانی مقابل استرالیا رقم خورده است.

تیم ایران نیز در ۵ بازی اخیر خود مقال حریفان اروپایی ۱ پیروزی و ۴ شکست داشته که شکست های این تیم مقابل تیم های لهستان، روسیه و ایتالیا در لیگ جهانی بوده است و تنها برد این تیم نیز مقابل ایتالیا در بازی نخست همین رقابت ها بوده است. تیم فرانسه با شکست مقابل ایتالیا و برتری مقابل پورتوریکو با ۴ امتیاز در رده سوم گروه و تیم ایران با پیروزی برابر تیم های ایتالیا و آمریکا با ۵ امتیاز در رده نخست گروه قرار دارند.

تیم فرانسه در آخرین رده بندی برترین تیم های جهان در رده ۱۳ و دو پله پشت سر ایران قرار گرفته است.

مشکل اصلی در تیم ایران مصدومیت شهرام محمودی است که این مشکل سبب می شود که امیر غفور بار پشت خط زن های تیم را تنهایی به دوش بکشد و وضیعت محمودی صبح روز مسابقه مشخص خواهد شد. تیم فرانسه برای این دیدار همه نفرات خود را در اختیار داشته و مصدومیتی در این تیم گزارش نشده است.

امیر غفور بعد از بازی با آمریکا گفت: "باید سه بازی دیگر را نیز جدی بگیریم، دو برد خیلی مهم به دست آوردیم اما انشاءالله سه بازی بعدی را نیز جدی بگیریم. به خاطر اینکه احتمال صعود فرانسه به دور دوم زیاد است و نباید بعد از آن همه تلاش بازی را مقابل این تیم آسان بگیریم و خدای ناکرده ببازیم. چرا که بعد از این همه تلاش حیف است. اگر فرانسه را هم ببریم شانس زیادی برای صعود به جمع شش تیم برتر پیدا می کنیم."

در دیگر بازی های این گروه نیز فردا تیم تیم های هم قاره یعنی آمریکا و پورتو ریکو در دیدار اول و همچنین ایتالیا و بلژیک در دیدار آخر این روز یه مصاف یکدیگر می روند.

جدول این گروه تا پایان روز دوم مسابقات:

پیش بازی والیبال ایران - فرانسه
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      امیدوارم باز هم پیروز میدان باشیم البته در صورت باخت هم چیزی از ارزش بچه های ما کم نمی کنه .شکست ایتالیا و امریکا پیروزی بزرگی بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج