۱۳۶۶۹۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

قیمت اجاره آپارتمان‌ های ۱۰۰ متری در تهران

بررسی ها حاکی از آن است که میانگین قیمت اجاره یک واحد ۱۰۰ متری در تهران حدود دو میلیون تومان در ماه است.

خبرگزاری ایسنا: با پایان یافتن فصل تابستان که از آن به عنوان فصل جابه جایی یاد می شود بررسی ها حاکی از آن است که تقاضا برای اجاره در بازار مسکن خیلی بیشتر از میزان خرید است و این امر نشان از پایین بودن قدرت خرید مردم و بالا بودن قیمت خانه ها دارد.

با توجه به اینکه میزان عرضه و تقاضا در بازار مسکن وضعیت متعادلی را طی نمی کند و این مسئله نقش بسیار مهمی در روند بازار دارد ، بررسی ها نشان می دهد که تقاضا برای اجاره نشینی در بازار مسکن رو به افزایش است ، به طوری که از اقشار پایین تا متوسط به جای خرید خانه رو به اجاره نشینی آورده اند.

این درحالی است که میانگین اجاره بهای واحدهای ۱۰۰متری در کلان‌شهر تهران ماهانه حدود دو میلیون تومان است.

عمر این واحدها که با میانگین سنی کمتر از ۱۰ سال در نقاط مختلف تهران لحاظ شده، در پایین‌ترین میزان ماهانه دو میلیون و صد هزار تومان اجاره بها دارد و در اغلب مناطق تهران به جز شمال شهر، میانگین پرداختی اجاره بهای ماهانه‌اشان حدود دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

با برآوردی از قیمت اجاره واحدهای۱۰۰ متری در نقاط مختلف شهر تهران می‌توان گفت میانگین قیمتی اجاره این واحدها به صورت ماهانه حدود دومیلیون تومان است.

قیمت اجاره بهای واحدهای ۱۰۰ متری با عمر زیر ۱۰ سال ساخت در نقاط مختلف تهران به شرح زیر است:

یک واحد ۹۷ متری واقع در خیابان یوسف آباد با دو سال قدمت همراه با پارکینگ و انباری به قیمت ۳۰ میلیون پول پیش و دو میلیون تومان اجاره داده می‌شود که معادل پرداختی ماهانه آن با درنظر گرفتن ۳۰ هزار تومان برای هر یک میلیون تومان ودیعه در بازار مسکن، حدود ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

یک واحد ۹۸ متری واقع در خیابان سیدخندان دو خوابه با یک سال قدمت به قیمت ۱۲۰ میلیون تومان رهن کامل داده می‌شود که معادل پرداختی ماهانه آن سه میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

یک واحد صد متری واقع در خیابان دروس دو خوابه با پنج سال قدمت همراه با پارکینگ و انباری به قیمت ۱۲۰ میلیون تومان رهن کامل داده می‌شود که معادل پرداختی ماهانه آن سه میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

یک واحد صد متری واقع در شهرک غرب همراه با پارکینگ و انباری به قیمت ۲۵ میلیون تومان پول پیش و دو میلیون تومان و اجاره داده می‌شود که معادل پرداختی ماهانه آن دو میلیون و ۷۵۰ هزار تومان است.

یک واحد صد متری واقع در خیابان دولت همراه با پارکینگ و انباری با پنج سال قدمت به قیمت ۳۰ میلیون تومان پول پیش و دو میلیون و ۳۵۰ هزار تومان اجاره در نظر گرفته شده که معادل پرداختی ماهانه آن سه میلیون و ۲۵۰ هزار تومان است.

یک واحد صد متری واقع در خیابان سعادت آباد (میدان کاج) همراه با پارکینگ و انباری به قیمت ۴۰ میلیون تومان پول پیش و دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان اجاره داده می‌شود که معادل پرداختی ماهانه آن سه میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

یک واحد صد متری واقع در خیابان گیشا، دو خوابه با یک سال قدمت همراه با پارکینگ و انباری به قیمت ۱۳۵ میلیون تومان رهن کامل داده می‌شود که معادل پرداختی ماهانه آن چهار میلیون و ۵۰ هزار تومان است.

یک واحد صد متری واقع در خیابان ولیعصر (بلوار کشاورز) دو خوابه با چهار سال قدمت به قیمت ۲۰ میلیون تومان پول پیش و یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان اجاره در نظر گرفته شده که معادل پرداختی ماهانه آن دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

یک واحد صد متری واقع در خیابان توحید (پرچم) با سه سال قدمت همراه با پارکینگ و انباری به قیمت ۴۰ میلیون تومان پول پیش و یک میلیون ۵۰۰ هزار تومان اجاره داده می‌شود که معادل پرداختی ماهانه آن دو میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

یک واحد صد متری واقع در خیابان تهرانپارس شرق دو خوابه همراه با پارکینگ و انباری و با یک سال قدمت به قیمت ۷۰ میلیون تومان رهن کامل داده می‌شود که معادل پرداختی آن ماهانه دو میلیون و صد هزار تومان است.

یک واحد صد متری واقع در خیابان انقلاب (ابوریحان) دو خوابه ۷۰ میلیون تومان رهن کامل داده می‌شود که معادل پرداختی آن معادل دو میلیون و صد هزار تومان است.

متراژ

منطقه

امکانات

قیمت (معادل پرداختی ماهانه )

۹۷

یوسف آباد

پارکینگ و انباری

دو میلیون و ۹۰۰ هزار تومان

۹۸

سیدخندان

پارکینگ و انباری و دو خوابه

سه میلیون و ۶۰۰ هزار تومان

۱۰۰

دروس

پارکینگ و انباری و دو خوابه

سه میلیون و ۶۰۰ هزار تومان

۱۰۰

شهرک غرب

پارکینگ و انباری

دو میلیون و ۷۵۰ هزار تومان

۱۰۰

دولت

پارکینگ و انباری

سه میلیون و ۲۵۰ هزار تومان

۱۰۰

سعادت آباد(میدان کاج )

پارکینگ و انباری

آن سه میلیون و ۴۰۰ هزار تومان

۱۰۰

گیشا

پارکینگ و انباری و دو خوابه

چهار میلیون و ۵۰ هزار تومان

۱۰۰

ولیعصر(بلوار کشاورز )

دو خوابه

دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومان

۱۰۰

توحید(پرچم )

-

دو میلیون و ۷۰۰ هزار تومان

۱۰۰

تهرانپارس شرق

دو خوابه

دو میلیون و صد هزار تومان

۱۰۰

انقلاب (ابوریحان )

دو خوابه

دو میلیون و صد هزار تومان

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج