جاباما
۱۳۶۸۰
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

لباس بچه رسمي اما كمي اسپرت!

در انتخاب لباس بايد به بچه‌ها حق انتخاب بدهيد اما لازمه اين حق انتخاب، آموزش مناسب به آن‌هاست. بچه‌ها بايد ياد بگيرند هر لباسي جا و مكان مخصوص به‌خودش را دارد‌؛ به عبارتي راحتي و علاقه آن‌ها به لباس يك بخش ماجراست و هم‌خواني با فضا هم بخش ديگر آن.

لباس بچه رسمي اما كمي اسپرت!

لباس بچه رسمي اما كمي اسپرت!

در انتخاب لباس بايد به بچه‌ها حق انتخاب بدهيد اما لازمه اين حق انتخاب، آموزش مناسب به آن‌هاست. بچه‌ها بايد ياد بگيرند هر لباسي جا و مكان مخصوص به‌خودش را دارد‌؛ به عبارتي راحتي و علاقه آن‌ها به لباس يك بخش ماجراست و هم‌خواني با فضا هم بخش ديگر آن. در اين آموزش قرار نيست از آن‌ها بخواهيد با جليقه و شلوار به پارك بروند! اما بايد اين را هم ياد بگيرند، وقتي پاي يك مهماني رسمي در ميان است لباسي بپوشند كه از هر نظر مناسب باشد. دقت در اين نكات به ظاهر ساده، به بچه‌هاي شما ياد مي‌دهد در آينده انتخاب‌هاي مناسبي داشته باشند و جزو خوش‌پوش‌ترين‌ها باشند.


اگر طرفدار تيپ‌هاي رسمي ولي نه چندان مردانه هستيد اين اوركت را به شما پيشنهاد مي‌كنيم. يك انتخاب زيبا، گرم و البته دوست‌داشتني. حق با شماست، پارچه ماهوت مانند اين كت حس گرما را تمام و كمال منتقل مي‌كند. آنقدر كه حتي در فصل‌ زمستان هم مي‌توانيد روي آن حساب كنيد. اين اوركت با وجود ظاهر مردانه‌اي كه دارد كاملا مناسب بچه‌ها طراحي شده چون علاوه‌بر اين‌كه آنقدر گشاد است كه بچه‌ها تحمل آن را داشته باشند و تا دل‌تان بخواهد سبك هم هست. دكمه‌هاي آن هم طوري انتخاب شده كه بچه‌ها راحت بتوانند از پس‌باز و بستن‌شان بر بيايند.


لباس بچه رسمي اما كمي اسپرت!

پليورهاي طرح كلاسيك هيچ وقت از مد نمي‌افتند حتي اگر قرار باشد پسر كوچولوي ۳، ۴ ساله شما آن را بپوشد! اما يادتان باشد در انتخاب سايز اين مدل پليورها كمي بيشتر از هميشه دقت كنيد چون ذات اين مدل ايجاب مي‌كند تحت هر شرايطي با يك پيراهن مردانه همراه شود؛ بنابراين بايد آنقدر راحت باشد كه پوشيدن آن روي پيراهن‌هاي مردانه نه شما را به دردسر بيندازد نه پسر كوچولوي‌تان ‌را.


حق با شماست؛ وقتي قرار نيست پسر كوچولوي شما ظاهري نيمه‌رسمي داشته باشد اين مدل شلوار بهترين انتخاب است اما به شرط اين‌كه، اين شلوار براي او از هر نظر مناسب باشد. يادتان باشد تحت هيچ شرايطي حتي به قيمت خوش‌تيپ‌تر به‌نظر آمدن بچه‌ها، سراغ شلوارهاي فاق كوتاه و تنگ نرويد. اين مدل شلوار جين‌ هم قدرت تحرك را از بچه‌ها مي‌گيرد هم اين‌كه در طولاني مدت آن‌ها را كلافه و عصبي مي‌كند.


وقتي دنبال لباس رسمي براي پسرها هستيد شك نكنيد گزينه‌اي ‌مناسب‌تر از يك پيراهن مردانه در اختيار نداريد البته به شرطي كه در طراحي و دوخت آن ظرافت‌هاي لازم براي بچه‌ها درنظر گرفته شده باشد مثلا اين‌كه دكمه انتهايي يقه آن طوري نباشد كه بچه‌ها با پوشيدنش احساس خفگي كنند. همين‌طور مچ‌ نه آنقدر تنگ باشد كه بچه‌ها را كلافه كند و نه آنقدر گشاد كه ظاهر لباس را نامرتب جلوه دهد اما اين نكته را درنظر بگيريد كه به جنس اين لباس بايد بيشتر از انتخاب‌هاي ديگر دقت كنيد چون با پوست بدن كوچولوي شما تماس مستقيم دارد بنابراين بهتر است دور مدل‌هايي كه صددرصد نخي يا پنبه‌اي نيستند خط بكشيد.



براي پيشنهاد اين كت براي شما چند دليل داريم، اول اين‌كه يك انتخاب مناسب پاييزي است چون نه آنقدر گرم است كه لازم باشد مدام بي‌حوصلگي‌هاي پسر كوچولوي‌تان را تحمل كنيد و آن را از تن او دربياوريد و نه آنقدر سرد كه نگران سرما خوردن او باشيد. اين كت يك آستر لطيف هم دارد كه آن هم دليل ديگري است براي پيشنهاد مابه شما، هوايي كه بين آستر و پارچه اصلي كت جريان پيدا مي‌كند نقش يك عايق كاملا طبيعي را بازي مي‌كند و بدن كوچولوي شما را در سردترين روزهاي پاييز هم گرم نگه ‌‌مي‌دارد. دليل ديگر اين‌كه اين كت به خاطر نيم‌تنه بودنش مي‌تواند تكميل‌كننده ظاهر رسمي پسر كوچولوي‌تان هم باشد و بالاخره اين‌كه زيپ‌دار بودن آن پوشيدنش‌ را براي بچه‌ها راحت‌تر مي‌كند.


معمولا در كمد همه بچه‌ها يك شلوار راحت پيدا مي‌شود اما يادتان باشد اگر مي‌خواهيد روي رسمي بودن لباس آن‌ها تاكيد كنيد شلوار كتان به‌مراتب انتخاب متفاوت و مناسب‌‌تري است و به حال و هواي يك مهماني رسمي مثل عروسي يا... نزديك‌تر است البته نبايد منكر اين قضيه هم شد كه به هر حال شلوار كتان خيلي راحت‌تر از يك انتخاب جين براي بچه‌هاست.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

لباس بچه رسمي اما كمي اسپرت!


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج