۱۳۷۹۹۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بازیکن مورد علاقه دایی کم کاری کرد؟!

عملکرد ضعیف عالیشاه در بازی با نفت با اعتراض شدید هواداران در شبکه های اجتماعی و لیدرها در ورزشگاه همراه بوده است.

بازیکن مورد علاقه دایی کم کاری کرد؟!





هفته نامه تماشاگران امروز: بازی تیم های پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان با اتفاقات حاشیه ای فراوانی همراه بود. از مصاحبه جنجالی سوشا علیه درخشان گرفته تا اعتراض حقیقی به تعویضش که سروصدای فراوانی به راه انداخت. البته این بازی یک سوژه خاص دیگر هم داشت که به راحتی نمی توان از آن گذشت.

بلافاصله بعد از پایان بازی جمعه شب بود که خبر رسید یکی از بازیکنان مورد علاقه دایی از سوی هواداران به کم کاری متهم شده است. براساس اخبار منتشر شده، هواداران حاضر در جایگاه سه استادیوم آزادی، بعد از بازی یکی از بازیکنان را بی غیرت خطاب کردند و با شعارهایی از خجالت او درآمدند.

جالب اینکه حتی شنیده شد برخی از لیدرها، بعد از بازی به دیدار حمید درخشان رفته اند و از او خواسته اند تا در بازی آینده به این ستاره جوان بازی ندهد. در اینجا بد نیست بدانید این بازیکن که حالا عملکردش مقابل نفت زیر سوال رفته است، کسی نیز جز امید عالیشاه که کشف علی دایی در راه آهن بوده و همراه او به پرسپولیس آمده است. او که تا همین هفته پیش تک ستاره پرسپولیس بود و بار خط میانی این تیم را یک تنه به دوش می کشید، مقابل نفت مسجدسلیمان به حدی ناامیدکننده ظاهر شد که حالا با اتهام کم کاری روبرو شده و هیچ بعید نیست به همین بهانه، حداقل برای یک بازی از تیم کنار گذاشته شود.

بازیکن مورد علاقه دایی کم کاری کرد؟!

با توجه به اهمیت این موضوع بد ندیدیم نگاهی به ریز عملکرد عالیشاه در جریان بازی با نفت داشته باشیم که صحنه های مشکوکی را در خود جای داده است. یکی از این صحنه ها مربوط به دقیقه هشت بازی می شود که عالیشاه برای فرستادن کرنر پشت توپ قرار می گیرد. عالیشاه که ارسال هایش اغلب خطرناک بوده، این بار کرنر را به شکلی ارسال می کند که توپ از روی سر همه رد می شود و جالب اینکه از سمت مقابل به اوت می رود.

بعد از این دیگر خبری از عالیشاه درون زمین نبود تا اینکه در دقیقه ۱۸ بازی، او با دروازه بان حریف تک به تک شد اما از روی خط شش قدم توپ را به آسمان کوبید تا هواداران پرسپولیس شوکه شوند. این اتفاق در حالی رخ داد که همین بازیکن در بازی با صبای قم درست چنین توپی را به راحتی هر چه تمامتر تبدیل به گل کرده بود.

در ادامه عالیشاه که اصلا در جریان بازی نبود، چند باری در موقعیت شوتزنی قرار گرفت اما توپ هایش با خوش شانسی از ورزشگاه خارج نشد! همین چند صحنه بهانه ای شده تا حالا بازیکن جوان پرسپولیس که در غیاب صادقیان همه کاره خط هافبک تیمش بوده، حسابی تحت فشار قرار بگیرد. جالب اینکه عالیشاه در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مصاحبه ای انجام نداده تا حداقل از خودش دفاع کند. درخشان هم فعلا در برابر این حرف و حدیث ها سکوت کرده و هیچ واکنشی به این شایعات نشان نداده است. باید دید در روزهای آینده چه اتفاقاتی در مورد عالیشاه رخ می دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج