۱۳۸۴۴۶
۲۳ نظر
۵۰۰۲
۲۳ نظر
۵۰۰۲
پ

حرف‌های تند مایلی‌کهن علیه فردوسی‌پور

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان صحبت‌های تندی را علیه مجری برنامه نود به زبان آورد.

خبرگزاری تسنیم: محمد مایلی‌کهن در خصوص صحبت‌هایی که درباره‌اش در برنامه نود انجام شد روی خط تلفنی این برنامه آمد و گفت: خدمت شما آقای کی‌روشی‌پور و میهمان برنامه آقای رحیمی سلام عرض می‌کنم و ممنون از اینکه شما آقای کی‌روشی‌پور به من وقت دادید.

پس از آغاز صحبت‌های مایلی‌کهن عادل فردوسی‌پور واکنش نشان داد و خطاب به او گفت: آقای مایلی‌کهن اگر قرار باشد که اینطور صحبت کنید و در این فضا سخن بگوییم فکر می کنم صحبت نکنیم بهتر باشد.

مایلی‌کهن سپس به صحبت‌هایش ادامه داد و خاطرنشان کرد: شما (فردوسی‌پور) در حال نابود کردن فوتبال این کشور هستید، چرا منی که عاشق فوتبال هستم نباید صحبت کنم؟

وی خطاب به مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس گفت: آقای رحیمی شما می گویی که آقای سیاسی با مایلی کهن صحبت کرده است. آیا ایشان برای صحبت با من باید از شما اجازه می گرفت؟ ایشان پنجشنبه هفته گذشته به من پیام داد که می‌خواهم شما را ببینم و با هم قرار ملاقات گذاشتند. او از من مشورت خواست و هیچ پیشنهادی درباره سرمربی گری به بنده نداد.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان با بیان اینکه، آقای رحیمی وقتی سرمربی تیمتان با لباس شخصی سر تمرین می رود شما چرا برخورد نمی کنید؟، اظهار داشت: بنده بعد از صحبت با آقای سیاسی به او گفتم که نوع برکناری سرمربی پرسپولیس کاملاً اشتباه بوده و احساسی برخورد کردید. سرمربی‌ای که هم دشمن خودش بود و هم دشمن هواداران! کجای دنیا دیده‌اید که سرمربی یک تیم با لباس شخصی به تمرین برود؟

مایلی‌کهن یادآور شد: رحیمی گفته ۱۴ میلیارد به او پول داده‌اند و این یعنی اینکه پول در اختیارش بوده است. مشکل این بوده که آقایان می‌خواستند با قلدری بمانند و اینکه می‌گفتند قراردادهای ما باید مشخص شود، یعنی فقط مشکل‌شان پول بوده است. سرمربی تیم به جای اینکه به امور تیم برسد کارهای دیگری انجام می‌داد.

وی درباره صحبت‌های دایی مبنی بر اینکه احمدی‌نژاد او را از سرمربیگری تیم ملی برکنار کرده، گفت: او می‌گوید آقای احمدی‌نژاد او را از تیم ملی برکنار کرده اما او در زمان آقای احمدی‌نژاد سرمربی تیم ملی شد. در حالی که می‌گفتند من احمدی‌نژادی هستم اما من که سرمربی تیم ملی نشدم!

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان با انتقاد از فردوسی‌پور، خاطرنشان کرد: شما اگر عادل بودی در برنامه سیاسی را هم دعوت می‌کردی. آقای کی‌روشی‌پور شما و اطرافیانت فوتبال را به لجن کشیده‌اید. کی‌روش که به شما توهین کرد هیچ چیز به او نگفتی اما به من گفتی نژادپرستم. فوتبال ما باید جزو ۱۰ تیم برتر دنیا باشد اما شما و دار و دسته‌ات فوتبال را نابود کرده‌اید و اکنون ۱۶ سال است که آنتن دست شماست.

فردوسی‌پور در واکنش به این صحبت‌های مایلی‌کهن گفت: شما همیشه برای من محترم و مایلی‌کهن هستید و بهتر است به من که نه، اما به مردم احترام بگذارید.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • صمد از تبریز

      این آقا که با همه دعوا دارد فردوسی پور ، کی روش ، الله وردی ، دایی و.....
      جالب است در حالی خودش را بهترین و با اخلاقترین می داند می داند که حتی نتونسته برا خودش تیمی پیدا کند و یا حتی نمی تواند در دادگاه از خودش دفاع بکند

      پاسخ ها

      • مجید

        حق با مایلی کهن هست... مردم همه چیزو میدونند!

    • حمید

      آقای فردوسی پور نظر مردم عوام مهم نیست بلکه نظر کارشناسان خبره در هر زمینه ای مهم است چون مردم ما احساسی تصمیم می گیرند در اولش بسیار استقبال می کنند بعد با فحش و ناسزا بدرقه می کنند

    • ایرانی

      عادل جون فعلا دنیا بکام شماست هرچی میتونی جولان بده بلاخره یه روزی بخاطر خداو مردم وفوتبال انصاف بخرج میدی پس حالا هر کسی روکه میخوای خراب کن و....

    • Arshi

      اصلاً چرا باید آقای سیاسی از مایلی کهنی مشاوره بگیره که تو این چند روزه به دشمنه خونیه دایی تبدیل شده! یعنی مایلی کهن تو این شرایط گزینه ی خوبی برا مشورت در مورد دایی بود؟!

    • پوریا

      با همین رفتارهای توهین آمیز همین آدم متوهم یکی از بهترین تیمهای تاریخ ایران را داشت از رسیدن به جام جهانی محروم می کردهمون تیمی که علی دایی نصفش بود ! حالا میگه اگه فردوسی پور نبود ما الان باید جزء 10 تیم اول دنیا بودیم !!! که اگه ایشون نبود ایشون با اون رابطهایی که داشتن الان باید مربی تیم ملی بودن ! به قول رفیق با ادب خودت برو اونجایی که میسوزه رو آب بریز آقای مایلی...

      پاسخ ها

      • رضا

        آقا پوریا همون بهترین تیم رو آقای مایلی کهن ساخته بود که تا مدتها اسکلت تیم ملی ایران بود.

    • بهاره

      مربی که ادبیات گفتگو تو برنامه زنده رو نمی تونه رعایت کنه
      فقط بر علیه همه حرف میزنه و در عمل هیچی برای اثبات نداره
      یه تیم نداره
      تیم هاییم که داشته وضعیتش از پرسپولیس الان بدتر بوده و رها کرده و ...
      کسی که خودشو عالم و مبرا میدونه
      وضعیتش کاممممممممممممممملا مشخصه.
      این آدم معلوم الحاله

    • بدون نام

      خدایی این آدم باید بتواند بطور زنده هر چه می خواهد در رسانه ملی بگوید؟!؟؟؟؟

    • حسین از دورود

      سرپرست تیم فوتبال گهر دورود چند روز پیش در پاسخ خبرنگار شبکه افلاک در خصوص رفع نشدن مشکلات مالی تیم که سوال کرده بودند اقای مایلی کهن در زمان مربی گری تیم گهرقول داده بودند(به هنگام کنفرانس خبری ودر حضور خبرنگاران)که مبلغی به تیم گهر کمک کنند چی شد؟سرپرست گهر پاسخ دادند اقای مایلی کهن به حرفشون عمل نکردند و گفته اند که اون کارشون فقط جنبه نمادین داشته .بنظر میاد بقیه کارها وصحبتاشون هم نمادین و ظاهری باشد.

    • بدون نام

      حق با حاجی مایلی

    • رضا استقلالی

      من میگم کسی برای پرسپولیس دلسوز تر از مایلی کهن نیست،رفتار دایی در پرسپولیس مثه یک دیکتاتور عقده ای بود واین درست نیست،فردوسی پور هم دیگه شورش رو درآورده،پس چرا جواب کی روش رو نداد ،شما میدونید؟ نه دیگه!!برای برگرداندن کی روش لابی فردوسی پور بود که جواب داد دستمزد عادل خان از سهم قرارداد کی روش چقد خواهد بود وسود عادل چقده %بله این چیزا رو میدونید؟؟ مایلی کهن چیزایی رو میدونه که ما نمیدونیم!!!دایی علاوه بر لباس شخصیش،بادختر بچش سر تمرین حاضر میشد وسر تمرین می نشست وروزنامه میخوند اونوقت توقع دارید پرسپولیس صدر جدول باشه.

    • بدون نام

      حسود هرگز نیاسود

    • مسعود

      واقعیت اینه ک خیلی از اظهارات آقای مایلی کهن مطابق با حقیقت هستش اما استفاده از این نوع ادبیات زیبنده هیچکس نیست.
      آقای مایلی کهن خودشو ارزشی میدونه اما به راحتی به هرکی ک دلش خواست توهین میکنه با این بهونه ک من دارم شفاف سازی میکنم.

    • بدون نام

      شعور مایلی کهن بیشتر از این نیست

    • بدون نام

      شعور مایلی کهن بیشتر از این نیست

    • مهدی

      اخه یکی نیست به مایلی کهن بگه چه دردته؟تیم میخوای؟شهرت میخوای؟اخه چی؟

    • میثم

      به نظر من که باید چند سالی فوتبال ایران کلا تعطیل بشه این فوتبال نیست که ما داریم از موقعی که پای پولهای کلان به لیگ باز شد حتی نتونستیم تو آسیا از مرحله اول هم بالاتر بریم

    • خسته

      این محمد مایلی جقدر متوهم هست
      خیال میکنه از فوتبال چیزی بلد هست به زمین وزمان گیر میده
      من نه با دائی موافقم نه مایلی نه عادل
      فقط یه چیز را میدانم با این مربیان واین کارشناسان واین مدیران فوتبال ما داره به سیر قهقرائی میره تماشاچی که کم شده بازیکنان فقز پول می شناسند والله 4تاپاس نمی تونن بدن وتیمها نه استراتژی دارند ونه برنامه واینهم تیم امیدمان

    • محمد

      بیچاره فردوسی پور پیر شد از دسته این فوتبال

    • رضا

      بزرگترين مشكل فوتبال ايران فردوسي پوره

    • بدون نام

      مهم حرف حقه که مایلی کهن می گه ولی متاسفانه خوب نمی گه و حرف های ناحقی که بعضی ها خیلی قشنگ به خورد مردم می دن و همه باور می کنن... مشکل مایلی کهن نوع حرف زدنشه نه حرفاش...
      آقای دایی می خواد با استبداد و قلدری و دارو دسته بازی حرفاشو پیش ببره و متاسفانه همه جوره داره به فوتبال و جوانان این مملکت ضربه می زنه و با اخلاق تند و بدش می خواد همه رو وادار به اطاعت کنه...شخصیت ضعیفی داره و و هنوز نتونسته عقده های ناشی از مشکلات شخصیتی خودشو حل کنه.
      این دایی هست که از همه طلبکاره، از هیئت مدیره، از داور، از هوادار، از عکاس و خبرنگار، از مردم، از...

    • پیراسته فر

      مابلی کهن خیلی بد دهن است،اوخیال میکند که درایران غیراز خودش وسیاسی کسی فوتبال نمی فهمد .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج