۱۳۸۵۴۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دروازه‌بان میلان دو هفته خانه نشین شد

باشگاه میلان اعلام کرد که دیگو لوپس دروازه‌بان اسپانیایی این تیم آسیب دیده است و تا دو هفته نمی تواند در ترکیب اصلی تیمش قرار گیرد.

خبرگزاری ایسنا: میلان در هفته دوم رقابت های سری A توانست در یک بازی پر گل پارما را با نتیجه پنج بر چهار از پیش رو بردارد. در این دیدار دیگو لوئیس روی گل چهارم پارما اشتباهی مرگبار را انجام داد و نتوانست پاس مدافع تیمش را کنترل کند تا پارما به گل چهارم خود برسد اما در نهایت این میلان بود که بازی را به سود خود به پایان برد.

هر چند لوپس روی گل چهارم پارما مقصر اصلی بود اما در این صحنه پای او دچار کشیدگی شد و همین باعث شد تا نتواند واکنش خوبی داشته باشد. بعد از بازی رسانه های ایتالیایی از آسیب دیدگی طولانی مدت لوپس نوشتند و اعلام کردند که به احتمال زیادی سنگربان اسپانیایی میلان برای چند ماه از ترکیب اصلی تیمش دور خواهند ماند که این خبر بسیار بدی برای روسونری بود.

باشگاه میلان در بیانیه ای آسیب دیدگی لوپس را اعلام کرد، با این حال تاکید کرد که آسیب دیدگی او جدی نیست و به احتمال زیاد تا دو هفته دیگر به میادین برخواهد گشت.

این باشگاه ایتالیایی اعلام کرد که لوپس دچار کشیدگی عضله شده است و به همین خاطر دو هفته ای نمی تواند به میدان برود. میلان در حساس ترین دیدار هفته سوم رقابت های سری A هفته آینده در خانه از یوونتوس پذیرایی می کند که این دیدار تقابل آلگری با شاگردان سابق خود است. در این دیدار لوپز نمی تواند در ترکیب اصلی تیمش به میدان برود.

لوپس در فصل جابجایی تابستانی از رئال مادرید به میلان پیوست. او فصل بسیار خوبی را با کهکشانی‌ها پشت سرگذاشت اما هنوز در میلان جا نیفتاده است و در یک بازی چهار بار دروازه اش باز شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج