۱۳۸۶۰۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جرارد: به دنبال قهرمانی در اروپا هستیم

کاپیتان لیورپول که پس از جام‌جهانی برزیل از تیم ملی انگلیس خداحافظی کرد، در گفت‌وگو با روزنامه دیلی‌میل درباره مسائل مختلفی به صحبت پرداخت.

خبرگزاری ایسنا: استیون جرارد با تمجید از لوئیس سوآرس که این فصل در بارسلونا توپ خواهد زد، گفت، سوآرس بهترین بازیکنی است که کنار او بازی کرده: "او فصل قبل گل‌های مهم و حیاتی زیادی را برای ما به ثمر رساند. سوآرس مهاجم تاثیرگذاری برای لیورپول است. از نظر من او الان در اوج آمادگی به سر می‌برد و شایسته است که او را به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب کنیم. مطمئن هستم سوآرس پس از پایان دوران محرومیتش بازگشت خوبی به فوتبال خواهد داشت. مسی در این فصل چند بار آسیب دیده است. کریستیانو رونالدو هم چند بازی را به خاطر آسیب‌دیدگی‌ از دست داد. بنابراین سوآرس بهترین بازیکن است. او از غیبت مسی و رونالدو نهایت استفاده را برد و نشان داد که چه بازیکن توانایی است. اتفاقی را که در جام‌جهانی برای او رخ داد، باید فراموش کرد. این اتفاق برای هر بازیکنی تلخ است.

جرارد با حمایت از وین رونی که به عنوان کاپیتان تیم ملی انگلیس انتخاب شده است، گفت: پس از بازنشستگی از تیم ملی انگلیس خیلی به این موضوع فکر کردم که چه کسی کاپیتان انگلیس شود و فردی بهتر از رونی به ذهن من نرسید. روی هاجسون به رونی ایمان دارد. زمانی که مهاجم منچستریونایتد تحت فشار بود، زمانی که حدس و گمان‌ها در مورد جایگاه او در تیم ملی انگلیس به اوج خود رسیده بود، مربی او را رها نکرد و به او بازی داد و این احترام بزرگی است که مربی برای بازیکن خود قائل است.

جرارد با تمجید از وین رونی ادامه داد: رونی یک رهبر است. رونی هر وقت برای تیم ملی انگلیس به میدان می‌رود با قدرت بازی می‌کند و هیچگاه از زیر بار مسئولیت فرار نمی‌کند. قبل از بازی، او یکی از پر سر و صدا ترین بازیکنان تیم است. او از صحبت کردن و حرف زدن با دیگران نمی‌ترسد و انتظار خود از بازیکنان را به راحتی می‌گوید. علاوه بر آن رونی کاپیتان تیم باشگاهی خود نیز است و این خیلی مهم است. همه چیز او کامل بوده است که شخصی مانند لوییس فان‌خال او را به عنوان کاپیتان تیم انتخاب کرده است. فان‌خال این تصمیم را در طول پنج یا شش هفته گرفته است در حالی که هاجسون حداقل دو سال است که بازی‌های رونی را تماشا می‌کند و به نظر من باید هر چه زودتر رونی را به عنوان کاپیتان تیم ملی انگلیس انتخاب می‌کرد.

جرارد در پایان درباره حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا گفت: پس از ۵ سال غیبت بار دیگر در لیگ قهرمانان هستیم و از این موضوع خیلی خوشحالم. به تیم‌های بزرگ هشدار می‌دهم که لیورپول این فصل اهداف بزرگی در سر دارد. به دنبال قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا هستیم و می‌خواهیم تیم‌های بزرگ را با عملکرد خوبمان شگفت‌زده کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج