۱۳۸۸۰۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

راجرز: پیروزی مقابل لودوگورتس حیاتی بود

سرمربی لیورپول عنوان کرد پیروزی شب گذشته (سه‌شنبه) شاگردانش بر نماینده بلغارستان در بازگشت مجدد به لیگ قهرمانان اروپا خیلی مهم و حیاتی بود.

خبرگزاری تسنیم: در شبی که رئال‌مادرید در گروه B لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه ۵ بر یک بر بازل سوئیس غلبه کرد در دیداری دیگر از همین گروه لیورپول به زحمت با نتیجه ۲ بر یک لودوگورتس بلغارستان را از پیش‌رو برداشت. لیورپول با گل دقیقه ۸۲ ماریو بالوتلی از میهمان خود پیش افتاد در ادامه نماینده بلغارستان در دقیقه ۹۰ توسط دنی آبالو نتیجه را به تساوی کشاند اما استیون جرارد در وقت‌های تلف‌شده بازی از روی نقطه پنالتی گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا پایان دراماتیکی برای بندرنشینان رقم بخورد.

راجرز، سرمربی لیورپول پس از این بازی در گفت‌و‌گو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» در مورد این بازی گفت: ۳ امتیاز فوق‌العاده‌ای برای‌مان بود. هدف ما از حضور در این بازی کسب پیروزی بود و در این رقابت‌ها بازی‌های خانگی نیز از اهمیت بالایی برخوردارند. دیدید که لودوگورتس در این بازی به لحاظ تاکتیکی خیلی خوب بود، تیمی که عادت به باخت ندارد و با رکورد ۷ بازی بدون شکست به آنفیلد پا گذاشت. آنها قهرمان بلغارستان هستند پس بازی مقابل چنین تیمی کار دشواری بود.

سرمربی ۴۱ ساله بندرنشینان تصریح کرد: با توجه به بازیکنانی جدید زیادی که به ترکیب تیم اضافه شده‌اند همچنان به دنبال هماهنگ کردن آنها با یکدیگر هستیم. در برخی بازی‌های لیگ وقت‌هایی بوده که عملکرد خیلی برجسته‌ای داشته‌ایم و در کنارش گاهی هم کمی آرام بوده‌ایم ولی هرگز شکی در مورد شخصیت و کیفیت این لیورپول نداشته‌ام. به هر حال پیروزی در این دیدار در بازگشت مجددمان به لیگ قهرمانان اروپا خیلی حیاتی بود به هیمن خاطر برای بازیکنام و روحیه‌ای که در این مسابقه داشتند، خوشحالم.

راجرز تأکید کرد: در ادوار مختلف گل‌های دیرهنگام زیادی را دیده‌ایم ولی گلی که ما در وقت‌های تلف‌شده این بازی به ثمر رساندیم نشانگر شخصیت باشگاه لیورپول بود. ما تا آخرین لحظه به دنبال نتیجه گرفتن هستیم و دیدید که در این بازی حتی زمانی که در واپسین دقایق کار به تساوی کشیده شد عقب نکشیدیم و با پنالتی که جراردتبدیل به گل کرد به بازی برگشتیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج