۱۳۸۸۲۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آلگری: یوونتوس بی‌نظم بازی کرد

با وجود پیروزی ۲ بر صفر بانوی پیر برابر مالمو در اولین بازیش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، سرمربی این تیم از عملکرد شاگردان خود رضایت کامل نداشت.

خبرگزاری تسنیم: ماسیمیلیانو آلگری پس از پیروزی خانگی مردانش برابر مالموی سوئد در شب نخست بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: در لیگ قهرمانان هیچ چیز آسانی وجود ندارد. می‌دانستیم که مالمو تیمی بسیار فیزیکی است و می‌تواند تمام فضاها را ببندد و به همین دلیل باید روی بازی تکنیکی و سرعتی تمرکز می‌کردیم اما به نظر من در این بازی یوونتوس بیش از اندازه بی‌نظم بازی کرد و چندین موقعیت را به هدر داد.

آلگری افزود: در نیمه دوم ما کنترل بهتری بر توپ داشتیم و جلو افتادیم هرچند که نتیجه بازی می‌توانست خیلی بهتر از این باشد.

سرمربی یوونتوس با اشاره به شکست ۳ بر ۲ اتلتیکومادرید برابر المپیاکوس در دیگر دیدار گروه A، عنوان کرد: شکست اتلتیکومادرید وضعیت گروه را پیچیده خواهد کرد و حالا ما برای صعود به امتیازات زیادی نیاز خواهیم داشت.

آلگری درباره عملکرد کارلوس توس، مهاجم آرژانتینی تیمش که هر ۲ گل این بازی را به ثمر رساند هم خاطرنشان کرد: از کارلوس خواستم که کمی عقب‌تر برود و میان خطوط حمله و میانی بازی کند تا بهتر بتواند باعث از هم پاشیدن دفاع حریف شود. با حضور لیشتراشتاینر ما فضای بیشتری برای حرکت داشتیم اما حریف این فضاها را تا حد ممکن می‌بست هرچند که در نیمه دوم وضعیت‌مان بهتر شد. در کنترل توپ ما باید از این هم باید بهتر شویم چون نمی‌توانیم ریسک باختن بازی را در یک ضد حمله بپذیریم.

یوونتوس در شرایطی مالمو را شکست داد که از سال ۲۰۰۸ به بعد نتوانسته بود در اولین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا پیروز از میدان خارج شود و از آن زمان تا پیش از بازی شب گذشته (سه‌شنبه) بانوی پیر ۴ تساوی پی در پی در بازی‌های نخست خود در لیگ قهرمانان کسب کرده بود.

آلگری در این خصوص عنوان کرد: بازی‌های اروپایی با بازی‌های سری A کاملاً متفاوت هستند. دیدید که لیورپول برای شکست دادن لودوگورتس چقدر به زحمت افتاد. بازی‌های لیگ قهرمانان بازی‌های فیزیکی‌تری هستند اگرچه ما به مالمو به جز همان یک فرصتی که در ابتدای بازی داشت فرصتی دیگری برای کسب موقعیت گل ندادیم. باید آرامش خود را حفظ کنیم و برای گلزنی شتاب‌زده عمل نکنیم. به نظر من این بازیکنان انصافاً خوب بازی می‌کنند اما پتانسیل آنها چیزی بیش از این است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج