۱۳۸۸۳۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ماجرای تیم امید دو سر باخت بود

مدیرعامل نفت تهران با اشاره به وضعیت مالی باشگاهش گفت: بازیکنان ما با رفتار خود شرمنده‌مان کرده‌اند اما به زودی طلب آنها را پرداخت می‌کنیم.

خبرگزاری ایسنا: منصور قنبرزاده با تشریح وضعیت تیم فوتبال نفت تهران اظهار کرد: تیم کار خود را خوب انجام می‌دهد ولی واقعیت این است که مجموعه مدیریت باشگاه و هیات مدیره شرمنده بازیکنان می‌شوند. در حالی که طبق قرارداد بخشی از قراردادها که باید تاکنون پرداخت می‌شد، نشده است. هیچکدام از اعضای تیم زبان به گلایه نگشاده است.

وی ادامه داد: هشت هفته‌ از لیگ برتر گذشته و باید تاکنون ۲۵ تا ۳۰ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان را می‌پرداختیم اما فعلا پرداختی ما به ۲۰ درصد هم نرسیده است. با این که تلاش زیادی می‌کنیم که این مبلغ را تامین کنیم اما باز هم شرمنده بازیکنان می‌شویم. آنها هم با رفتار خود شرمندگی و البته مسئولیت ما را بیشتر کرده‌اند.

قنبرزاده همچنین گفت: بیشتر تیم‌ها ۲۵ تا ۳۰ درصد قراردادهایشان را پرداخته‌اند ولی ما هنوز نتوانسته‌ایم این کار را انجام دهیم. با این حال هیچکدام از بازیکنان چه در تماس با ما و چه در رسانه‌ها در این باره صحبت یا گلایه نکرده‌اند. این کارشان مسئولیت ما را بیشتر می‌کند.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران در ادامه گفت: از طریق ایسنا به بازیکنان تیم قول می‌دهم که تلاشمان را بیشتر می‌کنیم تا در آینده نزدیک به تعهداتمان عمل کنیم. برای ما رفتار اخلاقی و فرهنگی بازیکنان، از پیروزی برابر استقلال و سپاهان مهم‌تر بود.

قنبرزاده در ادامه درباره منابع درآمدی باشگاهش گفت: تا این جای فصل، سازمان لیگ باید از محل حق پخش تلویزیونی و تبلیغات محیطی ۱.۵ میلیارد تومان به ما می‌داد که هنوز این کار صورت نگرفته است. درباره حق پخش هم که تا حالا صحبت‌های زیادی مطرح شده است.

وی درباره وضعیت اداره فوتبال ایران مخصوصا در بخش پایه گفت: نتیجه‌ای که تیم امید در اینچئون گرفت غیرقابل تصور بود اما سوال این است که ما چه کاشته‌ایم که انتظار داریم درو کنیم؟ وضعیت تیم امید دو سر باخت بود. حدود یک سال تیم زیر ۲۱ سال را به اردوهای مختلف فرستادند و هزینه زیادی برایش خرج شد. این تیم سه اردوی خارج از کشور و حدود ۲۰ بازی تدارکاتی انجام داد. بازیکنان این تیم نزدیک یک سال با هم زندگی کردند و از هر جهت با هم انس گرفته و هماهنگ شده بودند. در حالی که بازیکنان این تیم کاملا هماهنگ بودند در لحظه آخر هفت بازیکنش خط خوردند و به جایشان هفت بازیکن زیر ۲۳ سال از باشگاه‌ها گرفتند. ضمن این که باشگاه‌ها با مشکل روبه‌رو شدند. تیم امید هم بازیکنانی را با خود برد که با تیم هماهنگ نبودند.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران ادامه داد: از هفت بازیکن زیر ۲۳ سال، پنج نفر برابر ویتنام به میدان رفتند ولی هیچکدام جواب ندادند چون کنار تیم و هماهنگ با آن نبودند. حتی پیش از اعزام تیم، هومن افاضلی به عنوان مدیر فنی تیم اصرار داشت که فقط زیر ۲۱ ساله‌ها را ببرند.

وی افزود: بیش از یک یا دو میلیارد تومان هزینه آماده‌سازی تیمی شد که در لحظه آخر هفت بازیکن اصلی‌اش خط خوردند. یعنی ۶۰ درصد ترکیب اصلی تیم ملی با سایر بازیکنان هماهنگ نبودند و به همین دلیل دیدار نخست را واگذار کردیم. برنامه‌ریزی برای تیم امید بسیار ابتدایی بود و باز هم اشتباه تکراری برای آن مشکل درست کرد.

قنبرزاده همچنین گفت: تیم ملی امید به چین رفت و در آنجا مشکلاتی داشت اما مشکل بزرگ‌تر زمانی رخ داد که تیم از چین به کره جنوبی رفت. دستیار اول وینگادا و آنالیزور تیم ملی نتوانستند به همراه تیم به اینچئون بروند و مجبور شدند به ایران برگردند و سپس به کره جنوبی سفر کنند. آنها پس از بازی با ویتنام به اینچئون رسیدند! مدیر تیم امید کیست؟ او باید از چند ماه قبل به فکر این گونه مسائل می‌بود تا دو عضو مهم کادر فنی به خاطر صادر نشدن ID کارت از همراهی تیم ملی محروم نشوند.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال ادامه داد: اردوی چین امکانات مطلوب نداشت و از نظر امکانات رفاهی و غذایی محدودیت‌هایی داشت. تجربه ثابت کرده که هرگاه در کشورهای شرق آسیا اردوهای طولانی مدت داشته‌ایم، تیم تحلیل رفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج