adexo3
۱۳۸۹۱۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

مشعل بازی‌های آسیایی به اینچئون رسید

مشعل بازی‌های آسیایی پس از گذشتن از ۱۷ شهر کره‌جنوبی به اینچئون رسید و دو روز دیگر به ورزشگاه اصلی بازی‌های آسیایی برده می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: کمیته‌ برگزاری بازی‌های آسیایی اعلام کرد که مشعل برگزاری بازی‌ها که برای نشان دادن شروع بازی‌ها استفاده می‌شود به شهر میزبان، اینچئون رسیده است.

این مشعل بعد از ۳۶ روز چرخیدن و گذشتن از ۱۷ شهر کره‌جنوبی دو روز قبل از شروع بازی‌های آسیایی به اینچئون رسید. یکی از مقام‌های کمیته‌ برگزاری بازی‌ها در این باره گفت: تلاش می‌کنیم تا گردش مشعل موفقیت‌آمیز به پایان برسد.

مشعل دو روز آینده را در اداره منطقه یونسو و اداره منطقه نامدونگ در شمال غرب شهر خواهد ماند و در نهایت در روز افتتاحیه به استادیوم اصلی آسیاد اینچئون برده خواهد شد.

این مشعل ماه گذشته در دهلی‌نو، مرکز هند که اولین میزبان بازی‌های آسیایی در ۱۹۵۱ بود، برافروخته شد. سپس به مشعلی که در اینچئون روشن شده بود، پیوست و در شهرهای کره‌جنوبی چرخید. مشعل بازی‌های آسیایی نمادی از امید، صلح و توازن در قاره آسیاست و با الهام گرفتن از مرغ ماهیخوار آبی‌رنگ که نوعی پرنده ساکن در اینچئون است طراحی شده است.

بازی‌های آسیایی امسال سومین بازی‌های آسیایی است که در کره‌جنوبی برگزار می‌شود. ۴۳۹ مدال طلا در ۳۶ رشته ورزشی در این بازی‌ها اهدا خواهد شد و ۱۴ هزار ورزشکار و مقام رسمی در ۱۶ روز مسابقات به اینچئون خواهند رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج