اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۸۹۵۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیش‌بازی راه‌آهن - پرسپولیس

تیم های رده نهم و دهم جدول در یک جدال تمام پرسپولیسی در چهاچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر ایران، به مصاف هم خواهند رفت.

طرفداری: تیم های رده نهم و دهم جدول در یک جدال تمام پرسپولیسی در چهاچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر ایران، به مصاف هم خواهند رفت.

زمان و مکان بازی

پنجشنبه بیست و هفتم شهریور ساعت 16:45

ورزشگاه: تختی تهران

گروه داوری:

بابک وسیله‌بر - رحیم شاهین - حمید کنعانی - مهدی مهدوی - ناظر:علی نقی مصطفی نژاد

پیش‌بازی راه‌آهن - پرسپولیس

راه‌آهن

راه آهن در فصول اخیر گربه سیاه پرسپولیس بوده است. از برد ۴ بر ۳ در یک بازی زیبا گرفته تا همین فصل گذشته که با متوقف کردن این تیم در تهران، قهرمانی را از دایی و یارانش گرفت. حمید استیلی سرمربی راه آهن و عضو سابق هیات مدیره باشگاه پرسپولیس باید رو در روی حمید درخشان و سرخپوشان قرار بگیرد. پرسپولیس ۹ امتیازی در رده نهم است و یک پله بالاتر از راه آهن قرار دارد. راه آهن هفته گذشته شکست سنگینی مقابل تراکتورسازی متحمل شد. حمید استیلی اگر می‌خواهد تیمش وارد بحران نشود باید از تیم محبوبش امتیاز بگیرد.

پرسپولیس

حمید درخشان هم که رسما به عنوان سرمربی پرسپولیس معرفی شد، در این بازی باید سه امتیاز بگیرد تا نشان بدهد که حضورش روی نیمکت پرسپولیس بی‌دلیل نبوده است. بنابراین باید یک پیروزی به هواداران پرسپولیس تقدیم کند تا تب و تاب سکوها گرفته شود و شرایط به نفع خودش تغییر بدهد. با توجه به تساوی خانگی پرسپولیس در هفته گذشته مقابل نفت مسجدسلیمان قطعا حمید درخشان در ترکیب سرخپوشان تغییرات زیادی ایجاد خواهد کرد. پرسپولیس باید در این بازی امتیاز بگیرد وگرنه ممکن است در رده‌ای پایین‌تر از نهمی هم قرار بگیرد و حتی تار رده سیزدهم هم شانس سقوط دارد. قرمزپوشان که با لشکری از محروم و مصدوم پا به این بازی می‌گذارند، خیلی خوب می‌دانند که این بازی‌های خانگی مهمترین فرصت آنها برای کسب امتیاز در شرایط سخت کنونی است.

مصاحبه سرمربیان دو تیم:

حمید استیلی:

روی نقاط ضعف و قوت پرسپولیس کار و بازی با این تیم با نفت مسجدسلیمان را آنالیز کردیم. پرسپولیس با کادر جدید مقداری متفاوت بازی می‌کند و انشاءالله بتوانیم یک بازی خوب برگزار کنیم و هواداران لذت ببرند.

حمید درخشان:

یک بازی سخت مقابل راه‌آهن داریم. راه‌آهن به پرسپولیس وصل است. یک پرسپولیسی خوب مثل حمید استیلی هدایت این تیم را برعهده دارد. افرادی هم که به او کمک می‌کنند همه از بزرگان پرسپولیس هستند. این مسئله این نوید را به ما می‌دهد که با تیمی بازی داریم که بخشی از آن متعلق به پرسپولیس است.

ترکیب احتمالی دو تیم:

راه آهن: ایگور نتزیچ، محسن ایران نژاد، علی عظیمی، احمد موسوی، میلاد محمدی، محمد ستاری، سیامک کوهنورد، رامین رضاییان، بهادر عبدی، رضا خالقی فر و محمد غلامی

پرسپولیس: نیلسون کوریا، محسن بنگر، اومانیا، حسین ماهینی، میثم حسینی،رضا حقیقی، حمید علی‌عسگر، محمد نوری، مهدی طارمی، امید عالیشاه و محمدرضا عباس‌زاده

غایبان دو تیم:

راه آهن: -

پرسپولیس: محسن بنگر، مهرداد پولادی، پیام صادقیان، مهدی دغاغله، رضا نوروزی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج