۱۳۹۳۰
۱۲ نظر
۵۰۱۸
۱۲ نظر
۵۰۱۸
پ

اولياي دم مدعي شدند؛

ماهواره، یک دختر را به کام مرگ فرستاد

دانش آموز ۱۶ساله اي که بنابرادعاي والدينش در پي تبليغات مسموم ماهواره اي از قرص هاي لاغري استفاده کرده بود جان خودرا از دست داد.

دانش آموز ۱۶ساله اي که بنابرادعاي والدينش در پي تبليغات مسموم ماهواره اي از قرص هاي لاغري استفاده کرده بود جان خودرا از دست داد.

اين دختر که در پي وخامت حالش به بيمارستان امام رضا(ع) منتقل شده بود با وجود تلاش پزشکان براي نجات جانش، در ساعت يک بامداد روز گذشته در بيمارستان جان سپرد.

به دنبال مرگ اين دختر نوجوان ، کارکنان بيمارستان مراتب را به پليس ۱۱۰، اطلاع دادند و دقايقي بعد ماموران کلانتري قاسم آباد براي بررسي موضوع به بيمارستان رفتند. آنان با مشاهده جسد، قاضي اسماعيل شاکر (قاضي ويژه قتل عمد) را در جريان قرار دادند که به دستور مقام قضايي تحقيقات درباره چگونگي مرگ اين دختر آغاز شد. پزشک قانوني هرگونه آثار ظاهري ناشي از جنايت روي بدن متوفي را رد کرد اما اين را که وي بر اثر مسموميت دارويي جان خود را از دست داده باشد منوط به انجام آزمايش هاي پزشکي کرد.

خانواده دختر ۱۶ ساله ضمن اعلام شکايت از مدير مدرسه و دختري که مدعي هستند قرص لاغري را در اختيار فرزندشان گذاشته است گفتند: ساعت ۲ بعدازظهر روز شنبه وقتي دخترمان از مدرسه به منزل بازگشت حالش به شدت وخيم شد و گفت که يکي از همکلاسي هايش قرص لاغري را که در ماهواره تبليغ مي شود به او داده است. ما هم بلافاصله او را به بيمارستان امام رضا(ع) برديم .

منبع: خراسان

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

ماهواره، یک دختر را به کام مرگ فرستاد


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      احمق

    • ارشاد

      وقتی تیتر خبر را خواندم فکر کردم کسی از پشت بام سقوط کرده گرچه اگر این هم بود باز تیتر خبر باید به گونه ای دیگر نوشته می شد . برای این خبر من این تیتر را مناسب میدانم : " خوددرمانی دختری جوان به قیمت جانش تمام شد " درواقع تنها کسی که می تواند و اجازه دارد دارو تجویز کند پزشک است اما ما ایرانیها عادت کردیم که به تجویز افرادی غیر از پزشک دارو مصرف کنیم . مهم نیست که تبلغش را کجا دیده ایم یا شنیده ایم یا خوانده ایم یا چه کسی آن را مصرف کرده و مصرفش را به ما توصیه می کند ، باید به مردم آموخت که هیچ کس به جز پزشک متخصص مجاز به تجویز دارو نیست این باید در ما نهادینه شود . لطفا این موضوع را خبررسانی کنید. با سپاس

      پاسخ ها

      • omid

        دمت گرم ارشاد اول اینکه اصلا معلوم نیست این دختربچه چی خورده دوم اینکه چی ربطی به ماهواره داره ....اصلا اون افراد فروشنده قرص بدون خاصیت بدهن به مردم ولی اونقدر احمق نیستن چیزی بفروشن که کسی رو بکشه

      • marjan

        kamel gofti

    • شهرزاد

      امیدوارم همه از این اتفاقات درس بگیرند و خود سرانه از این نوع قرصها استفاده نکنند.

      پاسخ ها

      • فاران

        شهرزاد جان سلام :
        با نظر شما موافق و مثل شما امیدوارم .

    • sahar

      مطمئنید ماهواره بوده و نه حماقت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • فاران

      حالا بهتر نبود تیتر بهتری میزدید ؟؟؟
      خوب تو اینترنت هم از این تبلیغاتها است باید بگیم اینتر سبب مرگ فلانی شد ؟؟؟
      عده ای چقدر ساده اند که فریب تبلیغات دروغین رسانه ها رو میخورند .
      واقعا" چند درصد این تبلیغاتها درسته ؟؟؟!!!

    • asal

      be nazare man ertebatibe moshahedeye mahvare nadare,ettela rasanie ma tooye iran moteassefane payiin hast,va khoonevadeha bayad be in masale tavajjoh konan ke ba farzandashoon raje be in sohbat konan

    • bahare

      اصلا چه ربطی به ماهواره داره؟؟؟!!!
      خودش احمق بوده که به دوستای از خودش احمق تر اعتماد کرده و بدون هیچگونه تحقیقی رفته قرصی رو خورده که نمی دونه از چی درست شده.

    • lili

      ابله ساده لوح.حماقت از خود آدماست و ربطی به وسایل نداره.کجا دیدید که حداقل یک نفری که از طریق ماهواره خرید میکنه از محصول راضی باشه.بابا عقل هم بد نیستا.اگه واقعا "در طی یک ماه 20 سانت به قدمون اضافه بشه "و 30 کیلو کم کنیم "که همه مردم الان میبایست مانکن بودن

    • سپیده

      سلام
      درسته قرصای ماهواره همه شون تقلبی ان. مثلا الان داره ادیوس رو تبلیغ میکنه. به محض اینم که میخرین دیگه جواب نمیدن من دوستم گرفته بود تقلبی بود . هیچ تاثیری هم نداشت . من عکسش رو برای خانوم قریب زاده فرستادم گفتن تقلبیه .عکس محصول اصلی رو هم فرستادن.حتی یکی دو نفر از پزشکایی که محصول رو دادن ازمایش و تایید کردن رو هم با مشاوره کامل دادن و الان عضو گروه لاغریشون هستم .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج