۱۳۹۵۷۷
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

والیبالیست های ایران ششم جهان شدند

تیم ملی والیبال ایران در پایان مسابقات والیبال جهان به مقام ششم رسید.

خبرگزاری تسنیم: تیم ملی والیبال ایران در پایان مسابقات قهرمانی جهان با شکست ۳ بر صفر مقابل روسیه به مقام ششم جهان دست یافت.

هر دو تیم که پس از نرسیدن به مرحله نیمه نهایی، ناامیدانه برای کسب عنوان پنجمی با هم به رقابت پرداختند. البته تیم ملی ایران دلایل زیادی برای پایان افتخار آمیز مسابقات قهرمانی جهان دارد چون حداقل با ۱۳ پله صعود به بهترین نتیجه دوران خود در مسابقات رسیدند. همچنین این بهترین نتیجه یک تیم آسیایی پس از سال ۱۹۸۲ است که ژاپن به مقام چهارم رسید.

در طرف دیگر هم تیم ملی روسیه قرار داشت که مسابقات قهرمانی جهان را برای سومین بار متوالی بدون کسب مدال به پایان می‌برد. آنها در سال ۲۰۱۰ به مقام پنجم و در سال ۲۰۰۶ به مقام هفتم رسیدند. هر دو تیم می‌خواستند حداقل مسابقات را با پیروزی تمام کنند.

ست نخست بازی با برتری ایران تا وقت استراحت فنی اول شروع شد اما در ادامه این روس‌ها بودند که برتری خود را به شاگردان کواچ دیکته کردند و ست اول را ۲۵ بر ۱۹ یه سود خود به پایان بردند. سرویس خوب و اشتباهات بازیکنان ایران، عوامل برتری روسیه در این ست بودند.

ثبت امتیاز ۶ بر ۳ به سود ایران در ست دوم، سرمربی روسیه را وادار به استفاده از وقت استراحت فنی کرد اما در ادامه باز هم امتیازات حساس بازی نصیب روسیه شد تا این ست هم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به سود آنها به پایان برسد. تیم ملی روسیه تا پایان ست دوم ۲۷ امتیاز از حمله، ۳ امتیاز از دفاع، ۵ امتیاز سرویس و ۱۵ پوئن هم از اشتباهات حریف به دست آورد در حالی که بازیکنان ایران ۲۵ امتیاز از حمله، ۵ امتیاز از دفاع و ۱۰ پوئن هم از اشتباهات روس‌ها کسب کردند.

شروع ست سوم برای تیم ایران، کاملاناامید کننده بود به طوری که سایت مسابقات قهرمانی جهان هم نوشت که ایران از روزهای خوب خود فاصله زیادی دارد. این ست نیز با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به سود روسیه تمام شد تا ایران به مقام ششمی جهان برسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عصبانى

      سايت مسابقات قهرمانى جهان بيخود كرده نظر داده!!!!!!

    • حسین

      تبریک به تمامی بازیکنان وزحمت کشان این رشته. قبل از این رسیدن به این مراحل توی رؤیاها هم نمی گنجید. امید که حاشیه های فوتبال نتونه به بچه های والیبال نفوذ کنه اونوقت سکوهای بالاتر در دسترس خواهد بود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج