۱۳۹۷۷۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

روادید تردد به نخجوان از جلفا لغو شد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: با پیگیری های مستمر این سازمان و با هماهنگی و موافقت مسوولان عالیرتبه داخلی با مقامات جمهوری خودمختار نخجوان، روادید تردد اتباع ایرانی به نخجوان لغو شد.

خبرگزاری مهر: محسن خادم عرب باغی با اعلام این خبر افزود: اختصاص روادید برای تردد اتباع ایرانی از سوی جمهوری خودمختار نخجوان، مشکلات متعددی در ارتباطات خانوادگی، اقتصادی، تجاری و گردشگری ایجاد کرده بود که با پیگیری و رایزنی های متعدد این مشکل حل شد.

عرب باغی اضافه کرد: با توجه به اشتراکات خانوادگی، فرهنگی و اجتماعی بین مردم مرزنشین دو کشور، برقراری روادید مانع از توسعه روابط در سطوح مختلف شده بود که انتظار می رود با شرایط جاری روابط دو کشور در عرصه های گوناگون به بهترین نحو توسعه و تداوم یابد.

وی منطقه آزاد ارس را مزیتی درخور توجه و انکار ناپذیر برای توسعه و آبادانی مناطق مرزی دو کشور دانست و اظهار داشت: مزیت های سرمایه گزاری، تجاری و بازرگانی ایجاد شده در منطقه آزاد ارس می تواند با تقویت روابط دوستانه و عمیق، نقش مهم و ویژه ای در فرایند تحولات اقتصادی و توسعه سرمایه گذاری های متصور دو کشور داشته باشد.

وی ادامه داد: با اقدامات زیربنایی انجام شده و در دست اقدام در محدوده منطقه آزاد ارس و در مرزهای دو کشور، زمینه افزایش مبادلات تجاری، اقتصادی و ایجاد شهرک های مشترک صنعتی بین دو کشور بیش از پیش فراهم شده است.

عرب باغی یادآور شد: لغو روادید به نخجوان، به نقش آفرینی ارس در حوزه روابط بین الملل و افزایش سرمایه گذاری های تجاری، صنعتی، اقتصادی و گردشگری شتاب مضاعفی خواهد بخشید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج