۱۳۹۸۵۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

دوربین-گوشی لومیکس پاناسونیک

دوربین های کامپکت معمول که روزگاری در بین کاربران محبوبیت بسیاری داشتند به روایت آمار در حال انقراض هستند و دیگر در بازار استقبال چندانی از آنها صورت نمی گیرد.

دوربین-گوشی لومیکس پاناسونیک

برترین ها: دوربین های کامپکت معمول که روزگاری در بین کاربران محبوبیت بسیاری داشتند به روایت آمار در حال انقراض هستند و دیگر در بازار استقبال چندانی از آنها صورت نمی گیرد، زیرا اکثریت افراد ترجیح می دهند به جای این دسته از دوربین ها از تلفن هوشمند یا تبلت خود برای عکاسی استفاده نمایند و البته بعد از تهیه تصویر بتوانند آن را بسیار سریع و راحت در سرویس های مختلفی از جمله اینستاگرام به اشتراک بگذارند.

در همین راستا و در پاسخ به همین نیاز شاهد ارائه ی محصولاتی هیبریدی مانند لومیا ۱۰۲۰ از نوکیا و K زوم از سامسونگ بودیم که علاوه بر تلفن هوشمند یک دوربین کامپکت تمام عیار نیز محسوب می شدند. در این میانه پاناسونیک که در سال ۲۰۱۳ اعلام نموده بود دیگر تمایلی به حضور در عرصه ی موبایل ندارد بازگشتی جاه طلبانه را با معرفی مدلی جدید تحت عنوان DMC-CM۱ Connected Camera نموده است و ظاهراً منظور این برند از عبارت Connected Camera در اصل تلفن هوشمندی است که قابلیت های یک دوربین با کیفیت ۲۰ مگاپیکسل به همراه توانایی ضبط ویدئوی های ۴K را از طریق سنسور MOS یک اینچی خود داراست.

دوربین-گوشی لومیکس پاناسونیک

پاناسونیک در نمایشگاه فوتوکینا در کلن آلمان، از این دوربین دومنظوره رونمایی کرده است. لنز این دستگاه اندرویدی که بیشتر از گوشی، دوربین محسوب می‌شود، لایکا است، و همچون دوربین‌های پاناسونیک حسگر ۱ اینچی ۲۰ مگاپیکسلی دارد.

حسگر ۲.۵ سانتیمتری این دستگاه امکان عکاسی در نور کم و ضبط ویدیو با وضوح فوق بالا را فراهم می‌کند.

پاناسونیک گفته Lumix DMC - CM۱ اواخر سال جاری میلادی در آلمان و فرانسه به فروش خواهد رسید. انتظار می‌رود قیمت این دستگاه حدود ۹۰۰ یورو باشد.

دوربین-گوشی لومیکس پاناسونیک

این دستگاه رقیبی برای Galaxy K Zoom ساخت سامسونگ است که در آن هم لنز بزرگی تعبیه شده است.

قطر CM۱ با لنز و حلقه فلزی‌ای که برای تنظیم شاتر و دیافراگم در آن تعبیه شده ۲۱ میلیمتر است.

نمایشگر لمسی CM۱ یازده و نه دهم سانتیمتر است و کلیدی دارد که به سرعت آن را به دوربین تبدیل می‌کند.

بعضی کارشناسان که با تردید این تجربه پاناسونیک را بررسی کرده‌اند به نسبت از نتیجه راضی بوده‌اند. هرچند برخی هم از اساس دستگاه‌های دو منظوره را محکوم به شکست می‌دانند.

دوربین-گوشی لومیکس پاناسونیک

در سال‌های اخیر و با فراگیر شدن استفاده از گوشی‌های هوشمند، محبوبیت دوربین‌های جیبی کاهش یافته و همین امر بعضی از سازندگان دوربین را به سمت ساخت دستگاه‌هایی دو منظوره برای کسانی که اهمیت بیشتری به امکان عکاسی می‌دهند سوق داده است.

بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند به جای همراه داشتن دو دستگاه مختلف، از یکی استفاده کنند، حتی اگر به قیمت پایین آمدن کیفیت عکس تمام شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج