۱۴۰۲
۳۰۹۴۲
۳۰۹۴۲
پ

کمپین ۱۶ میلیون دلاری موتورلا برای گوشی Atrix ۴G

موتورولا با راه اندازی یک کمپین ۱۶ میلیون دلاری و معرفی گوشی هوشمند Atrix ۴G آن را به عنوان قدرتمندترین گوشی هوشمند در جهان به مشتریان خود ارائه می کند.

موتورولا با راه اندازی یک کمپین ۱۶ میلیون دلاری و معرفی گوشی هوشمند Atrix ۴G آن را به عنوان قدرتمندترین گوشی هوشمند در جهان به مشتریان خود ارائه می کند. به نقل از سایت www.reuters.com، موتورولا در برنامه ای برای معرفی گوشی جدید خود اعلام کرده است که این گوشی آندروئیدی با استفاده از یک پردازشگر dual-core با عملکرد کامپیوتر های بزرگ تر برابری می کند.

کمپین 16 میلیون دلاری موتورلا برای گوشی Atrix 4G

در ادامه موتورولا یک آگهی تلویزیونی ۳۰ ثانیه ای، ساخته شده توسط آژانس تبلیغاتی Oglivy، را برای معرفی این گوشی به بازاردرروز جمعه ۱۳ می به نمایش می گذارد. بر اساس یک آگهی آمریکایی برای یک ابزار مشابه، در این تبلیغ جدید یک مرد حامل گوشی هوشمند Atrix ۴G با گذر از بخش امنیت فرودگاه، تصویر یک لپ تاپ را بر روی دستگاه اشعه ایکس می بیند.
این کمپین در فضای بیرون در قالب تبلیغات چاپی و اینترنتی نیز جریان دارد. همه رسانه ها توسط یک شبکه رسانه ای جهانی به نام Mindshare ثبت می شوند.
موتورولا همچنین یک فعالیت آزمایشی را در لندن توسعه خواهد داد که در آن مسافران روزمره را در ایستگاه های اصلی قطار مخاطب قرار می دهد. این کار شامل قرار دادن بر چسب های بار سنگین به سبک فرودگاهی بر روی کیف های لپ تاپ و ابلاغ این پیام می شود که گوشی هوشمند Atrix کاربران را از آشفتگی غیر ضروری رها خواهد کرد.
این وسیله به طور انحصاری در فروشگاه های موبایل Orange در انگلستان در دسترس است. امکان ارتباط با اینترنت و تلویزیون از طریق یک اتصال مکانیکی بی سیم برای استفاده از رسانه به وسیله این گوشی هوشمند وجود دارد. این گوشی همچنین از برنامه Adobe Flash Player بهره می برد که آیفون Apple چنین امکانی را ندارد.

منبع : MBAnews.ir
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج