۱۴۰۲۰۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خواجه‌وند: از بازگشت کریمی خوشحالیم

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره حضور علی کریمی در تمرین امروز سرخپوشان، گفت: از بازگشت کریمی به پرسپولیس استقبال می‌کنیم و از این موضوع خوشحالیم.

خبرگزاری مهر: مهدی خواجه‌وند درباره حضور علی کریمی در تمرین پرسپولیس و احتمال امضای قرارداد با این بازیکن در ادامه فصل، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: پیش از این کادر فنی تیم اعلام کرده بود که مشتاق است علی کریمی به پرسپولیس برگردد و به تیم کمک کند. قطعا حضور کریمی در پرسپولیس می‌تواند در این شرایط به ما کمک کند.

وی افزود: همانطور که کادر فنی از بازگشت کریمی استقبال کرده است، ما هم از این موضوع استقبال کرده و از آن خوشحالیم. بدون شک بازگشت این بازیکن علاوه بر بالا بردن روحیه سایر بازیکنان باعث می‌شود تماشاگران هم با شوق و ذوق در تمرینات حضور یابند و از تیم حمایت کنند.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در ادامه درباره احتمال جذب بازیکنان خارجی و خرید جواهیر سوکای از باشگاه سپاهان، تاکید کرد: کادر فنی مشخصا نام بازیکن خاصی را به ما اعلام نکرده است. درباره سوکای هم هیچ صحبتی نشده و ما منتظر هستیم تا سرمربی درخواستش را به صورت رسمی اعلام کند.

خواجه‌وند در پایان درباره پیگیری وضعیت مهرداد پولادی هم گفت: ما به رای صادر شده اعتراض خواهیم کرد و پیگیر وضعیت این بازیکن هستیم. در قراردادی که ما در باشگاه و فدراسیون فوتبال داریم با آنچه که ارائه شده، تفاوت‌هایی وجود دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج