۱۴۰۳۹۶
۴ نظر
۵۲۵۶
۴ نظر
۵۲۵۶
پ

دستشویی و حمام را اینطوری تزئین کنید

تقریبا بیشتر ما به دکور دستشویی و حمام بی تفاوت هستیم. یا شاید به قدری این اتاق ها کوچک هستند که جایی برای تزئین آنها باقی نمی ماند.

دستشویی و حمام را اینطوری تزئین کنید
برترین ها: تقریبا بیشتر ما به دکور دستشویی و حمام بی تفاوت هستیم. یا شاید به قدری این اتاق ها کوچک هستند که جایی برای تزئین آنها باقی نمی ماند. اما بد نیست با همان عناصر موجود، این اتاق ها را نیز به زیبایی دکور کنیم تا شخصیت و هویت تازه ای به خود بگیرند.

دستشویی و حمام را اینطوری تزئین کنید

رنگ سفید برای سرویس بهداشتی گزینه بسیار مناسبی است زیرا روشن و تمیز دیده می شود و این تمیزی حس خوبی به بیننده می دهد. برای زیبایی بیشتر، از شیرآلات کم حجم و باریک و زیبا استفاده کنید. سینک را هم می توانید مربعی انتخاب کنید تا روی سنگ گرانیت بالای کابینت، بیشتر خودنمایی کند.


دستشویی و حمام را اینطوری تزئین کنید

ترکیب رنگ سفید با طرح های چوبی نیز از دیگر ترفندهای زیباسازی فضای دستشویی و حمام است. البته اگر بتوانید از نور طبیعی هم بهره بگیرید که این زیبایی دوچندان خواهد شد. اگر پنجره ای در بالاترین بخش سرویس نصب کنید، با ورود نور طبیعی و وجود طرح چوبی می توانید حس مثبتی را القا کنید.


دستشویی و حمام را اینطوری تزئین کنید

این عکس میزآرایش در یک اتاق خواب نیست، بلکه دستشویی یک خانه لوکس است. کابینت زیر سینک دستشویی و آینه بیضی که از چوب انتخاب شده اند، بسیار شیک و متفاوت دیده می شوند. گلدانی از گلهای زیبا همانند ارکیده و دیوارکوب های شیک نیز بر زیبایی و لوکس بودن دستشویی افزوده اند. اگر در این اتاق فضای بازی در اختیار دارید، حتی می توانید به عنوان دکور، یک صندلی متناسب با رنگ و طرح دستشویی در آنجا قرار دهید.


دستشویی و حمام را اینطوری تزئین کنید

برخی از افراد، طراحی های متفاوت را دوست دارند و برایشان هم مهم نیست این طراحی تمیز و شیک یا خیلی مرتب دیده شود. آنها فقط می خواهند متفاوت باشند، اگر از این دست آدم ها هستید می توانید از سینک های قدیمی و رنگ‌ورو رفته، یا انواع فلزی قدیمی یا هر طرحی که برایتان جالب است برای دستشویی استفاده کنید. اما توجه داشته باشید که اطراف آن را با طرح های مرتبط دکور کنید.


دستشویی و حمام را اینطوری تزئین کنید

آیا دوست دارید در یک فضای باز اما کاملا پوشیده و به دور از دید دیگران حمام کنید؟ می توانید وان حمام را مقابل پنجره سرتاسری قرار دهید و از زیبایی طبیعت و حیات و درختان بهره ببرید. برای اینکه حریم خصوصی شما هم حفظ شود، از پرده استفاده کنید.


دستشویی و حمام را اینطوری تزئین کنید

یکی از روش های تزئین سرویس بهداشتی، استفاده از انواع حوله ها است. می توانید یک قفسه زیبا در گوشه اتاق نصب کنید و چندین حوله یکرنگ درون آن بچینید. حتی سطلی برای وسایلی بهداشتی همانند لوسیون ها، لیف یا صابون بگذارید. ترکیب سیاه و سفید در این فضا، زیبایی دلنشینی دارد. کف اتاق، آینه، قفسه و .. را سیاه و دیوار و سینک و قالی را سفید انتخاب کنید.


دستشویی و حمام را اینطوری تزئین کنید

کاشی های شیشه ای و براق موجب درخشش، تمیزی و زیبایی حمام و دستشویی می شوند. برای تزئین دیوار بالای وان می توانید از قاب عکس های زیبا و جالب استفاده کنید. به طور مثال، برگ‌های سبز و طبیعی را خشک کنید و درون قاب های یک اندازه، یک شکل و یک رنگ بچینید و به دیوار نصب کنید.


دستشویی و حمام را اینطوری تزئین کنید

ترکیب عناصر طبیعی در دستشویی بسیار زیبا و خوشایند دیده می شود. کفپوش چوبی، سینک سنگی، سطل مسی، آینه چوبی و دیواری با چوب های تیره همه در کنارهم یک ترکیب مدرن و جالب ساخته اند. می توانید گلدان مسی با شاخه های بلند هم روی سینک بگذارید. یا یک ظرف از انواع سنگ را روی کابینت قرار دهیم.


دستشویی و حمام را اینطوری تزئین کنید

کاشی های سیاه و سفید برای کف حمام موجب جلب توجه می شود. برای ایجاد مرکز توجه نیز می توانید شوفاژهایی را انتخاب کنید که فرم و شکل خاصی دارند.


دستشویی و حمام را اینطوری تزئین کنید

رنگ شکلاتی برای دیوارها و کابینت های سفید، کنتراست بسیار خوبی با هم ایجاد می کنند. این سرویس بهداشتی با انواع کمد و کابینت به رنگ سفید، حوله های زیاد و دیگر لوازم و عناصر لازم برای دستشویی و حمام تزئین شده است.


دستشویی و حمام را اینطوری تزئین کنید

سینک پورسلین سفید با پایه های چوبی که به دیوار نصب شده اند نیز می توانند ایده خوبی برای تزئین دستشویی های مدرن باشند. برای تشدید این زیبایی از حوله های رنگی استفاده کنید. چندین حوله درون سبد قرار دهید و در زیر سینک بگذارید تا رنگ آنها حس زیبایی را القا کند.


دستشویی و حمام را اینطوری تزئین کنید

طرح کلاسیک هم برای تزئین دستشویی جالب است؛ کابینت های چوبی به رنگ تیره، سینک های مرمری و آینه های بلند.


دستشویی و حمام را اینطوری تزئین کنید

رنگ آبی آسمانی برای دیوارها، آبی پررنگ برای کانتر روی کابینت ها در ترکیب با سینک و وان سفید رنگ نمای بسیار زیبایی می سازند.


دستشویی و حمام را اینطوری تزئین کنید

کاغذدیواری سبز با طرحی از طبیعت همانند برگ های درشت مگنولیا گزینه جالبی برای دستشویی و حمام است. در صورت استفاده از این رنگ برای دیوارها، بهتر است کابینت ها را تیره و سینک را از جنس پورسلین و رنگ روشن انتخاب کنید. حوله و جاصابونی های شیک هم در تزئین دستشویی بی تاثیر نیستند.


دستشویی و حمام را اینطوری تزئین کنید

نصب پله برای وان حمام و استفاده از رنگ های خنثی همانند بژ یا طلایی برای تزئینات لوکس و شیک حمام و دستشویی ایده های خوبی هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • nasrin

      با سلام.
      همه چیزایی که گفتید درست و محترم اما واقعا این سبک سرویس بهداشتی تو چند درصد خونه های ایرانی قابل رویته؟؟! لطفا چند نمونه سرویس های ایرانی بدون وان با همون دوش های خودمون و دستشویی های غیر فرنگی بذارید تا ما هم ایده بگیریم
      ممنون

    • akram

      سلام
      لطفا سبک سرویس بهداشتی ایرانی با فضای آپارتمانی و کوچک رو هم در نظر داشته باشید

    • شیما

      سلام مضاف بر آنچه که دوستان غزیز گفتند باید اشاره کنم:هر وسیله ی چوبی در سرویس بهداشتی و حمام به علت خیس شدن زود خراب میشه,نگهداری حوله در حمام که بخار و رطوبت داره موجب بیماری های قارچی میشه,گذاشتن صندلی هم که به غیر اشغال کردن جا کاربردی نداره در ضمن اینکه نمی تونه بهداشتی باشه گذشته از اینها وقتی ما ایرانی ها در خونه ای که بازه سرک می کشیم امکان داره حمومون پنجره برای نورگیری و زیبایی داشته باشه؟؟

    • ستی

      مرخرف بود.خود غربی هاهم خونه هاشون اینجور دستشویی و حمامی نداره.فقط هتل های معروف این شکلی ان.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج