اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۰۴۲۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تصمیم‌گیری فدراسیون درباره وینگادا

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به شدت از عملکرد تیم ملی فوتبال امید در بازی‎های آسیایی انتقاد کرد.

خبرگزاری ایسنا: حیدر بهاروند با اشاره به نتایج تیم ملی فوتبال امید در بازی‎های آسیایی اینچئون، تصریح کرد: به نظر من این تیم ضعیف‎ترین نتایج تاریخ فوتبال ایران را گرفت و مقابل تیم‎های درجه سه آسیا هم ناتوان بود. تیم‎های ویتنام و قرقیزستان در حد فوتبال کشورمان نبوده و نیستند و نسبت به این نتایج ضعیف بی‎تفاوت نیستیم.

وی ادامه داد: بازیکن‎های تیم امید که اکثراً لیگ برتری هستند به نظر می‎رسد از لحاظ فوتبالی ارضاء شده‎اند و برای این بازی‎ها انگیزه‎ای نداشتند. آنان از لحاظ فنی عملکرد بسیار ضعیفی داشتند.

بهاروند تأکید کرد: این تفکر اشتباه است که فقط باید به بازیکن‎هایی توجه شود که سابقه حضور در تیم‎های نوجوانان و جوانان ایران یا لیگ برتر را دارند. نباید در کشوری که به لحاظ فوتبالی بزرگ است فقط به ۴۰ - ۵۰ بازیکن توجه شود.

رئیس هیئت فوتبال لرستان با بیان اینکه تجربه ثابت کرده برخی از بازیکن‎هایی که در رده‎های سنی پایه عضو تیم‎ ملی بوده‎اند در رده‎های بالاتر نتوانسته‎اند خودشان را مطرح کنند، اضافه کرد: این قضیه در مورد برخی از بازیکن‎ها نیز وجود دارد که در تیم‎های پایه ملی نبوده‎اند اما در تیم ملی بزرگسالان درخشش خیلی خوبی داشته‎اند.

وی با انتقاد از نتایج تیم امید اظهار کرد: اگر تیم منتخب هر استان از کشورمان یا تیمی منتخب از لیگ یک و دو در این رقابت‎ها شرکت می‎کرد، بدون شک بهتر نتیجه می‎گرفت و آبرومندانه‎تر بازی می‎کرد. وقتی برخی بازیکن‎ها در اردو حضور نداشتند چرا باید به اینچئون اعزام شوند، مگر قحل‎الرجال است؟!

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با بیان اینکه کادرفنی باید پاسخگوی این نتایج ضعیف باشد، اضافه کرد: به هیچ وجه نمی‎توان این نتایج را توجیه کرد و این تیم سبب شد زحمات فدراسیون به هدر برود. عملکرد تیم امید در هیئت رئیسه مورد بررسی خواهد گرفت.

بهاروند در ادامه سخنانش گفت: اعتقاد دارم برای پشتوانه‎سازی تیم امید و رده‎های سنی باید فقط توجه به بازیکن‎های لیگ برتری که ارضاء شده‎اند، نداشته باشیم و به لیگ‎های یک و دو باشگاه‎های کشور نیز توجه شود، زیرا در این لیگ‎ها بازیکن‎های مستعدی وجود دارند که از نظر فنی بهتر و بالاتر از بازیکن‎های فعلی بوده و انگیزه مضاعفی برای حضور در تیم ملی دارند و حرف‎شنوی بیشتری از کادرفنی خواهند داشت.

وی بیان کرد: لازم است، مربیان جوان و حتی لژیونرهایی که سال‎ها در اروپا توپ زده‎اند در کنار تیم‎های ملی باشند مثل آقای مهدوی‎کیا که همراه تیم جوانان است و می‎توان در آینده از آنان در کادرفنی تیم‎های ملی استفاده کرد. همچنین نیاز است در کنار هر کدام از تیم‎های رده‎های سنی مختلف تیم ملی یک مدیر فنی قوی حضور داشته باشد تا بتواند در هر شرایطی یه کادرفنی کمک کند و نظارت فنی خوبی داشته باشد.

بهاروند در پاسخ به پرسش ایسنا که همکاری تیم امید با وینگادا ادامه می‎یابد؟ گفت: در این خصوص هیئت رئیسه تصمیم می‎گیرد. البته باید این موضوع را هم درنظر گرفت که مشکل‎های تیم امید زیاد و مدت کمی دست وینگادا بوده با این حال از عملکرد این تیم راضی نیستم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج