۱۴۰۶۶۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

انجمن طلایی پوشان!

طی سال جاری میلادی، تقریبا تمامی پرچمداران موبایل های هوشمند افزون بر رنگ های سنتی سیاه و سفید دارای یک نسخه طلایی نیز بوده اند.

عصرایران - محمدمهدی حیدرپور: رنگ از جمله عناصر کلیدی در انتخاب و خرید یک محصول محسوب می شود. با در نظر گرفتن این مساله، طی چند سال گذشته شاهد توجه هرچه بیشتر تولیدکنندگان موبایل های هوشمند به موضوع مذکور بوده ایم. تنوع رنگ محصولات بر اساس جذب خریداران بیشتر صورت می گیرد و به عنوان مثال استفاده از برخی رنگ ها جلب نظر خریدارانی خاص مانند بانوان را دنبال می کنند.

طی چند وقت اخیر رنگ طلایی یکی از رنگ های محبوب برای موبایل های هوشمند بوده و به نظر نمی رسد در آینده نزدیک نیز از دور خارج شود. رنگ طلایی می تواند حالت لوکس‌تری به محصول مورد نظر ببخشد. این روند به نوعی با عرضه آی‌فون ۵S در سال گذشته آغاز شد که با رنگ های خاکستری و سفید نیز در دسترس است. اگرچه موبایل های طلایی رنگ پیش از آن نیز وجود داشته اند اما فاقد محبوبیت و تنوع امروزی بودند.

طی سال جاری میلادی، تقریبا تمامی پرچمداران موبایل های هوشمند افزون بر رنگ های سنتی سیاه و سفید دارای یک نسخه طلایی نیز بوده اند. از این رو، فرصت مناسبی برای گرد هم آوردن بهترین موبایل های هوشمند طلایی رنگ ایجاد شده است. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

اپل آی‌فون ۶ و آی‌فون ۶ پلاس

انجمن طلایی پوشان!

نسخه ششم موبایل هوشمند اپل از هر لحاظ ارتقا یافته است و آغازی جدید برای این شرکت مطرح محسوب می شود. آی‌فون جدید نیز از تنوع رنگی مشابه با آی‌فون ۵S شامل خاکستری، سفید و طلایی سود می برد. بخش جلو آی‌فون ۶ طلای رنگ دارای پنلی سفید است و بخش های کناری و پشتی آن طلایی هستند. از نظر طراحی، آی‌فون ۶ با نمایشگر ۴.۷ اینچی و آی‌فون ۶ پلاس با نمایشگر ۵.۵ اینچی مشابه یکدیگر هستند.

اچ تی سی وان M۸

انجمن طلایی پوشان!

اچ تی سی وان M۸ در ماه مارس ۲۰۱۴ روانه بازار شد. پرچمدار جدید اچ تی سی از بدنه ای تمام فلزی و یک نسخه طلایی رنگ در کنار رنگ های خاکستری و نقره ای سود می برد. پس از عرضه وان M۸، اچ تی سی دو محصول مشابه شامل وان E۸ و وان M۸ ویندوزی را نیز عرضه کرده که هیچ کدام دارای رنگ طلایی نیستند.

هوآوی اسند میت ۷

انجمن طلایی پوشان!

اسند میت ۷ یکی از سورپرازهای شرکت هوآوی در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۴ بود. این موبایل هوشمند اندرویدی به نمایشگر ۶ اینچی، پردازنده ۸+۱ هسته ای و باتری ۴۱۰۰ میلی آمپری مجهز شده است. در ساخت اسند میت ۷ از فلز استفاده شده و نسخه طلایی رنگ آن نیز عرضه می شود.

ال جی G۳

انجمن طلایی پوشان!

پرچمدار جدید ال جی یکی از نخستین مدل های مجهز به نمایشگر کیو اچ‌دی (۱۴۴۰×۲۵۶۰ پیکسل) است. این مساله یکی از عوامل محبوبیت ال جی G۳ بوده و همچنین تنوع رنگی بالا شامل طلایی، سیاه، سفید، قرمز و بنفش توجهات به سوی آن را افزایش داده اند.

سامسونگ گلکسی آلفا

انجمن طلایی پوشان!

با ضخامت ۶.۷ میلیمتر، گلکسی آلفا نازک‌ترین موبایل هوشمند سامسونگ و همچنین نخستین عضو خانواده گلکسی که به فریم فلزی مجهز شده، محسوب می شود. گلکسی آلفا دارای نمایشگر ۴.۷ اینچی اچ‌دی است و بر خلاف گلکسی S۵ در برابر آب مقاوم نیست.

سامسونگ گلکسی S۵

انجمن طلایی پوشان!

بی تردید، گلکسی S۵ پر فروش‌ترین موبایل هوشمند سامسونگ در سال ۲۰۱۴ است. پرچمدار جدید غول صنایع الکترونیک کره جنوبی طی سال جاری میلادی و با تنوع رنگ بیشتر نسبت به گذشته عرضه شد. امکان خرید نسخه طلایی رنگ این محصول در کنار رنگ های سیاه، سفید و آبی وجود دارد.

سامسونگ گلکسی نوت ۴

انجمن طلایی پوشان!

گلکسی نوت ۴ یکی از پیشرفته‌ترین موبایل های هوشمند سامسونگ محسوب می شود. در دامنه رنگ های این محصول نیز نسخه طلایی گنجانده شده است. رنگ طلایی نه تنها بخش عمده بدنه گلکسی نوت ۴ را می پوشاند بلکه بخش عمده قلم S Pen نیز طلایی رنگ است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج