adexo3
۱۴۰۸۸۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیش بازی؛ پرسپولیس-استقلال خوزستان

دو تیم پرسپولیس تهران و استقلال خوزستان در هفته دهم رقابتهای لیگ برتر به قضاوت آقای غلامرضا جباری به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

طرفداری: دو تیم پرسپولیس تهران و استقلال خوزستان در هفته دهم رقابتهای لیگ برتر به قضاوت آقای غلامرضا جباری به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

مکان و زمان بازی:

استادیوم آزادی تهران

پنجشنبه 93/07/03 ساعت 18:30

پیش بازی؛ پرسپولیس-استقلال خوزستان

پرسپولیس:

پرسپولیس که بعد از تغییرات در کادرفنی خود و آرام شدن جو درون این باشگاه تقریباً در وضعیتی مساعد به سر می برد، به دنبال این است که با شکست دادن آبی های خوزستان در این بازی مهم و حساس خانگی، نه تنها فاصله خود را با تیمهای صدرنشین کمتر کند، بلکه ثبات خود در نتیجه گیری را نیز ادامه داده باشد.

در تیم سرخپوشان تهرانی حسین ماهینی به علت مشکلات مربوط به سربازی و ابطال کارت معافیت وی، نمی تواند در این بازی تیمش را همراهی کند و به احتمال زیاد بجای او رضا نورمحمدی یا حمیدرضا علی عسگر بازی خواهند کرد، محسن بنگر و مایکل اومانا نیز در دفاع وسط حضور خواهند داشت. میثم حسینی نیز مانند بازی قبلی مدافع چپ سرخپوشان خواهد بود.

با توجه به تغییر سیستمی که حمید درخشان در پرسپولیس ایجاد کرده است، رضا حقیق تنها هافبک دفاعی سرخپوشان خواهد بود و جلوی او محمد نوری و مهدی طارمی بازی خواهند کرد، در دو طرف خط میانی نیز امید عالیشاه و هادی نوروزی حضور خواهند داشت و محمد عباس زاده نیز که در بازی قبلی موفق شد گلزنی کند، تنها مهاجم پرسپولیس خواهد بود.

ستاره احتمالی پرسپولیس در این بازی می تواند محمد نوری باشد، کاپیتان باتجربه پرسپولیس که مدتها بود فروغ گذشته خود را نداشت، حالا چند وقتی هست که به روزهای خوب خود بازگشته است و با گلزنی در دیدار قبلی تیمش مقابل راه آهن این مسئله را اثبات کرد، حالا حمید درخشان می تواند با توجه به حضور یک بازیساز خوب مانند محمد نوری، خیال راحت تری نسبت به میانه میدان پرسپولیس داشته باشد.

استقلال خوزستان:

شاگردان عبدالله ویسی که هفته قبل موفق شدند یک برد خوب خانگی را بدست بیاورند، به دنبال این هستند تا مانند فصل گذشته در استادیوم آزادی پرسپولیس را متوقف کنند و حداقل یک امتیاز را از این بازی سخت بدست بیاورند.

بدون شک روح الله سیف الهی بازیکن جوان و سرعتی استقلال که به علت محرومیت در این بازی غایب خواهد بود، مهمترین ستاره تیم خوزستانی است که می توانست با حضور در این بازی نقش مهمی را برای تیمش ایفا کند.

موسی کولیبالی مدافع قدرتی استقلال خوزستان مهمترین بازیکن تیم ویسی در این بازی خواهد بود که البته روز سختی را در برابر مهاجمان و حملات سرخپوشان تهرانی خواهد داشت، در صورتی که کولیبالی بتواند خط دفاعی تیمش را به خوبی رهبری کند، خوزستانی ها می توانند به بسته نگه داشتن دروازه خود و کسب امتیاز از این میدان دشوار امیدوار باشند.

نکات آماری:

این دو تیم تا به حال تنها دوبار مقابل یکدیگر قرار گرفته اند که یک برد ۱-۰ برای پرسپولیس و یک تساوی حاصل کار دو تیم بوده است.

فصل گذشته نیز بازی رفت دو تیم در استادیوم آزادی برگزار شد که آن دیدار با حساب ۰-۰ به پایان رسید.

محمد عباس زاده تنها بازیکنی است که سابقه گلزنی در این بازی را دارد، وی تنها گل پرسپولیس در دیدار برگشت فصل گذشته را وارد دروازه استقلال خوزستان کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج