۱۴۱۴۴۱
۱۲۸ نظر
۵۰۲۵
۱۲۸ نظر
۵۰۲۵
پ

چرا آزاده نامداری و فرزاد حسنی جدا شدند؟

هنوز آزاده نامداری و فرزاد حسنی شمع یک سالگی ازدواج‌شان را فوت نکرده بودند که خبر طلاق‌شان در محافل پیچید.

چرا آزاده نامداری و فرزاد حسنی جدا شدند؟
مجله سیب سبز: هنوز آزاده نامداری و فرزاد حسنی شمع یک سالگی ازدواج‌شان را فوت نکرده بودند که خبر طلاق‌شان در محافل پیچید. این دو چهره تلویزیونی که مثل چهره‌های دیگر مورد توجه رسانه‌ها و مخاطبان‌شان بودند، روزهای اول با اشتیاق در مورد عشق‌شان مصاحبه می‌کردند و با خبرنگاران گپ می‌زدند. هنوز مدت زیادی از مصاحبه‌های متعددشان نگذشته بود که خبر طلاق‌ش ان نقل محافل رسانه‌ای شد. این بار آزاده نامداری پیشقدم شد و در مصاحبه‌ای تلویحا شایعات گفته شده را به خبر داغ روز تبدیل کرد.

فرزاد حسنی مدت‌هاست با مطبوعات مصاحبه نکرده و خلاف همسر سابقش سکوت اختیار کرده است اما آزاده نامداری با روزنامه‌ها و مجلات مصاحبه‌های متعددی داشته و به قول خودش در مورد کار، فلسفه، عشق، دنیا و همه چیز حرف زده است. آنچه در مورد زندگی مشترک کوتاه این دو مجری در مصاحبه‌های‌شان منعکس شده را با هرایر دانلیان، روانشناس و زوج‌درمانگر در میان گذاشتیم. حرف‌های آزاده نامداری در مورد زندگی خصوصی و باورهایش و تحلیل این روانشناس از گفته‌های او را در ادامه می‌خوانید.

آزاده نامداری و فرزاد حسنی در روزهای اول ازدواج‌شان، دعوت ما را پذیرفتند. نامداری در این مصاحبه گفت: «من یک خودخواهی دارم؛ برای من مهم نیست که یک نفر چقدر دوستم دارد بلکه برای من مهم است که خودم چقدر کسی را دوست دارم. اصلا حاضر نیستم این امتیاز را به شخصی بدهم که کنارش باشم چون او مرا دوست دارد و از اینکه با کسی است که دوستش دارد، لذت ببرد اما من نصف او لذت ببرم.»

چرا آزاده نامداری و فرزاد حسنی جدا شدند؟

نظر کارشناس سیب سبز: خودخواهی الزاما صفت ناپسندی نیست. در مراحل رشد، انسان از خودخواهی است که به دگرخواهی می‌رسد. کودک در دنیای خودش وقتی چیزی بخواهد، دیگر ملاحظه نمی‌کند که پدر و مادر پولش را دارند یا نه. نمی‌تواند فکر و تحلیل کند که آیا چیزی که می‌خواهد به نفعش هست یا نه. هر قدر هم بزرگ‌تر در این باره حرف بزند، فایده‌ای ندارد چون در آن مرحله از رشد، بیش از این مقدار توقع نمی‌رود اما به مرور و در مراحل بعدی رشد، انسان قدرت تحلیل پیدا می‌کند. در بزرگسالی هم مواقعی خودخواهی باعث نجات فرد می‌شود.

اگر واقع‌بینانه به مسئله ازدواج نگاه کنیم، می‌بینیم بر پایه منفعت‌طلبی ذاتی انسان بنا می‌شود؛ یعنی به طور طبیعی مرد و زن به کسی علاقه‌مند می‌شوند که بتواند از عهده تامین نیازهای اصلی آنها برآید. برای زن و مرد یافتن چنین کسی، با یکسری هیجانات شدید همراه است که به اشتباه آن را عشق تلقی می‌کنند. ممکن است بعد از بین رفتن هیجانات یک کدام از طرفین ببیند احساس قبلی‌اش واقعی نبوده است و از این نظر احساس خسران به او دست بدهد؛ چرا که مدام فکر می‌کند طرف مقابلش خوشبخت‌تر است.

او عاشق حقیقت من شد

چند ماه بعد در برنامه «زنده‌باد زندگی» این زوج در هم کنار قرار گرفتند. نامداری در مقابل دوربین گفت: «مشابهت‌های ما خیلی زیاد بود. برای من تفکر مشترک خیلی اهمیت داشت.» او گفته بود: «من آن آزاده نامداری که تصور بیرونی مردم است، نیستم. تصور بیرونی این است که من خیلی شیطونم و زیاد حرف می‌زنم اما من آدم آرام‌تری هستم. فرزاد با حقیقت من ازدواج کرده است نه تصویر بیرونی‌ام.»

نظر کارشناس سیب سبز: در جامعه امروز ما جوان‌ها به ازدواج یک دید تخیلی و غیر واقعی دارند که معمولا بعد از ازدواج اصلاح می‌شود و آسیب‌هایی را با خود به دنبال می‌آورد. مثال بارزش آشنا شدن با کسی است که به هر دلیلی به نظر جذاب می‌رسد. درست در این مقطع باید احساسات مدیریت و یک تصمیم عاقلانه اخذ شود. رابطه جدی مشترک اگرچه شاید در شروع برحسب تصادف پیش بیاید اما یک تصادف صرف نیست بلکه دوطرف باید بر اساس گفت‌وگو و شناخت همه‌جانبه به یک سناریوی مشترک دست پیدا کنند. تفکر مشترک در ازدواج مهم است ولی در مواقعی اگر زن و شوهر مکمل هم باشند، زندگی خوب پیش می‌رود. هوشمندی در این است که طرفین تشخیص بدهند کجا چطور عمل کنند.

من فقط یک مجری هستم

نامداری در مصاحبه بعد از جدایی‌اش با روزنامه صبا که واکنش‌های زیادی را همراه داشت به صحبت‌هایی که در مورد حضورش در ویژه‌برنامه عید در کنار فرزاد حسنی مطرح می‌شد، این‌طور پاسخ داد: «قبل از اینکه همسر کسی باشم، مجری تلویزیون هستم. کارم را دوست دارم و دوست دارم تجربیات خوبم را تکرار کنم. من سه سال مجری سال تحویل بودم، سال اول با جعفر خسروی، سال دوم با احسان علیخانی و سال سوم با فرزاد حسنی. حالا ممکن است حالت خوب باشد و برنامه خوب شود، ممکن هم هست که حالت بد باشد و برنامه بد شود.» او پیش از این مصاحبه و در ماه‌های اولیه زندگی‌شان در یک برنامه تلویزیونی گفته بود: «می‌خواهم همه‌چیز صادقانه باشد. یک دهه زندگی نکرده‌ایم که خیلی تجربه داشته باشیم. به نظر من دو تا آدم باید با هم رفیق بمانند و به همین خاطر نباید «من» شان خیلی بزرگ باشد. وقتی «من» بزرگ باشد به اشتراک رسیدن با یک آدم سخت است. کابوس من این است که یک روز احساس کنم مهم شده‌ام و همه فلش‌ها به سمت من برمی‌گردد. الان یک مایی تشکیل شده و دیگر «من» مهم نیست.»

نظر کارشناس سیب سبز: هیچ رابطه‌ای بدون تنش قابل تصور نیست. هر رابطه‌ای تنش‌های خاص خودش را دارد و این روش برخورد با تنش‌هاست که موفقیت یا شکست یک رابطه را می‌سازد. یکی از تنش‌های طبیعی، جنگ بر سر قدرت است حتی در رابطه مادر و کودک رقابتی هست بر سر در دست گرفتن قدرت. طبیعتا انتظار می‌رود مادر بتواند اوضاع را تحت کنترل دربیاورد چون اگر این اتفاق نیفتد، کودک مادر را کنترل می‌کند که دردسرساز است. در ارتباط دو انسان بالغ اوضاع کمی فرق می‌کند. اگر هر دو طرف خودخواه باشند و هیچ کدام حاضر نشوند کوتاه بیایند، آن وقت اختلاف پیش می‌آید. وقتی یکی از طرفین قدرت را در دست بگیرد و از خودش انعطاف نشان ندهد، آرامش از زندگی مشترک رخت برمی‌بندد. اگر قبلا زن و شوهر سر موضوعات مختلف به توافق نسبی برسند، یک جاهایی زن کوتاه می‌آید و یک جاهایی مرد و دیگر نزاع‌های بی‌مورد شکل نمی‌گیرد.

ثبات را دوست ندارم

تصویری که رسانه‌ها از این زوج نشان می‌دادند، از شباهت‌های‌شان حکایت می‌کرد اما به هر دلیلی آنها مجبور به بستن پرونده زندگی مشترک‌شان شدند. نامداری اوایل ازدواج‌شان در مصاحبه‌ای گفته بود: «تکیه بر من، تکیه بر باد است. من حضور واقعی در زندگی هیچ کسی ندارم. وقتی زندگی خودم را با زندگی مثلا خواهرم مقایسه می‌کنم، می‌بینم که بله، من زندگی نرمالی ندارم و آدم‌های کمی هستند که این مدل زندگی و شخصیت را درک کنند. هر چیزی را غیرمنتظره دوست دارم.»

نظر کارشناس سیب سبز: ثبات داشتن یا ثبات نداشتن مسئله این نیست! نمی‌توانیم بگوییم ثبات خوب است یا بد است. این ویژگی در کنار سایر ویژگی‌های فردی و اجتماعی معنا پیدا می‌کند؛ مثلا کسی تصادف شدیدی کرده و به کما رفته است. درباره‌اش می‌گویند به کما رفته و از اینکه فوت نکرده است، خوشحال هستند اما یک ماه بعد در کما بودن دیگر نشانه خوبی محسوب نمی‌شود و نوعی پسرفت است چون شرایط فرق کرده و تعریف از کما هم تغییر می‌کند. بعضی افراد ثبات را دوست ندارند. اینکه ثبات را دوست ندارند یعنی از ثبات می‌ترسند ولی زندگی‌شان در مسیر طبیعی پیش می‌رود؛ یعنی این مسئله باعث نشده روابط شخصی، شغلی و اجتماعی فرد دچار مشکل شود.

اشتباه می‌کنم

نامداری که در مصاحبه با روزنامه صبا حالش را چیزی بین خوب و بد تصویر کرده بود، گفت: «کاراکتری دارم که اشتباه کردم و اشتباه زیاد می‌کنم و متاسفانه فعل خواهم کرد را هم می‌توان به آن اضافه کرد. چون اشتباه کردن را جزو حقوقم می‌دانم. من اشتباه می‌کنم و می‌گویم دوست داشتم که این کار را انجام دهم، می‌خواستم ببینم چه جوری است! در علم روانشناسی به این جور آدم‌ها می‌گویند فلانی آدم «های ریسک»ی است و من هم جزو همین دسته هستم. دویدن، نشستن، شکست خوردن و دوباره پاشدن جزئی از زندگی من است.»

نظر کارشناس سیب سبز: مفهوم ریسک کردن خودش به تنهایی یعنی به استقبال خطر رفتن و پذیرش خطر. حالا وقتی با صفت‌ «های» همراه باشد می‌شود زیاد با خطر دست و پنجه نرم کردن. کسانی که روحیه خطرپذیری بالایی دارند باید بیش از بقیه مراقب خودشان باشند چون این ریسک کردن‌ها یا

به نفع‌شان تمام می‌شود یا به ضررشان پس در زندگی یا خیلی اشتباه می‌کنند و خیلی شکست می‌خورند یا خیلی موفق می‌شوند. آدم‌های خلاق معمولا بیش از بقیه به دل خطر می‌زنند. اینها همان گروه دوم هستند اما از آن جایی که شکست خوردن تبعات روحی فراوانی دارد، گروه اول باید چاره‌ای بیندیشند. در مجموع خود فرد می‌تواند زندگی و حالش را بررسی کند و بفهمد به کدام گروه تعلق بیشتری دارد.

نمی‌توانم بگویم دوستت دارم

باز هم می‌خواهیم به مصاحبه‌های این زوج در روزهای اول ازدواج‌شان بازگردیم. مصاحبه‌ای که آزاده نامداری در آن گفته بود: «هیچ وقت شجاعت این را نداشته‌ام نفر اول باشم که به کسی بگویم دوستت دارم. متاسفانه روابط عمومی خوبی هم ندارم. به‌طور کل سختم است با کسی که برای اولین‌بار می‌بینم، شروع به حرف زدن کنم. شاید عجیب باشد اما من برخلاف خیلی از دوست‌های مجری‌ام، اصلا نقل مجلس نیستم و اصولا جایی ساکت می‌نشینم و به آدم‌ها نگاه می‌کنم تا یخم آب شود.»

نظر کارشناس سیب سبز: انسان یک موجود اجتماعی است و خواسته یا ناخواسته روابط متعددی را در زندگی تجربه می‌کند. بعضی از روابط انتخابی نیستند؛ مثلا روابط خانوادگی به طور طبیعی ایجاد می‌شود و کسی پدر و مادر و خواهر و برادرش را انتخاب نمی‌کند اما سایر روابط براساس انتخاب‌های فردی شکل می‌گیرد. دوستان، همکاران و شریک زندگی را خود فرد انتخاب می‌کند. بعضی‌ها نمی‌توانند روابط اجتماعی‌شان را درست تنظیم کنند که دلایل مختلفی برایش وجود دارد. از جمله دلایل شایع این است که فرد اعتماد به نفس کافی ندارد. در این صورت باید عواملی را که در کاهش اعتماد به نفس موثر هستند، شناسایی کنیم و بعد راه‌حل متناسب با آن را در پیش بگیریم.

می‌ترسم

«آدمی هستم که ۹۰ درصد زندگی‌اش خودش هست و ۱۰ درصد زندگی‌اش کس دیگری.» این ادعایی است که آزاده نامداری در دوران مجردی‌اش مطرح کرده بود. او در مصاحبه‌ای که در سال ۱۳۹۱ داشت، گفته بود: «من خیلی آدم ترسویی هستم برای اینکه به کسی بگویم دوستت دارم و همین باعث شده که این عشق در من ذخیره شود. من هیچ‌وقت شجاعت این را نداشته‌ام نفر اول باشم که به کسی می‌گویم دوستت دارم. متاسفانه روابط عمومی خوبی ندارم.»

چرا آزاده نامداری و فرزاد حسنی جدا شدند؟

نظر کارشناس سیب سبز: به طور طبیعی در زندگی هر کسی پیش می‌آید که نسبت به کسی از جنس مخالف گرایش پیدا کند. حالا ممکن است این احساس خوش آمدن از کسی مورد جدی‌ای نباشد ولی به هر حال بخشی از داستان را طبیعت و هورمون‌ها رقم می‌زنند. بعضی‌ها چنین تجربه‌هایی ندارند. یعنی خیلی به‌ندرت پیش می‌آید که از کسی (جنس مخالف) خوش‌شان بیاید یا _ به تعبیر عام _ عاشق شوند. بخشی از این مسئله شاید به این برگردد که فرد در زندگی‌اش با آدم‌های مناسب و دلخواه برخورد نکرده است یا کمتر برخورد کرده است اما ممکن است مشکل در طرز تفکر شخص به مسائل باشد. در هر صورت مسئله مهمی است و باید بررسی شود چون وقتی این احساسات طبیعی ضبط می‌شوند ممکن است یک دفعه برای یک فرد خاص آزاد شوند.

در قبل گفتیم فرد ناخودآگاه جذب کسی می‌شود که بتواند به نیازهایش پاسخ بدهد. وقتی این نیازها قرار باشد همه توسط یک نفر برطرف شوند، در روند رابطه مشکل ایجاد می‌شود.

مسئولیتش را می‌پذیرم

مصاحبه نامداری با روزنامه صبا بیشتر از هر چیزی مواضعش در مورد ازدواج و جدایی را روشن کرد. او گفته بود: «آزاده نامداری که الان روبه‌روی تو نشسته قطعا زندگی‌اش آبستن یک اتفاق بوده و هر جوری هم که مدیریت کرده نتوانسته جلوی منظر بیرونی این اتفاق را بگیرد اما من اصلا سعی نمی‌کنم که بگویم این اتفاق نیفتاده یا مقصرش فرد دیگری بوده. من می‌خواهم بگویم این اتفاق می‌تواند در زندگی هرکسی بیفتد. آدم‌ها می‌توانند خیلی خوب باشند ولی برای‌شان اتفاقات تلخ بیفتد. عکسش هم صادق است ولی در کل من معتقدم باید مسئولیت اتفاقی را که افتاده، بپذیریم. من مسئولیتش را بر عهده می‌گیرم. من همانم، همان آزاده نامداری سابق. فقط یک کم بزرگ‌تر شده‌ام و بیشتر می‌دانم و بیشتر می‌فهمم.»

نظر کارشناس سیب سبز: در زندگی هر کسی اتفاقات مهم زیادی رخ می‌دهد. فارغ از اینکه چه عواملی باعث وقوع‌شان شده باشد، نحوه مقابله و حل مشکل ادامه راه را برای شخص سخت یا آسان می‌سازد. طلاق یا هر نوع شکستی در رابطه ممکن است اتفاق بیفتد اما این سؤال ایجاد می‌شود که چرا چنین شد؟ برای رسیدن به جواب صداقت لازم است. هر کسی باید سهم خودش را در هر اتفاقی بپذیرد. اگر چنین شد، مطمئنا بعدا می‌نشیند فکر می‌کند که در آینده چطور جلوی تکرار این اشتباه را بگیرد. اما در ادامه طبیعی است که هر کسی راه خودش را پیدا کند و به زندگی ادامه دهد.

هیچ فرمولی وجود ندارد که دوره نقاهت پس از شکست عاطفی را تعیین کند؛ سه هفته باشد، سه ماه یا سه سال. بستگی به خود فرد دارد. در گذشته اگر طرفین با هم نمی‌ساختند، به شیوه بسوز و بساز تا آخر عمر زندگی را هر طوری بود ادامه می‌دادند حتی اگر از همدیگر متنفر بودند، باز کسی اسم جدایی را به زبان نمی‌آورد چون جرات نداشت خودش را مورد قضاوت دیگران قرار بدهد. نگاه جامعه دید خوبی به این مسئله نداشت. اما امروز دیگر این‌طور نیست. اگر طرفین واقعا ببینند که از زندگی در کنار هم لذت نمی‌برند و نمی‌توانند زندگی مشترک را ادامه بدهند، آن وقت جدا شدن شهامت می‌خواهد. البته این به شرطی است که دلایل جدایی واقعی و منطقی باشند در غیر این صورت نه‌تنها تصمیم سازنده‌ای نخواهد بود بلکه به آسیب‌ها دامن خواهد زد.

در این یک سال و اندی بر آزاده نامداری چه گذشت؟

در ماه سوم سال ۹۲، آزاده نامداری و فرزاد حسنی که پیش از این به عنوان دو مجری در کنار هم دیده شده بودند، خبر ازدواج‌شان را علنی می‌کنند. «خانومی که شما باشید …. یه قبله پشت چشماته….. که مغناطیس رد کرده….. تو احساسی بهم میدی….شبیه غیرت تختی …» این بخشی از شعری بود که فرزاد حسنی در مقابل دوربین‌های برنامه«صبحی دیگر» به همسرش تقدیم کرد.آزاده نامداری همان روزهای اول ازدواج هم اهل مصاحبه کردن بود.

به خبرنگاران مطبوعاتی نه نمی‌گفت و قصه عشق‌شان را شجاعانه به زبان می‌آورد. اسفندماه ۹۲ بود که خبر طلاق‌شان که علنی اعلام نشده بود در محافل گوش به گوش می‌پیچید اما حضورشان در ویژه‌برنامه نوروز ۹۳ در کنار هم تا اندازه‌ای به این شایعات پایان داد.فرزاد حسنی در ماه‌های بعد از طلاق میلی به گپ زدن با رسانه‌ها در مورد زندگی خصوصی‌اش نداشت اما آزاده نامداری کمی با مطبوعات خودمانی شد و از حرف‌هایی که به قول خودش در مورد موضوع طلاق‌شان گفته نشده بود و تنها نگاهش به زندگی را روشن کرده بود، حاشیه‌های بسیاری بیرون آمد.

آزاده نامداری در واکنش به انتقادات ازمصاحبه اش با صبا گفت در این مصاحبه‌ها کلمه «طلاق» را به زبان نیاورده و توضیح داد:«من یک زن کاملا سنتی ایرانی هستم و در مرام و ادبیات خودم و خانواده‌ام نیست که بروم جار بزنم «من جدا شده‌ام.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      واقعا برات متاسفم

    • بدون نام

      کسی مثل ازاده نامداری نمیتونه برای زندگی مشترک شریک خوبی باشه
      کسی که اینقدر مغروره و منم منم میکنه و در مورد جدایی از شوهرش اینقدر با افتخار حرف میزنه

    • امير

      واقعا متاسفم

    • حدیث

      خجالت داره اینقد سرتون تو زندگی مردمه حالا معروفن دلیل نمیشه هی ماجرای تموم شده شونو زیرو رو کنید...
      ضمنا اونایی ک عکس آزاده نامداری رو با ارسلان دیدینو هرجور دلتون خواست قضاوت کردین.. بقیه عکسای مسافرتشونو می دیدن متوجه میشدین ک شبنم مقدمی هم بوده باهاشون و + کسای دیگه...

    • پروانه

      این طلاق چه ربطی به مردم داره که اینقدر رسانه ها به ان میپردازند به جهنم که طلاق گرفتند

    • امل

      واقعاً که . . .

    • بدون نام

      پس با این ترتیب خانم نامداری با این همه اخلاقیات عجیب و غریب که توی هیچ قوطی عطاری پیدا نمیشه،لطف کنن و شهامت داشته باشن دیگه کسی رو بدبخت نکنن. شاید بعضیا تنهاتر خوشبخت ترند.......

      پاسخ ها

      • شروین

        آدمی که تکلیفش با خودش معلوم نیست نباید با زندگی و آبروی دیگران بازی کنه،اونم آدمایی که از خودشون سر ترن!

    • مصطفی

      اتفاقا من معتقدم آزاده نامداری یه ادم رک هست و خوش قلب. زندگی کردن با آدمی مثل فرزاد حسنی که فکر میکنه اخر مجری هستشو و فقط می خواد خودنمایی کنه خیلی سخته. شما فقط به چند تا برنامه هایی که به هم اجرا کردن نگاه کنین و ببینین که فرزاد حسنی چجور برخوردی با آزاده نامداری داشته.
      جدای همه اینها هر ادمی هر جوری که دوس داره باید انتخاب کنه و ما نباید قضاوتشون کنیم.

      پاسخ ها

      • حدیث

        کاملا موافقم باهاتون....
        +++++++

      • صبا

        این خانم اینقدر ساده س بدتراز خودم که همش داره مصاحبه میکنه .. اما شوهر سابقشون هیچ حرفی نمیزنه-- حکایت از نترسه.......

      • مهیا

        صبا جون شاید شوهرش هنوز دوستش داره و میخواد برگرده که هیچ حرفی نمیزنه میخواد بی گدار به آب نزنه و حرفی نزنه که پشیمون بشه....
        کاری که آزاده نکرد و از طلاقش حرف زد...

      • شروین

        حواست هست چی میگی؟من این آقا رو خیلی وقته که میشناسم اتفاقا اخلاق خانوادگی خیلی خوبی هم داره و بسیار ایده آل زندگی مشترک ولی متاسفانه خانم نامداری انقدر خودخواه و دمدمی مزاجه که به خودش اجازه میده با زندگی و آبروی دیگران بازی کنه،زندگی صحنه ی جلوی دوربین نیست که!

    • بدون نام

      به ما چه...

    • امید

      خودش اعتراف کرده که نمیشه بهش اعتماد کرد(تکیه بر باد است) و ای کاش این موضوع را خیلی زودتر به اقای فرزاد حسنی گفته بود تا کار به اینجا نرسد.
      شاید هم خواسته که یک ملت را سر کار بگذارد و بعدا بگوید که می خواسته عکس العمل مردم را بفهمد یا به نحوی مردم را سورپریز کند.

    • قادر

      واي به حال دخترهايي كه اين خانم الگوشونه

    • بی نام

      بیچاره فرزاد

    • امید

      با آن طرزگفتارش آنقدر اضطراب به فرزاد حسنی وارد کرده که فرزاد فرار را به قرار ترجیح داده .

    • بدون نام

      بهتر كه جدا شدن اصلا ادم اين دوتا را باهم ميديد يه حال بدي بهش دست ميداد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اتفاقا برعکس!

    • ناشناس

      طلاق منفور ترين كلمه هست بدونين

    • مصطفی

      آقا اینقدر توزندگی مردم سرک نکشین همین دخالتهای بیجا موجب خراب شدن یک زندگی می شه

    • بدون نام

      تو را بقران شما هم انگار بيكاريد.........

    • بدون نام

      مطرح کردن این موضوعات در حالی که آمار طلاق رو به فزونی است خود نوعی تبلیغ این حلال منفور می باشد بخصوص که اینا به نحوی باید الگوی جوانان و خانواده ها باشند متاسفانه مجریان ، بازیگران ، فوتبالیست ها شاخص می شوند و رفتارهای ناهنجار آنها تاثیر ناخوشایندی در جامعه دارد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اشتباهی منفی دادم ببخشید ++++++++

    • امیر

      چه کسانی میان جلو دوربین و میخوان به ما درس اخلاق و زندگی ومعرفت ومرام بدهند؟؟؟!!!

    • توریست

      سلام.
      چرا فکر می کنیدازدواج این دو نفر و جدائی آنها برای مردم خیلی مهم بوده ویا ارزشی داشت که این طور آنرا رسانه ای کردین که حالا علل این اتفاق مهم رو تجزیه و تحلیل می کنید اینهمه دغدغه و مشکل برای مطرح شدن داریم .....

    • بدون نام

      روانييييييييييييييييييييي

    • کاربر

      هیچکس نباید به خودش اجازه بده درباره ی این دو نفر قضاوت کنه! یه جایی خوندم که:
      یادت باشد هرکسی سرگذشتی دارد.
      هرگاه بجای من زندگی کردی
      آنگاه میتوانی درباره ی من قضاوت کنی !

      پاسخ ها

      • بدون نام

        والا!
        انگار گناه کبیره کردن که جداشدن!
        ولشون کنیم دیگه...

    • ناشناس

      هر دو آنها آدم های خودخواهی هستند و قدیما راست گفتند زندگی مشترک یعنی نیم من

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با حرفت موافقم که در زندگی باید "نیم من بود" ولی من خودم یه زنم میبینم که وقتی بخاطر زندگیت و شوهرت کوتاه میای مرد رودار میشه! فکر میکنه حق باهاشه که....
        خب این نیم من بودن باید دوطرفه باشه که جواب بده دیگه....

    • سعید

      یکی از دلایل ان می تواند خود خواهی بیش از حد هر دو باشد که هیچ کدامشان از نظر زبان در مقابل هم کم نمی اوردند .والا چی بگم انقدر در صذ طلاق در کشور ما زیاد شده که ....ولی چون انها از مجریان به نام در سیما بودند انقدر سر و صدا به پا افتاد.. بابا بسه دیگه

    • دون ديگو

      متاسفانه همين خانم وقتي پشت دوربين قرار ميگيره بيا و ببين چقدر در مورد عشق و محبت و دوستي صحبت ميكند

      پاسخ ها

      • شروین

        زندگی مشترک ادعا برنمیداره،حرفای قشنگشون فقط واسه گول زدن ماست،از گذشت میگن ولی در عمل خودخواهن،حداقل یه کم فرصت میدادی تلاش میکردی تا زندگیتو بسازی نه اینکه با یه بالا چشمت ابرو راه بیوفتی دادگاه و ...

    • user

      به جون خودم بی کارتر از شما ندیدم که درباره زندگی مردم نظر بدید.

    • محمد

      گاهي وقتا عليرغم افتراق ، شباهت هاي زياد هم باعث دوري و جدائي ميشه

    • آزاده

      به نظر من وقتی یک رابطه به جدایی ختم میشه هیچوقت یک نفر مقصر نیست هر دو نفر مقصرند! کاش اینقدر این خانم خبر جداییشو تو بوق و کرنا نمیکرد برای خودش بده اونم توی جامعه سنتی ایران مطمئناً عواقب خوبی براش نداره. حالا به هر دلیلی با هم نساختن و داستانشون تموم شده اما مطمئنا بیشترین عذاب رو میکشند چون توی چشم هستن...

    • سارا

      من تعجبم که اینقدر دید مردم نسبت به فرزاد حسنی منفیه ولی بازم سروکلش تو تلویزیون پیداست

    • لیدا

      ای بابا تمومش کنید دیگه
      به هر مجله و روزنامه و سایتی سر میزنی، از طلاق این دو صحبت میکنن! :|
      سالانه کلی طلاق توو کشور داریم!
      حالا چون این دو تا معروف هستن، به چشم اومدن! -_-

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله متاسفانه شهرت همیشه مفید نیست؛این مشکلاتم داره...

    • بدون نام

      وقتی این خانم چرتکه برمیداره و همش توی زندگی به این شکل مثل حاجی بازاری ها دنبال حساب کتابه که کی خوشبخت تره کی بیشتر خندیده کی بیشتر خوابیده و الی آخر معلومه که با هیچ بنی بشری سر سازگاری نخواهد داشت. زندگی مشترک به ساختن و گذشت احتیاج داره. ایشون در کمتر ازیکسال حوصله اش سر رفته و قید همه چی رو زده. بهش پیشهاد می کنم دفعه دیگه زن یه آدم خیلی مایه دار بشه که موقع حساب کتاب کم نیاره.......

    • علی

      ازآزاده نامداری متنفرم صدبار دیگه هم شوهر کنه باز طلاق میگیره ازبس مغروره

    • ماز اصفهان

      هیچ کدومشون آش دهن سوزی نبودن.از نظر بی مزگی بهم میومدن.

    • sepid

      انشالا که هر دو شون خوشبخت شن. چه با هم چه بی هم دیگه. جدایی تلخه ولی حتما این بهترین راهی بوده که انتخاب کردن. انشالا خدا بهترین هارو برای هردوشون رقم بزنه...

    • بدون نام

      این قدر به ذندگی خصوصی مردم سرک نکشید به شما چه ربطی شما فقط میتوانیداز اجرایشان لذت ببریداین دوتا ازارشان به شما که نرسیده است.

    • يه ايروني مثه خودت

      سلاه كار خويش خصروان دانند

      ما صرمون به كار خودمون باشه بحتره

      (" املاء 20")
      خخخخ

    • بدون نام

      زندگی خصوصی مردم چه ارتباطی به من و شما دارد

    • سام

      چرا ما ایرانیها باید اینقدر کمبود داشته باشیم واسه چی باید تو زندگی مردم سرک بکشیم آخه به هر قیمتی مخاطب جمع کردن تنفر انگیزه که متاستفانه نمونه های مختلفش رو تو جامعه مبینیم!!!

      پاسخ ها

      • شروین

        ما سرک نمیکشیم،لطفا توهین نکنید،من که خودم پا نشدم برم در خونشون بگم اِوا سادات خانوم پی شد عروست طلاق گرفت؟این خبرنگارا هستن که میخوان سروصدا کنن و از آب گل آلود ماهی بگیرن،مردممم میبینن و نظرشونو میگن،همین!

    • user

      در بخش سبک زندگی ،افراد مشهور و گاها اخبار حالا هم بخش سلامت به عناوین مختلف به جدایی این دو نفر پرداختین فکر نمکنید دیگه ماجرا رو دارین بیش از حد کش میدین؟؟

    • مسلم

      می دونید چند تا هنرمند ومجری ازهم جدا شدن. از سر سیری و بی دردیه.

    • امید

      آزاده ، خانم دوست داشتنی هستش..
      فرزاد قدرش رو ندونسته...
      سلام آزاده خانم

    • سینا

      خیلی زن مغروریه

    • بدون نام

      خواهشا انقدر تو زندگی آدکای معروف سرک نکشید
      اینم یجور غیبته از نوع غیبت دنیای مجازی

      پاسخ ها

      • پریچهر

        به ما چه ربطی داره

    • دوست من گوش کن

      دوستای گلم بگذارید و بگذرید از جونتون که نمیخوام بگذرید از غیبت بگذرید بذارید اینام به حال خودشون باشن.
      مدیر وب خوب کاری نکردی که این چیزارو منتشر کردی تا بازدیدت بیشتر شه. از خدا بترسید.

    • رضا

      ما که تو زندگی کسی نیستیم ببینیم کی مقصره، بعدش هم،به ظاهر کسی قضاوت نکنین
      من از بینوایی نیم روی زرد
      غم بینوایان رخم زرد کرد

    • ریحون

      بابا چیکا دارید

      اینام مث آدمای عادی و از مردم اجتماع هستن

      طلاق بین هر زن و شوهری امکان داره بیفته

      بنابر هر دلایلی که خصوصی هست بین خودشون

      این همه غوغا و و پخش کردن این خبر خوب نیس

      بزارید مردم زندگی خودشونو راحت بکنن:)

    • رضا

      فرزادعاشقت بودم خوب کردی طلاق دادی حیف تو

    • زهرا

      شکست توی هر زندگی ای ممکنه رخ بده.

      وقتی خودشون انقدر فهمیده هستن و به آبروشون اهمیت میدن که شکایت و گله و بدگویی ای پشت سرهم نمیکنن، موندم چطور بعضی از شماها انقدر راحت به خودتون اجازه دخالت و قضاوت در مورد چیزی میدید که هیچ اطلاعی از جزئياتش ندارید!

      خدا برای همه خوش بخواد.
      امیدوارم خیر برای هردوشون رقم بخوره.

    • بدون نام

      سلام مراقب قضاوت های خود باشید هیچکس توی زندگی دیگران نیست.

    • اسراء سادات

      سلام دوستان . بیایید برای هردوشون آرزوی خوشبختی کنیم چه با هم باشن چه نباشن

    • سنا

      هر کسی اخلاق خوب و بد داره. اما این نباید باعث بشه ما قضاوت کنیم. هر کدوم که مقصر بودن مهم نیست. مهم اینه که باید یجوری مانع این اتفاق میشدن. اگه واقعا همو دوس داشتن. زندگی یه وقتایی به مو میرسه . اما نباید بزاریم پاره بشه. من واسه جفتشون آرزوی خوشبختی میکنم و امیدوارم با هم آشتی کنن. انگار معلومه همو دوس دارن. ایشالا آشتی کنن

    • دانیال

      واقعا که مطلب جالبی بود دستتون درد نکنه ولی باید نباید زود در مورد زندگی دیگران قضاوت کنیم.

    • یاس

      تجسس در زندگی دیگران حرام است اگر هم مشکل کوجکی بوده وبه دطلاق نرسیده با حرفاتون به اختلافشون دامن نزنید و اگر هم اتفاق افتاده سوهان روح انها نشوید همه ی ادمها مشکلاتی به بزرگی مشکل این دو مجری دارن که مشقول خودشون بشن .عیب کسان منگر احسان خویش

    • بدون نام

      هر دو خوب بودند تقدیرشان این بود

    • سوگند

      والا من تو یه برنامه که هردوتاشونو اوردن و مصاحبه کردن .اونقدر ازاده نامداری مغرور وباد کرده بود ومدام حلقشو در میاورد و دستش میکرد که انگار فقط اونه که ازدواج کرده.من همون موقع گفتم این ازدواج ته خوبی نداره واخرش واضح بود

    • انسان

      وقتی خانم نامداری وآقای حسنی باهم ازدواج کرده بودند خیلیها دل درد گرفته بودند حالا دل دردتون افتاد ؟؟؟برید دنبال زندگیتون کم ور بزنید

    • عباس

      قبل از ازدواج باید هر دو طرف چند جلسه ای با روانشناس ملاقات داشته باشند و تنها بعد از تائید سلامت روانی ازدواج کنن

    • هستی

      خیلی ازا زاده نام داری بدم میاد خیلی مغروره

    • محمد

      خیلی دختر مغروری هستی آزاده میدونم چرا جدا شدی

    • الهام

      کسی چه میدونه مقصر کیه
      چی بگم والا...

    • ali

      واقعا عالی گفتی پروانه خانم قربون کلامت
      مردم شماها را سنه نه .
      هر غلطی که کردن به جهنم و درگ
      خارجی ها از ایده واختراعات بحث می کنن
      متاسفانه ایرانی هایبیکار و مغز سومیها به کار مردم سرک می کشن

    • وحید

      قضاوت نکنید

    • بدون نام

      به جهنم که جدا شدن .حیف فرزاد برا این . وقتی باهم میدیم اینارو واقعا متنفر میشدم .

    • عمه دیلا

      خیلییییییییییییییییییییییییییییییی بی کارید

    • بدون نام

      واقعا خانم نامداري خانومي كه شما باشيد واي به حال بقيه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خانم نامداری ک از صداقت حرف میزنید.تا وقتی خودتان صادق نشدید دیگه مجری هیچ برنامه ای نشید.البته جدایتان ب من مربوط نیست.هرجا ک هستین خوشبخت باشین.

    • علی اکبر

      اتفاقا خانم نامداری خیلی متشخصه این فرزاده که آب زیرکاهه

    • دلشکسته

      طلاق خیلی بد و آزار دهنده است بخصوص توی جامعه ی ما و برای خانمها خیلی سخته.

    • یلدا

      خانم نامداری هرچقدر هم که بد بود فرزاد حسنی حق نداشت زود طلاقش بده و با آبروی یه خانم اونم توی جامعه ی سنتی ما بازی کنه باید بهم فرصت می دادند.چند ماه اول زندگی مشترک همه باهم اختلاف دارند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آدمهارو نباید سرزنش کرد و قضاوت کرد..بقول بزرگی
        دیگران را بخاطرگناهی ک کردن سرزنش نکنید.نمیمیرید مگرخود مرتکب ان گناه شوید

    • عــــــــــلی

      طلاق کار بدی است وهردوطرف باید کوتاه بیایند وظیفه بزرگترهاست که قدم جلو بزارند ونگذارند طلاق صورت بگیرد مهم ترین کارممکن همین است . اما این خانم یا آقا کدام مقصراست به ماها ارتباطی ندارد هرچیز که بگوییم گناه هست و « غیبت » ولی حالا ازهم جداشده اند خودشان میدانند کاری نمی توانیم بکنیم جز کسی را از خودمان دلخور کرده ایم این همه طلاق هیچ کس دلسوزی نمی کند حالا بخاطر اینان اعصاب خودتونو خراب می کنید باید فکر اساسی کرد برای تمام مردم نه افراد خاص...

    • نیلوفر

      فرزاد,,آزاده خدا پشت وپناه هردوتاتون,دوستان شماکه چیزی از زندگی خصوصیشون نمیدونید,,قضاوت بیجا گناه,,گناه,

    • بدون نام

      چقدرحیف شدجداشدند، یعنی ممکنه برگردن؟این فرزادخیلی زبون درازه

    • سعیدازکرمانشا

      راه اینکه انسان هرگزطلاق نگیره عاقل بودن آرام بودن صبرداشتن آدم هروقت باهمسرش کوچکترین مشکلی داره که نبایدفورابگه طلاق میخوام

    • فهيم

      فرزاد*آزاده براهردوتون آرزوي خوشبختي ميكنم!ولي من عااااااااااشق فرزادحسني هيچ كسيو به اندازه فرزادقبول ندارم

    • نهال

      تو زندگی باید صبرداشته باشی خیلی چیزا رو تحمل کنی سختی ها مشکلات برای همه ی جوری وجود داره اما باید تحمل کنی اگه واقعا میخوای زندگی کنی.خلاصه معلوم نشد براچی ازهم جداشدن لابد دلیل محکمی نبوده ک ذکرنشده.

    • ابوالفضل

      هردوتا یجورن واقعاً که ببینید الگوی جونای کا کیان

    • پیمان

      عجب بابا! پس ک اینطور بوده!‎:-/‎

    • مهدی

      ازاده نامداری هر چی سرش بیاد حقشه . حیف فرزاد که گیر این افتاد.

    • بدون نام

      اصن به درک اسفل .....

    • شهرزاد

      به نظرم دو تاشون خیلی خودخواهن. نباید باکسی ازدواج کنن چون اون طرفو بدبخت میکنن

    • محمود

      دمشون گرم که اول زندگی از هم جدا شدن فردای روزگار صاحب بچه میشدند خیلی دردناک تر از اینی که هست میشد من براشون آرزوی موفقیت میکنم

    • بیتا

      به نظرمن همهتون بیکارید ازروی کم عقلی نظر مدید به شما چه

    • محمذ

      اصلا اگه از هم طلاق نمی گرفتن جا تعجب داشت.دیگه گذشت اون دورانی که زن و مرد کنار هم زندگی میکردند

    • امید زندگی

      حالم از فرزاد بهم میخوره پسره ی اصفهونی پررو

    • آذر

      کسی از زندگی دیگران خبر نداره پس بیخودی قضاوت نکنین کی می دونه که کدومشون مقصرن؟

    • بدون نام

      اصلا طلاق مسئله بغرنجی نیست هر لحظه امکان وقوعش هست سخت نگیرید، راحت برخورد کنید، با این مسئله منطقی. با سپاس

    • حامد

      بچه ها بنظر من بیایید اینقدر راحت در مورد زندگی مردم قضاوت نکنیم
      فقط یاد بگیریم که درس بگیریم

    • کیمیا

      خوبه قبل اینکه بچه دار شن طلاق گرفتن.اصن اینا از اولم بهم نمیومدن. دو تا پرچونه و پرحرف. بچشون میشد رادیو. الانم ما نمیدونیم مشکل از کدومشون بوده.ولی بیشتر مواقع ایراد از مرداس. کلا ازدواج چیز خوبی نیست. مخصوصا برا دخترا

    • مریم

      ما ک نمیدونیم تقصیر کدوم یکیش بود پس قضاوت نکنیم و درس بگیریم
      موافقید بچه ها؟؟؟

    • سیما

      به نظر من فرزاد باید بره با یکی بهتر از اون ازدواج کنه لیاقتش همینه.

    • علی

      کاش کوتاه میامدن و جدا نمی شدن .

    • آ نیسا

      آ زاده جون باهات موافقم من از همون اولم گفتم که شما دوتااصلا ب درد هم نمیخورید تو خیلی با شخصیت تری عزیزم

    • مجید

      تعریفی که از خانوم نامداری در این سایت خوندم به نظرم شخصیت دردسر سازی نداره.
      ولی مهمتر از نظرم اینه که دربارشون قضاوت نکنم.

    • مهسا

      فرزاد ادم چاپلوس و چرب زبانی ست .ولی ازاده ساده و بی غله و غش.از همون اول که خبر ازدواجشونو شنیدم مطمئن بودم که طلاق میگیرن

    • سما

      باسلام قضاوت درباره زندگی خصوصی هرکس بدون داشتن آگاهی کار درستی نیست... ولی وقتی خودشون به هیچی فکر کردند نه به طرفداراشون و نه به وجهه ی اجتماعی شون...حالا باید بیاند اذهآن مردم رو از ارچی تیریگیه پاک کنند... سکوت فرزاد و افشاگریهای آزاده به ضرر جفتشونه اگه این براشون اهمیت نداره ..یعنی طرفداراشونم براشون مهم نیستند ..ما فرزاد غیور و آزاده ی متین رو می خواهیم دلمون می خواد بازهم دلاشون صاف شه

    • النا کامرانی

      سلام دوستان خوبم، وقتتون خوش
      تواین سال جدید بیاییدبهم قول بدیم اینقدر درمورد دیگران سریع قضاوت نکنیم

    • بدون نام

      سلاااام چه خبره اینجا =-O

    • زهرا جوووون

      حیف به آ زاده و فرزاد هردو شون خیلی خوب بودن وخیلی به هم میومدن واقعا حییییییییف شد.

    • اعظم

      هیچ کس تو زندگی این دو نفر نبوده که ببینه چی بینشون پیش اومده که طلاق گرفتن پس بهتره پشت سرشون حرف نزنیم... بعدشم زندگی خصوصی دیگران به ما مربوط نیست

    • فاطمه

      من وقتی خبرطلاق این دوتاروشنیدم حسابی گریه کردم …ازاسم طلاق متنفرم امیدوارم روزای بهتری داشته باشن آمین ……

    • فاطمه

      دوتاشون هم مغرور بودن پس نمیتونستن باهم زندگی کنن زندگی کردن گذشت می خواد البته باید بین هر دو طرف باشه.

    • kimia

      این همه عشق عشق میکردن این بود
      متاسفم واسشون

    • محنا

      خیلی روانییییییییییییییی هستید

    • مهدی

      سلام خوب بود جدا شدند چون نامداری زشته و خنو که و فرزاد خشکل و زیبا اصلا بهم نمیخورن و فرزاد لیاقت خیلی بهتر از اینا رو داره

    • ali

      تو عرضه شوهرداری نداری برو برس به عروسک هات دخترجون

    • عاطفه

      ماادمهافکرنکرده حرف میزنیم.عزیزانم تاجای کسی نبودیدوموقعیتی که اون بودرودرک نکردین قضاوت بیجا نکنید

    • محدثه

      خدا از آدمهایی که درمورد دیگران هرجور که دلشون میخواد قضاوت میکنن نمیگذره.شماهایی که ندیده و نشناخته قضاوت میکنید خدابه دادتون برسه.

    • مهدی

      سلام اول چون سلامتی میاره
      دوستان سلام امروز این پستو میزارم چون خلاصه نظراتوخوندم یه چیزایی فهمیدم ولی واقعا بعضی نظرات با عقل جور در نمیاد هر کی واسه خودش حقه زندگی خصوصی داره دلیل نمیشه چون خانم ازاده نامداری معروفا براشون شایعه درست کنیم یا تو زندگی خصوصیه یه مجری مشهور یا حالا هر کی دخالت کنیم خلاصه خودتونو جایه این بنده خدا بزارین اگه یکی تو زندگیت دخالت کنه چه حالی میشی خو مطمنا بهتبرمیخوره میگی به جامعه چه مربوطه ولی از ینظر میگین چون مشهوره باید الگو باشه درسته ولی انسان جایز الخطاست اشتباه میکنه خانم ازاده نامداری تو زندگیش حقه انتخاب داشت و خودشو واسه زندگی مشترک مهک زد من و شما توزندگیشیون نبودیمو خبر نداریم چی گزشته به حرف این و اونم گوش ندین ما ایرانیا عادت داریم جو بدیم یا شایعه پراکنی کنیم بخدا درست نیست اووف زیاد حرف زدم شرمنده من که دوستندارم کسی تو زندگی خصوصیم که هیچ ایرادی نداره دخالت کنه شما چی؟ هر کی موافقه لایک کنه در پناه حق یا علی

    • وحید

      ازاده خانم تو اخه به چیت مینازی؟؟ فرزاد حرف قشنگی زد :هیس! آبرو دارها فریاد نمیزنن.

    • وحید

      ازاده خانم تو اخه به چیت مینازی؟؟ فرزاد حرف قشنگی زد :هیس! آبرو دارها فریاد نمیزنن.

    • زینب

      باسلام
      ما هیچوقت نمی تونیم بدون شناخت درمورد کسی یا کسانی قضاوت کنیم.آقای حسنی و خانم نامداری مثل خیلی از ادمای دورو برمون یروز ازدواج کردند و یروز به این نتیجه رسیدن که بدرد هم نمی خورن . اصلا کار درستی نیست که این طوری آتیش بیار معرکه بشیم و چهره این دو نفرو خراب کنیم.
      انشااله خدا به همه ما کمک کنه و صبر بهمون بده که در برابر مشکلات طاقت بیاریم

    • امیر حسین

      ای خدا ببین آزاده از دست دنیا گله داره
      از رسم این چرخ گردون گله داره
      ازدست حرف مردم گله داره
      از رفتار حسنی گله داره......

    • ثریا

      عجب دنیایی شده برید فکر نون کنید بیچاره ها ...ملت و دارن چاپ و قاب میکنن شما دارید نظر برا کیا مید.....اه

    • زهرا

      انشالله هیچ .زوجی دچار ی همچین نتیجه ای نشه و شاهد خوشبختی جواونای ایرانمون باشیم ولی با دید باز تر شریک زندگیمون انتخاب کنیم ،اآقای حسنی با این توجیح کردنشون کاملا مشخصه فردای هستن بسیار از خود راضی خودشون رو قبول دارن انعطاف پذیر هم نیستن درسته معلومات خوبی دارن ولی مدام بخاطر خودنمایی به رخ میکشن آزاده هم خسته شده فرزاد حسنی اگه صد تا زن هم بگیره بازم نمیتونه زیر یک سقف با کسی زندگی کنه ند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج