۱۴۱۷۵
۷ نظر
۵۱۶۲
۷ نظر
۵۱۶۲
پ

آپارتمان کوچک و گران در محدوده سردار جنگل

چرا تهرانی ها این محله غربی را دوست دارند؟

سردار جنگل به بزرگراه همت، میدان پونک و بزرگراه اشرفی اصفهانی نزدیک است و این موضوع دلیلی می شود تا بسیاری برای سکونت در تهران این محله را انتخاب کنند.

سردار جنگل جزو محلات غربی تهران و بخشی از منطقه ۵ شهرداری تهران به حساب می آید. این محله به نسبت محلاتی که در مرکز شهر تهران قرار گرفته اند از هوای تمیز برخوردار است و باوجود اینکه آپارتمان های بسیاری در چند سال گذشته در این محله ساخته شده اما کوچه های آن شلوغ و پرجمعیت نیست.

سردار جنگل به بزرگراه همت، میدان پونک و بزرگراه اشرفی اصفهانی نزدیک است و این موضوع دلیلی می شود تا بسیاری برای سکونت در تهران این محله را انتخاب کنند. هرچند نزدیک ترین ایستگاه مترو به این محله متروی صادقیه است و نزدیکی به میدان پونک بر اجاره خانه ها تاثیر گذاشته و قیمت آنها را بالا برده است. اما بزرگراه های اشرفی اصفهانی و همت این امکان را به ساکنین محله سردار جنگل می دهد که نسبتا آسان به نقاط مرکزی شهر برسند. سردار جنگل از این مزیت هم برخوردار است که خانه هایی نوساز دارد و از خانه های قدیمی در آن خبری نیست.

آپارتمان های کوچک

آپارتمانی ۵۰ متری و یک خوابه در سردار جنگل با ۱۸ میلیون تومان پیش و ۳۶۰ هزار تومان قابل اجاره است. این آپارتمان تنها امکانی که دارد داشتن انباری است. آپارتمانی ۵۵ متری و یک خوابه دیگری در این محله قیمت اجاره ۵ میلیون تومان پیش و ۵۵۰ هزار تومان دارد. این واحد آپارتمانی در طبقه چهارم قرار گرفته اما ساختمان آسانسور ندارد و در عوض از انباری و پارکینگ برخوردار است. آپارتمان ۵۵ متری و یک خوابه دیگری اجاره بهای ۱۰ میلیون تومان پیش و ۵۰۰ هزار تومان دارد. این آپارتمان پارکینگ و انباری و آسانسور هم دارد. آپارتمان دیگری هم که ۵۵ متر زیربنا دارد یک خوابه است که ۳۰ میلیون تومان رهن کامل داده می شود. این آپارتمان نوساز است و در ساخت آن «ام.دی.اف» به کار رفته است. آپارتمانی ۶۰ متری و یک خوابه در سردار جنگل نیز اجاره بهای ۱۰ میلیون تومان پیش و ۴۵۰ هزار تومان دارد. این اجاره بها برای داشتن امکانات کامل آسانسور پارکینگ و انباری است.

آپارتمان های بزرگ تر

آپارتمانی ۶۵ متری و یک خوابه در سردار جنگل شمالی همراه با پارکینگ و انباری با قیمت ۲۰ میلیون تومان پیش و ۳۰۰ هزار تومان اجاره داده می شود. آپارتمان دیگری در سردار جنگل شمالی اجاره بهای ۲۰ میلیون تومان پیش و ۳۰۰ هزار تومان دارد. این آپارتمان سه سال ساخت است و از انباری و پارکینگ و آسانسور هم برخوردار است.

آپارتمان ۶۸ متری و دوخوابه با ۵ میلیون تومان پیش و ۶۰۰ هزار تومان اجاره داده می شود. این آپارتمان پارکینگ و انباری دارد و همین موضوع اجاره بهای آن را به نسبت ارزان رقم زده است.

آپارتمان ۶۷ متری و یک خوابه در سردار جنگل شمالی همراه با داشتن پارکینگ و آسانسور ۳۵ میلیون تومان رهن داده می شود. این آپارتمان در طبقه دهم ساختمانی قرار دارد. آپارتمانی ۸۵ متری و دوخوابه همراه با انباری، آسانسور و تراس ۴۵ میلیون تومان رهن داده می شود.

منبع: روزنامه هفت صبح

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

چرا تهرانی ها این محله غربی را دوست دارند؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مونا

      کی دوست داره؟؟؟ ما؟؟؟ این آمار از کجا اومده؟؟؟
      قیمت ها واقعی نیستن گول نخورین!!!
      چون ساخت و ساز زیاده؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من که دوست دارم، با پدر و مادرم تو این محل زندگی میکردیم، خودمم همین جا ساکن شدم، آمارشونم درسته... قیمت‌ها هم مال همون تاریخه. ساخت ساز البته زیاده درست میگید... شهرداری از هر فضایی که پیدا میکنه دنبال کسب درآمده، که خب خیلی بده، ای کاش بودجه شهرداری‌ها از جاهای دیگه مثلا عوارض از اهالی محل تآمین میشد

    • همشهری

      هوای تمیز از مزایای سردارجنگل شمالی هست، که امیدوارم مسئولین خوب شهرداری هوای، هوای تمیز منطقه را داشته‌باشند، و با تقویت پارک‌ها این هوای تمیز را حفظ و نگهداری کنند. می‌توان با ساخت مسیرهای صرفاً برای پیاده‌روی و دویدن در درون پارک‌ها و با افزودن فضای سبز و درختان پارک‌ها از این هوای پاکیزه استفاده کرد… خوشبختانه پارک‌های زیادی در منطقه داریم، اما پوشش سبز آنها تنک هست… اگر این پارک‌ها مانند پارک‌های منلطق دیگر به یکدیگر متصل شده و فضاهای پیاده‌روی در آنها ایجاد شود عالی می‌شود. حتی یک متر هم اگر از پارک‌ها کم نشود و با به هم پیوستن پارک‌ها به آنها اضافه شود عالی هست. الآن مسیرهای برای پیاده‌روی در پارک‌ها کم داریم و پوشش گیاهی و درختی پارک‌ها خیلی تنک هست؛ که بهتر است درختان بیشتری کاشته شوند. می‌توان از تجربیات مناطق دیگر شهر تهران در زمینهٔ ایجاد مسیرهای پیاده‌روی بین پارک‌ها و به هم پیوند دادن پارک‌ها استفاده کرد و تغییر و تحولی مثبت و بزرگ در فضای سبز منطقه ایجاد کرد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا، چندتا پل طبیعت نیاز داریم، به علاوه مسیرهای دوچرخه سواری، میشه از چهاردیواری و سیمون بولیوار و بیمارستان فرهیختگان تا میدان پونک و بوستان مسیر دوچرخه سواری سبز درست کرد! مسیرهای دوچرخه سواری اگر احداث بشوند خیلی خوبه، البته اگر فقط در پارک‌ها باشه و مخصوص دوچرخه‌سواری و یا پیاده روی

    • مدارس خوب

      یکی از مزایای سردارجنگل نزدیک بودن مدارس خوب تهران به منطقه هست، که تو مقاله نیومده، من خودم فقط به خاطر تحصیل فرزندم به اینجا نقل مکان کردیم...

    • ساکن سردار

      هوای سردارجنگل عالیه و ترافیکش تقریبا روان، رستوران‌های خوبی هم تازگی‌ها شروع به کار کردند... کلا محله‌ی آرومیه

    • متراژ خونه‌ها پایینه

      من توی سردار جنگل خیلی دنبال خونه بودم اما بیشتر متراژ خونه‌ها خیلی پایینه... از طرفی بیشتر دنبال برج هستم، ولی طرف سردار نیست... واقعا نمیدونم این همه خونه‌ی زیر صد متری چرا ساختند، همه خونه‌ها ۶۰ و ۷۰ متری هست... درسته الان جمعیت کشور جوان هست اما چند سال دیگه همه ی این جوون‌ها یکی دو تا بچه می‌خواهند داشته باشند، آخه توی آپارتمان ۶۰ متری میشه؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج