۱۴۲۳۹۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

سربازها به کدام تيم‌ها منتقل مي‌شوند؟

آخرين خبرها از شرايط بازيکنان مشمول به خدمت حاکي از اين است که مديران تيم‌هاي نظامي سرگرم تقسيم بازيکنان بين خود هستند.

ورزش سه: مديران باشگاه‌هاي نظامي درصدد هستند براي تقويت تيم‌هاي خود از بين بازيکنان مشمول بهترين بازيکن را براي تيم‌هاي خود انتخاب کنند و در اين راه لابي‌هاي خوبي را نيز با نظام وظيفه داشته اند. با اين وجود آخرين شنيده‌ها حاکي از اين است که بازيکنان با اين ترتيب بين تيم‌هاي نظامي جابجا خواهند شد.

ملوان بندرانزلي: آرش افشين و محمدمهرآزما، سالاري‌پور در ليست بازيکنان مشمول مورد درخواست تيم ملوان بندر انزلي است.

تراکتورسازي: سينا عشوري و بختيار رحماني هم در ليست تيم تبريزي‌ قرار دارند. هر چند اين باشگاه درخواست داده با توجه به اينکه در ليگ قهرمانان آسيا حضور دارد آرش افشين هم را به جمع خود اضافه کنند.

نيروي زميني: سعيد حلافي، عليرضا ابراهيمي و توحيد غلامي هم به اين تيم نظامي اضافه خواهند شد تا دوران خدمت سربازي خود را پشت سر بگذارند.

فجرسپاسي شيراز: آرمان شهداد نژاد و عباس پورخسرواني هم با توجه به درخواست اين تيم شيرازي ادامه فوتبال و خدمت سربازي خود را در اين تيم پشت سر خواهند گذاشت.

اين ليست ابتدايي بوده و هنوز جمع بندي نهايي در مورد آن صورت نگرفته و همانطور که گفته شد قرار است مديران تيم‌هاي نظامي مذاکرات خود را در اين ارتباط ادامه دهند.

گفته مي‌شود تقسيم بندي بازيکنان ليست اوليه در حال حاضر انجام شده و منابع آگاه در اين ارتباط خبر مي‌دهند بازيکناني مثل حسين ماهيني، علي حمودي و شجاع خليل‌زاده که در ليست دوم نام‌شان آورده شده احتمالا تا پايان فصل در تيم‌هاي خود باقي خواهند ماند.

اين بازيکنان با امضاي تعهدنامه‌ اي متعهد مي‌شوند در پايان فصل فوتبال خود را در تيم‌هاي نظامي دنبال کنند تا دوران خدمت ‌شان به پايان برسد. حسين ماهيني، بازيکن پرسپوليس که کارت بازي‌اش در بازي گذشته باطل شده هم مشمول اين بازيکنان است و احتمالا به زودي با رايزني مسوولان باشگاه و سازمان ليگ مجوز بازي در اين تيم را تا پايان فصل به دست خواهد اورد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج