۱۴۴۱۹۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تقدیر رهبری از ظریف در سال ۱۳۶۹ +سند

مقام معظم رهبری پس از تثبیت حقوق حقه ملت ایران در مجامع بین‌المللی در سال ۱۳۶۹، ذیل نامه قدردانی از رئیس‌جمهور و وزیر خارجه وقت، از جمعی دیگر از جمله حسن روحانی و محمدجواد ظریف با اهداء لوح تقدیر، تجلیل کردند.

خبرگزاری ایسنا: مقام معظم رهبری پس از تثبیت حقوق حقه ملت ایران در مجامع بین‌المللی در سال ۱۳۶۹، ذیل نامه قدردانی از رئیس‌جمهور و وزیر خارجه وقت، از جمعی دیگر از جمله حسن روحانی و محمدجواد ظریف با اهداء لوح تقدیر، تجلیل کردند.

پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نوشت: «رهبر معظم انقلاب در سال ۱۳۶۹ و بعد از تثبیت حقوق حقه ملت ایران در مجامع بین‌المللی با صدور پیامی خطاب به دکتر ولایتی - وزیر خارجه وقت - مراتب قدرشناسی خود را نسبت به ایشان و همکارانشان از جمله دکتر محمدجواد ظریف - سفیر وقت جمهوری اسلامی در سازمان ملل - ابلاغ کردند.

در بخش‌هایی از پیام رهبری آمده است: لازم می‌دانم حق‌شناسی خود را نسبت به یکایک برادرانی ارجمندی که در وزارت خارجه با ابتکار و اخلاص هوشمندانه خود در یکی از مقاطع حساس و خطیر ایران، به ملت و کشور خود خدمتی بزرگ کردند و دین خود را به اسلام و انقلاب ادا نمودند، ابراز نمایم.

گفتنی است رهبری ذیل نامه قدردانی به دکتر ولایتی - وزیر امورخارجه وقت - در ارتباط با قطعنامه ۵۹۸، از جمعی از دست‌اندرکاران سیاست خارجی جمهوری اسلامی در پایان جنگ تحمیلی از جمله دکتر حسن روحانی - دبیر وقت شورای عالی امنیت ملی - و دکتر محمدجواد ظریف - سفیر وقت جمهوری اسلامی در سازمان ملل - با اهداء لوح تقدیر، تجلیل کردند.»

سایت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی این خبر را به نقل از کتاب تاریخ سیاسی جنگ تحمیلی عراق بر جمهوری اسلامی ایران نوشته علی‌اکبر ولایتی منتشر کرده است.

تقدیر رهبری از ظریف در سال 1369 +سند
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج