جاباما
۱۴۵۴۱۴
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

زیباترین هتل های ساحلی دنیا کجاست؟ (۲)

تفاوت هتل های ساحلی با هتل های معمولی در چیست؟ هتل های ساحلی منظره نامحدود از ساحل و دریا دارند و به جای تماشای خیابان و ساختمان های بلند شهر، می توانید زیبایی های طبیعت را تماشا کنید.

زیباترین هتل های ساحلی دنیا کجاست؟ (2)

برترین ها: تفاوت هتل های ساحلی با هتل های معمولی در چیست؟ هتل های ساحلی منظره نامحدود از ساحل و دریا دارند و به جای تماشای خیابان و ساختمان های بلند شهر، می توانید زیبایی های طبیعت را تماشا کنید.

اما هتل های دیگری هم هستند که چشم انداز بسیار جالب تر و هجان انگیزتر دارند، هتل هایی که چندین متر زیر دریا ساخته شده اند و یک اقامت کاملا رویایی و استثنایی را برای مسافر رقم می زنند. تصور کنید، صبح از خواب بیدار شوید و به جای کوه و دشت و جنگل، جلبک و ماهی و دنیای زیبای زیر آب را تماشا کنید! واقعا رویایی و دوست داشتنی است.

البته، تماشای مناظر زیبا از پنجره هتل های ساحلی حس نوعی آزادی را به انسان منتقل می کند. هتل هایی که در ادامه این مطب نام برده ایم یا در نزدیکی دریا و اقیانوس هستند، یا در زیر آب قرار دارند یا استخرهای فوق العاده عالی و منحصربه فرد در قلب خود دارند.

با ما همراه باشید.

مطلب مرتبط:

زیباترین هتل های ساحلی دنیا کجاست؟ (۱)


۱. هتل قصر السراب - ابوظبی - امارت متحده عربی

در این هتل ۲۰۶ اتاقه، آب حرف اول را می زند. دیوارهای فضای بیرونی هتل همه از خاک رس تهیه شده اند و کوزه های سفالینی نیز در ورودی وجود دارند تا مسافرها بتوانند تشنگی خود را برطرف کنند. این هتل در وسط بیابان بی آب و علف قرار دارد به همین دلیل، داشتن استخر بزرگ و لذت آب تنی زیر گرمای آفتاب از جاذبه های اصلی این هتل به شمار می رود. این استخر در میان درختان نخل سربه فلک کشیده و تپه های شنی قرار دارد و به معنای واقعی یک مامن و آبادی میان کویر به شمار می رود.

زیباترین هتل های ساحلی دنیا کجاست؟ (2)

۲. پلازا آوینو - راولو - ایتالیا

از باشگاه گرفته تا پنجره زیر آب در استخر آب گرم، دریا از همه جای این کاخ زیبای قرن ۱۲ میلادی در ساحل آمالفی به خوبی دیده می شود. نام قدیم این هتل، کاخ ساسو بوده است. برای بهترین چشم انداز ۳۶۰ درجه بهتر است به سولاریوم موجود در پشت بام که دو جکوزی دوقلو نیز دارد، بروید. اتاق های این هتل با وسایل عتیقه قرن ۱۷ تا قرن ۱۹ میلادی و اسباب و وسایل مارک فِرِت و بولگاری تزئین شده اند. کف اتاق نیز از کاشی های ویتری پوشانده شده است.

زیباترین هتل های ساحلی دنیا کجاست؟ (2)

۳. لایو آکوآ - کنکان - مکزیک

اگر به دنبال یافتن آرامش با همه امکانات در کنکان هستید، هتل لایو آکوا بهترین گزینه است. در این هتل مکان های مخصوص برای مکاشفه و مراقبه با اسانس درختان اکالیپتوس و یاس وجود دارد که به مسافران کمک می کند در طول روز استرس های خود را از بین ببرند. همه ۳۷۱ اتاق این هتل با مواد طبیعی تکمیل شده اند و ۸ استخر مجزا با دماهای مختلف دارد. برای بهره بردن از جکوزی های اختصاصی بهتر است اتاق هایی که در گوشه قرار دارند را انتخاب کنید.

زیباترین هتل های ساحلی دنیا کجاست؟ (2)

۴. هتل هنر بارسلون - بارسلون - اسپانیا

این هتل زیبا در سال ۱۹۹۲ میلادی برای بازی های تابستانه المپیک ساخته شد. این هتل شیشه و استیل ۴۴ طبقه دارد و طراحی آن را یک معمار کلمبیایی به نام بروس گراهام انجام داده است. این هتل یک استخر زیبا دارد که با انواع گیاهان احاطه شده است و مسافران این شانس را دارند تا در کنار یکی از زیباترین اثرهای هنری معاصر که مجسمه یک ماهی بزرگ طلایی است و توسط فرانک گری ساخته شده است، حمام آفتاب بگیرند. این مجسمه نیز برای بازی های المپیک سال ۱۹۹۲ میلادی ساخته شده بود.

زیباترین هتل های ساحلی دنیا کجاست؟ (2)

۵. اقامتگاه چهارفصل - هوآلالای - جزیره بزرگ - هاوایی

همه ۲۲۸ اتاق این اقامتگاه فوق العاده زیبا در یک ساختمان یک طبقه قرار دارند. زمین، مرز میان ساحل صخره ای آتشفشانی و استخرهای شنای آب تازه و آب دریاست. اسپا در فضای باز با گیاهان گرمسیری، یوگا، آموزش شخصی و کلاس های بدنسازی در تمام روز از امکانات این هتل هستند. زمین گلف جک نیکلاس با مساحت ۷۱۰۰ فوت مربع در ساحل اقیانوس قرار دارد که گدازه های مشکی آن حکم موانع شنی گلف را دارند.

زیباترین هتل های ساحلی دنیا کجاست؟ (2)

۶. هتل زیردریای جولز - Jules' Undersea Lodge - د فلوریدا

این هتل یکی از دو هتل تجاری این فهرست و متعلق به جولز ورنه است. این هتل نخستین بار در سال ۱۹۷۰ میلادی به عنوان «اقامتگاه موقت زیردریا» ساخته شد اما در دهه ۱۹۸۰ میلادی آن را به عنوان هتل بازگشایی کردند. نام این هتل دقیقا متناسب با ماهیت آن است. وقتی وارد آن می شوید، می توانید صخره های مرجانی که در عمق ۶.۵ متری زیر دریا قرار دارند را از نزدیک ببینید.

هزینه اقامت برای هر شب در این هتل نفری ۶۷۵ دلار است و اگر گروهی بروید نفری ۳۰۰ دلار پرداخت کنید. در این هتل می توانید مراسم عروسی نیز برگزار کنید.

زیباترین هتل های ساحلی دنیا کجاست؟ (2)

۷. هتل سانتا کاترینا - آمالفی - ایتالیا

این هتل که در حال حاضر توسط نسل چهارم خانواده گامباردلا مدیریت می شود، از سال ۱۹۰۴ میلادی تاکنون هنوز هم در Belle Époque خودنمایی می کند. اتاق ها در اطراف ساختمان اصلی، دو ویلا، یک کلبه سه بخشی ماه عسل که با وسایل عتیقه محلی دکور شده است، قرار دارند. آسانسور این هتل به ساحلی اختصاصی، استخر آب شور، باشگاه بدنسازی و پیتزافروشی هایی به شکل آلاچیق با سقف های پوشالی و منقل های ماهی پزی می رسد. اگر در میان باغ مرکبات این هتل قدم بزنید، حس می کنید در بهشت هستید.

زیباترین هتل های ساحلی دنیا کجاست؟ (2)

۸. سالن گل وحشی - شیملا - هند

هتل بسیار زیبای اوبری در ارتفاع ۸۲۵۰ پایی از سطح دریا و در میان جنگل انبوه سروهای بلند در میانه هیمالیا ساخته شده است. این هتل ۸۵ اتاق و طراحی فوق العاده زیبایی دارد. یکی از جاذبه های زیبای این فضای ۲۲ هکتاری، استخر مزین و شیک هتل است که موزاییک های آبی طرح دار در زمین و لوسترهای کریستالی در سقف دارد. این استخر سرپوشیده است اما پنجره های متعددی دارد که منظره زیبای جنگل و کوه های اطراف را می توان به خوبی از آنجا تماشا کرد.

زیباترین هتل های ساحلی دنیا کجاست؟ (2)

۹. ریتز کارلتون - هنگ کنگ - چین

افرادی که در ارتفاع دچار سرگیجه می شوند نباید به این استخر بروند زیرا در پشت بام طبقه ۱۱۸ برج مرکز تجاری بین المللی هنگ کنگ واقع شده است. این استخر سرپوشیده که بخشی از اسپای دوساله هتل نیز هست، برای منظره زیبای لنگرگاه ویکتوریا و افق شهر هنگ کنگ بسیار شهرت دارد. برای زیبایی بیشتر این استخر، ۱۴۴ نمایشگر LED در سقف کار شده اند که نورهای رنگی زیبایی را درون آب منعکس می کنند. این اسپا که جایزه بهترین معماری را نیز به خود اختصاص داده است، دو استخر آب سرد و آب داغ و برای آنهایی که از ارتفاع نمی ترسند، جکوزی در فضای بیرون دارد.

زیباترین هتل های ساحلی دنیا کجاست؟ (2)

۱۰. کلبه ای در دونبِگ - کانتری کلر - ایرلند

این کاخ بزرگ و زیبا در سواحل سرسبز امرالد ایزله واقع شده است. در داخل این کاخ شومینه هایی که با هیزم و چوب های واقعی می سوزند لابی را گرم می کنند و تختخواب ها همه از پر قو پر شده اند و چای صبحانه ایرلندی هر روز صبح سرو می شود. در این هتل مجلل امکانات فوق العاده ای برای استراحت و آرامش وجود دارد از جمله می توان توصیه کرد به حمام جلبک دریایی در اسپای اسب سفید بروید.

زیباترین هتل های ساحلی دنیا کجاست؟ (2)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پس ایران چی؟

    • بدون نام

      یعنی این آخریه دقیقا چی میگه؟؟؟؟؟ووووووووههوووو

    • یکی بود یکی نبود

      هتل الماس بندر انزلی اتاق vip یادتون رفت بگید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج