۱۴۵۶۲۳
۲۵ نظر
۵۰۱۰
۲۵ نظر
۵۰۱۰
پ

کشف راز «مثلث برمودا»

مثلث برمودا یکی از مرموزترین ناشناخته های قرون اخیر به شمار می آید و تاکنون هیچ توضیح علمی درخصوص آن ارایه نشده است. اکنون در گوشه دیگری از دنیا اتفاقات مشابهی درحال روی دادن است که نتیجه آنها چیزی شبیه اثرگذاری مثلث برموداست.

خبرگزاری مهر: مثلث برمودا یکی از مرموزترین ناشناخته های قرون اخیر به شمار می آید و تاکنون هیچ توضیح علمی درخصوص آن ارایه نشده است. اکنون در گوشه دیگری از دنیا اتفاقات مشابهی درحال روی دادن است که نتیجه آنها چیزی شبیه اثرگذاری مثلث برموداست.

دانشمندان امیدوارند با مطالعه آنها پی به راز مثلث برمودا ببرند.

کشف چند ماه پیش چندین گودال بزرگ و عمیق در منطقه سردسیر سیبری موجی از گمانه زنی ها درباره اساس پیدایش آنها به راه انداخته است.

به تازگی گزارشی درخصوص این گودالها منتشر شده که می توان آن را توضیحی درخصوص پیدایش آنها به شمار آورد. در این گزارش ادعا شده که پیدایش این گودالهای مرموز با مثلث برمودا در گوشه دیگری از دنیا در ارتباط است.

با این حال دانشمندان دیگری که در این مطالعه حضور ندارند مدعی هستند مکانیسم نهفته در فرآیند پیدایش این گودالها نمی تواند توضیحی درخصوص مثلث برمودا و قدرت ناپدیدکننده آن ارایه کند. این درحالی است که بسیاری معتقدند مثلث برمودا اساسا وجود خارجی ندارد!

در جولای گذشته گودال بزرگ و عمیقی در شبه جزیره "یامال" سیبری کشف شد. این نقطه از جهان تحت عنوان "پایان دنیا" شناخته می شود. پس از مدتی دو گودال مشابه دیگر نیز شناسایی شد. اما درحالی که دانشمندان همچنان درخصوص علت شکل گیری این گودالها احتمالات فراوانی را مطرح می کنند، معمای پیدایش آنها و ارتباط احتمالی شان با مثلث برمودا همچنان حل نشده باقی مانده است.

البته گروهی از دانشمندان روسیه در گزارشی که در نشریه نیچر منتشر کرده اند انفجارات ناشی از گازهای مختلف از جمله هیدرات متان را بی ارتباط با شکل گیری این حفره ها ندانسته اند. آنها در گزارش یاد شده به این نکته اشاره کرده اند که در بستر این گودالها مقادیر عجیبی از این گاز وجود دارد.

در همین حال در آن سوی دنیا محققان به این نتیجه رسیده اند که هیدارتهای متان می تواند عامل اصلی ناپدیدشدن کشتی ها و هواپیماهایی باشند که از نزدیکی یا فراز مثلث برمودا باشد و این تشابه دانشمندان را بر آن داشته که ارتباطی میان گودالهای عمیق سیبری و مثلث برمودا تصور کنند.

مثلث برمودا نقطه ای از جهان در اقیانوس اطلس شمالی و در حد فاصل جزایر برمودا، سواحل فلوریدا و پورتوریکوست و گفته می شود هر جنبنده و سیستم حرکتی که از آن عبور می کند ناپدید می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مصطفی

      من که باور نمی کنم این اسرار مثلث برمودا حقیقت داشته باشه
      یعنی هیپ عقل سلیمی قبول نمی کنه که هر جنبنده و سیستم حرکتی که از آن عبور می کند ناپدید بشه!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این یه جور تعدل تو زمین هست

      • سابرینا

        همینطور که الان نسبت به قرنها سال قبل کشفیات بزرگی شده

        حتما قرنها سال بعد هم راز مثلث برمودا کشف بشه

      • Freemasun

        هر چیزی نا پدید نمیشه...
        اگه یکم مطالعه کنید میبینید اینطور نیست !گاهی اوقات اینجوری عمل میکنه ..

      • ناشناس

        خوب نابغه
        دانشمند جدید ایران زمین
        پس فک میکنی چرا یکی از اسرار و شگفتی های دنیاست
        در ضمن بعد نیس بعد از نظر دادن کمی مطالعه هم داشته باشید چون گاهی ناپدید میشن

    • کاردار

      اینکه توی این دوره هنوز اسرار ناشناخته ایی در این جهان هست ک بنی بشردوپا ب ان دست پیدا نکرده برام از همه چی جالبتره و قدرت خداست ک رخنمایی میکند!

    • سجاد

      بابا گول نخورید این برمودا و رازهاش که هر چند وقت یکبار اخبارش پخش میشه همش دروغهای صهیونیستها و جهوداست . من اولین بار از استاد رایفی پور شنیدم حقیقتشو و گفتم داره چرند میگه ولی با یه سرچ کوچولو به حال خودم تاسف خوردم که این همه وقت این دروغ بزرگ.و مزخرف رو باور کردم . عزیزان برمودا برای یهودیا به منزله ی کیش میمونه برای ما . بخدا مرکز تفریحیشونه . من رفتم با نقشه خود گوگل این جزیره رو پیدا کردم و با کمال تعجب دیدم خیابون داره یه عالمه مرکز تفریحی و ارگان و ... داره . امتحانش مجانیه برین خودتون نگاه کنین . کاش عزیزان این سرویس خبری هم این کار رو بکنن و عکسشو بزارن تا زود پخش شه و از دست این چرندیات نجات پیدا کنیم.

      پاسخ ها

      • اندیشمند

        اونی که شما تو گوگل مپ دیدی ، بی گمان جزایر برمودا بوده،نه گودال برمودا.

      • جابر

        سجاد یه کم بیشتر مطالعه کن خیلی متاسف شدم برات

      • ميلاد

        داداش مثلث برمودا خشكي نيست! آبه! توي اقيانوسه نه توي جزيره برمودا! اسم مثلث رو از اسم اين جزيره گرفتن!
        اون استاد عزيز رو هم روشنش كن چون احتمالا عين شما در اشتباه به سر ميبره!

    • neda

      واسه من كه خيلي جالبه ..واي خداي من ما تو چه دنيايي زندگي ميكنيم ما تو كشف حقايق زمين خودمون مونديم..راه شيري كه جا خود داره.........

    • ایمان

      اخه دوست عزیز چه ربطی به یهود صهیونیست داره؟؟؟؟اگه به قول تو اونجا واسشون مثل کیش باشه,که این خیلی مسخرست,چه لزومی داره دنیا رو با این داستانها بترسونن؟در ضمن بهت بگم منظور از برمودا,ناحیه ای چند صد کیلومتری از اطراف جزیره است,نه خود جزیره

    • شاهین

      رآکتورهای هسته‌ای و آزمایشگاه‌های بیولوژیکی و هزارجور سلاح و روش کشتار و قتل دسته‌جمعی، کنارشم چندتا تحقیق علمی ضد بشری به لطف اسرائیل و جیره‌خوارانشون...

    • پیمان

      شاید مثلث نباشه مربع باشه

    • Freemasun

      انقد به هم نپرید. به هر حال هر کسی یه طرز فکری داره. بی گمان این جور قضیه ها توی تاریخ خیلی تکرار شده . هر چیزی که اثبات علمی ندارن براش موضوع رو تخیلی میکنن.میتونیم بگیم یا جیوگرافیه یا یه قدرت مدرن و به قول دوستمون (سجاد) : میتونیم نسبت بدیم به قدرت های برتر دنیا ! شک نکنید اینها (منظورم فقط یهودیها نیست) علمشون خیلی بیشتر از علم عمومه ! واسه همین بعید نیست.. البته لازمه بدونید که این نظریه تویه دنیا از همه قوی تره :)
      ولی نه به شدتی که سجاد گفت.
      حالا اون داخل چیزی هست یا نیست نمیدونم !
      شایدم مثل پونه ی دم لونه خرگوشه ..
      یعنی منحرف کردن آدما از واقعیتی دیگه که همونجا هست . به هر حال اینکه اونجا مصنوعیه و به دست بشر میچرخه از همه قوی تره توی دنیا .

      پاسخ ها

      • نیما

        مربع هم نیست لوزی مانند دیده شده

    • شیرین

      مثلث برمودا یا جزیره خضرا؟!

    • علی

      این منطقه ای که ذکر شده هر روز شاهد رفت امد کشتی و هواپیما هست که اتفاقی برایشان نمی افتد این حرف هایی که درمورد مثلث برمودا می گویند مربوط به دوتا کتاب هست که یک داستان نویسنده امریکایی (دقت کنید داستان نویس نه دانشمند)که ازسقوط چند هواپیمای و غرق شدن چند کشتی که در صد سال اخیر در نزدیکی ان مکان اتفاق افتاده که از لحاظ اماری این اتفاقات طبیعی می باشد را با داستان پردازی و خیالبافی به شکل عجیب غریبی در کتابش به خوانندگان نشان می دهد. ادم باید عاقل باشه و هرچیزی را راحت باور نکند

    • مجيد

      با سلام خدمت دوستان عزيز، دوستاني كه صحبت هاي استاد رائفي پور رو نشنيدن ازشون خواهش ميكنم توي اينترنت هست دانلود كنن. دوستان به نظر شما چرا بايد مثلث باشه ،طبق قاعده اگه گودال باشه پس بايد به شكل بيضي يا اينكه دايره باشه بر فرض اينكه مثلث باشه باز هم طبق قانون كشش اب بايد به صورت دايره در بياد از اونجايي كه براي ماسونها مثلث يه نماده و اصلا قدرت رو با نماد هرم ترسيم ميكنن اين منطقه رو هم به شكل مثلث تحت اختيار خودشون در اوردن دوستاني كه ميگن اونجا ابه اشتباه ميكنن اينطور نيست از اونجايي كه كسي جرعت نزديك شدن به اين منطقه رو نداره انها هم منطقه اصلي رو نشون نميدن . متاسفانه اونجا مكاني هست براي خوش گذراني كله كنده هاي يهودي (منظورم صهيونيسمه) . دوستان بيشتر تحقيق كنيد و اين اراجيف ها رو باور نكنيد. يا علي.

      پاسخ ها

      • اندیشمند

        چرا به هزار پا میگن هزار پا؟ مگه هزار تا پا داره؟ نه! چون پاهای زیادی داره به اصطلاح میگن هزارپا.

        پس دایره ای که بین "سه "جزیره قرار گرفته هم به اصطلاح میگن مِثلث.

      • بدون نام

        دوستانی که میگن چرا مثلث و نه مربع یا دایره و ... قابل توجه شما اینکه این منطقه، منطقه ایه وسط سه نقطه مسکونی در اطرافش که در کشورهای اطرافش قرار دارند.
        (کسانی که میخوان بدونن یه سرچ کنن اسم این مناطق را پیدا می کنن)
        نه اینکه اون منطقه به شکل مثلثه! (مثلث یعنی سه تایی؛ یعنی بین سه منطقه شناخته شده در اطرافش؛ نه اینکه یه ناحیه به شکل مثلث را پیدا کنید و بگید این نقطه است که توش هواپیماها و کشتی ها گم میشن!)

        در ضمن، الان مدتهاست که دیگه از این اتفاقات نمیفته! و آخرین خبرهای مربوط به گم شدن متعلق به سالها قبل از اینه!

    • بدون نام

      میگم یه کار کنیم اونهایی که انکار این قضیه میشن خودشون برن اونجا بپرن توش ببنن به کجا و به چی میرسن برای ما هم خبر بیارن ههههه

    • استار

      دنياي موازي...

    • nima

      خدارو چه دیدی شاید اون یهودی هام ناپدید بشن از دستشون راحت شیم

    • بدون نام

      به نضر من مثل برمودا واقعیت داره ودر گو دال های اطراف ان هیدراتهای متان وجود دارد که همین باعث ناپدید شدن کشتی ها و.. میشود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج