۱۴۶۱۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

iPad خود را به یک وسیله مفید تبدیل کنید

برترین نرم افزارهای Ipad برای عکاسی

آی فون و iPad شرکت اپل به روشی برای پرورش و بهره وری از قدرت خلاقه بازرگانان، هنرمندان یا عکاسان بسیار مشهور تبدیل شده اند. از آیپد نمی توان برای کلیک کردن روی عکس های حرفه ای مثل دوربین که تصاویری با کیفیت کمتر متناسب با ذائقه ی یک عکاس واقعی تولید می کند،

تصور کنید یک اپل iPad (یا آیپد ۲) خریده اید اما زیاد طرفدار "پرندگان عصبانی" یا موسیقی نیستید - اما در عوض می خواهید iPad خود را به یک وسیله مفید تبدیل کرده و بابت پولی که داده اید پشیمان نشوید! می خواهید تا جایی که ممکن است از آن به عنوان جایگزینی برای بسیاری از کارها استفاده کنید. همان کارهایی که پیش از این بر روی یک PC یا مک اجرا می کردید.

آی فون و iPadشرکت اپل به روشی برای پرورش و بهره وری از قدرت خلاقه بازرگانان، هنرمندان یا عکاسان بسیار مشهور تبدیل شده اند. از آیپد نمی توان برای کلیک کردن روی عکس های حرفه ای مثل دوربین که تصاویری با کیفیت کمتر متناسب با ذائقه ی یک عکاس واقعی تولید می کند، استفاده کرد. با این حال، بسیاری از نرم افزارهای رایگان مثل نمونه های پولی برای iPad تان در دسترس است که این امکان را به شما می دهد تا مجموعه ای از بهترین عکس ها را به وجود آورید. این برنامه ها نمی توانند جایگزینی کامل برای نرم افزارهای عکاسی پویا بر روی کامپیوتر باشند، اما آنها مطمئنا بهترین گزینه برای زمانی می باشند که شما در حال حرکت هستند.

در این پست بهترین برنامه های عکاسی آیپد را گرداوری کرده ایم. این نرم افزارها به شما کمک خواهند کرد تا خلاقیتتان را افزایش داده، عکس را بچرخانید، ویرایش کنید و کمی از قدرت خلاقیتتان به مجموعه عکس تان بیفزایید.

اکنون برویم سراغ معرفی نرم افزارها:

۱- CameraBag

برترین نرم افزارهای Ipad برای عکاسی
CameraBag نرم افزاری ساده اما مفید برای iPad می باشد که شما را قادر به اضافه کردن برخی از فیلترها (۱۰ تا از آنها) به عکس های خود نموده و نیز کمک می کند تا عکس های خود را در اندازه های مختلف برش دهید.

این نرم افزار یکی از اساسی ترین هاست که باید همیشه همراهتان داشته باشید. باCameraBag ، می توانید عکس هایتان را با استفاده از خصوصیات روتوش زنی ساده ای که به شما پیشنهاد می دهد جان تازه ای به عکس هایتان ببخشید.

۲- ۱۰۰ Cameras in ۱ for iPad


برترین نرم افزارهای Ipad برای عکاسی

این نرم افزار بسیار خلاق بوده و به شما اجازه می دهد تا از بین بیش از ۱۰۰ افکت پیشنهادی اش چندین مورد را به منظور القای حس جادویی بودن به عکسهای تان انتخاب کنید. همچنین با این نرم افزار امکان به اشتراک گذاری عکس های خود را به طور مستقیم بر روی ایمیل، توییتر، فیس بوک، فلیکر و SmugMug! دارید.

۳- MobileMonet HD

برترین نرم افزارهای Ipad برای عکاسی

این نرم افزار عالی برای آندسته از افرادی است که مایلند خود را به عنوان یک هنرمند عکاس بدانند. این نرم افزار امکان تبدیل عکس ها به نگاره های هنرمندانه و شیوا را فراهم می کند.

۴- eBook Magic

برترین نرم افزارهای Ipad برای عکاسی

eBook Magic یکی از بهترینها است! در واقع، اولین App عکاسی اپل برای ساخت آلبومی از عکس های سفارشی بر روی iPad تان می باشد. با کمک این نرم افزار می توانید به راحتی عکس هایتان را به آلبومتان قرار داده، و توضیحی برای هر کدام بنویسید. بعد از این کار مرحله به راحتی می توانید آنها را با دوستان، خانواده و غیره به اشتراک بگذارید.

۵- Fotopedia Heritage

برترین نرم افزارهای Ipad برای عکاسی

این یکی، از برنامه رایگان ایده آل برای افرادی است که علاقه مند به سفر هستند. نرم افزار به شما اجازه می دهد تا به ۲۰۰۰۰ عکس از سرتاسر جهان که از طریق ۸۹۰ سایت میراث جهانی و ۳،۰۰۰ نقطه مورد علاقه فراهم می شوند، دسترسی داشته باشید. با استفاده از نرم افزار، شما می توانید سایت های نزدیک به شما و دور از شما را مرور کرده، و با GPS امکان پیدا کردن نزدیکترین علاقمندی برایتان فراهم می شود. علاوه بر این، شما همچنین می توانید کمی از تاریخ هر محل خوانده و عکس های مورد پسندتان از مکان های مورد علاقه تان را ذخیره کنید.

۶- Eye Color Booth HD - Multicolor Eye Changer

برترین نرم افزارهای Ipad برای عکاسی

استفاده از این نرم افزار بسیار آسان بوده و امکان تغییر رنگ چشم ها را برایتان فراهم می نماید. کیفیت کار نرم افزار بر روی تک تک عکسها همچون عکس های گروهی بوده و افکت ها به بهترین کیفیتی که بتوان تصور کرد اعمال می شوند

۷- فتوشاپ اکسپرس

برترین نرم افزارهای Ipad برای عکاسی
این نرم افزار در واقع عینا جایگزین فتوشاپ PC بروی آیپد نیست اما با این حال عمکردش خوب بوده، و ابزاری مبتدی برای ویرایش عکس می باشد که در آیپد وجود دارد. امکان چرخاندن، برش دادن، مرتب کردن و حتی انجام کارهایی خلاقانانه همچون اشباع، سایه رنگ و تبدیل تصاویر به سیاه و سفید با این نرم افزار فراهم می شود

۸-Photo Sharing App

برترین نرم افزارهای Ipad برای عکاسی

این برنامه به شما اجازه دسترسی به عکس ها را از دستگاه های دیگر و همچنین قفل کردن چند عکس در کامپیوترتان را فراهم می کند.

۹. PhotoRaw

برترین نرم افزارهای Ipad برای عکاسی

عکاس می داند که بهترین فرمت تصویر برای حمل یک فرمت RAW است. اما، اغلب مشکلی وجود دارد و آن نبود نرم افزاری مناسب برای سیستمتان است که قادر به باز کردن تصاویر RAW دوربین های مختلف (یا DSLR ها) باشد. حتی اگر چنین برنامه های کاربردی وجود داشته باشد، آنها هنوز فاصله ی زیادی تا کاربردی شدن دارند.

PhotoRaw lite بهترین راه حل برای این مشکل است. نرم افزار از فرمت های فایل های RAW بسیاری از تولید کنندگان دوربین پشتیبانی می کند، به عنوان مثال فایل های NEF دوربین های نیکون، فایلهای CR۲ کانن، فایل های DNG لایکا، و غیره

10- PhotoSync

برترین نرم افزارهای Ipad برای عکاسی

این برنامه بسیار بصری بوده و امکان اشتراک گذاری فایل هایتان را به صورت بی سیم از هر وسیله ای که Wi - Fi اش فعال باشد، می دهد. در واقع، این اولین برنامه ی اپل است که امکان انتقال بی سیم عکس ها یا فیلم ها از یا به کامپیوترتان، دستگاه های دیگر، Dropbox ، و فلیکر و Breeze را می دهد. با استفاده از این برنامه شما دیگر نیازی به استفاده سیم ندارید!

منبع: گویـــــــا آی تی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج