adexo3
۱۴۶۲۳۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

هشدار درباره کاهش ۱۴ درجه‌ ای دما

کارشناس مستقر در سازمان هواشناسی گفت: با ورود سامانه بارشی از بعد از ظهر فردا تا صبح سه‌شنبه و به سبب نفوذ جريانات سرد شمالی كاهش دمای ۸ تا ۱۴ درجه سلسيوس در نوار شمالی به ويژه سواحل دريای خزر رخ خواهد داد.

باشگاه خبرنگاران جوان: کارشناس مستقر در سازمان هواشناسی گفت: با ورود سامانه بارشی از بعد از ظهر فردا تا صبح سه‌شنبه و به سبب نفوذ جريانات سرد شمالی كاهش دمای ۸ تا ۱۴ درجه سلسيوس در نوار شمالی به ويژه سواحل دريای خزر رخ خواهد داد.

امین حسین نقشینه، در خصوص وضعیت آب و هوای کشور طی روزهای آینده افزود: امروز "شنبه ۲۶ مهر ماه ۹۳" در بخش‌هایی از شمال غرب، شرق و جنوب شرق كشور بارش پراكنده پيش بينی می‌شود و در ۲۴ ساعت آينده وزش باد نسبتا شديد در جنوب سمنان و استان تهران پيش بينی می‌شود همچنین از امشب تا ظهر فردا نيز وزش باد شديد جنوبی در استان گيلان و اردبيل رخ خواهد داد.

وی افزود: از ظهر فردا سامانه بارشی از سمت شمال غرب وارد كشور شده و به تدريج تا اواخر شب علاوه بر شمال غرب، بخش‌هایی از غرب و سواحل دريای خزر را تحت تاثير قرار داده و سبب بارش باران، رعد و برق، وزش باد و در مناطق مرتفع، بارش برف می‌شود و روزهای دوشنبه و سه‌شنبه نيز اين سامانه در نيمه غربی، نواحی مركزی، سواحل شمالی و دامنه‌های البرز فعال است.

کارشناس هواشناسی اظهار داشت: شدت فعاليت اين سامانه از بعد از ظهر فردا و طی روز دوشنبه در سواحل دريای خزر و استان‌های واقع در شمال غرب و غرب و در روز سه‌شنبه در شمال غرب و غرب كشور است.

وی تصریح کرد: از بعد از ظهر فردا تا صبح سه‌شنبه به سبب نفوذ جريانات سرد شمالی كاهش دمای ۸ تا ۱۴ درجه سلسيوس در نوار شمالی به ويژه سواحل دريای خزر رخ خواهد داد و دريای خزر نيز از بعد از ظهر فردا و روز دوشنبه مواج است و اين سامانه روز چهارشنبه در شمال شرق كشور فعال بوده و سپس از كشور خارج می‌شود.

نقشینه با اشاره به وضعیت آب و هوای تهران طی ۲ روز آینده گفت: وضعیت آب و هوای تهران در ادامه وقت امروز، كمی ابري، همراه با وزش باد شديد و فردا، كمی ابری، گاهی وزش باد، اوايل شب افزايش ابر در ارتفاعات بارش پراكنده و روز دوشنبه، نيمه ابری تا ابری، در پاره‌ای نقاط بارش پراكنده و وزش باد پیش بینی می‌شود.

همچنین امروز در استان‌های قم، سمنان و جنوب استان تهران بویژه در شهرهای شهریار، ورامین، رباط کریم و فرودگاه امام وزش باد نسبتا شدید خواهد بود و سرعت آن به ۱۵ متر بر ثانیه یا ۵۴ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید که در شهرهای جنوبی مناطق خشک موجب گرد و خاک خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج