۱۴۶۷۹۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

درخشان: محروم و مصدومان زیادی داریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به دلیل تعداد زیاد بازیکنان مصدوم در تیمم برای انتخاب ۱۸ بازیکن اصلی مشکل دارم.

خبرگزاری تسنیم: حمید درخشان در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس و سایپا اظهار داشت: سایپا تیم خوب و جوانی است که از مربی کاردانی بهره می‌برد و تا به اینجای لیگ نتایج خوبی داشته است. ما هم تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا در این دیدار نتیجه بگیریم.

وی در ادامه افزود: مشکل ما این است که محرومان و مصدومان زیادی داریم و برای انتخاب فهرست ۱۸ نفره خود با مشکلاتی روبه‌رو هستیم. از جمله محمد نوری که آپاندیسش مشکل پیدا کرده است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: متأسفانه امروز دو نفر دیگر به جمع غایبان تیم ما اضافه شدند. محمد نوری به دلیل مشکل آپاندیس نمی‌تواند ما را همراهی کند و پزشکان وضعیت او را دنبال می‌کنند. هادی نوروزی نیز به دلیل کشیدگی عضلات دیگر غایب تیم ما در بازی با سایپا خواهد بود. رضا حقیقی هم که به دلیل سه اخطاره بودن نمی‌تواند ما را در این بازی همراهی کند.

درخشان با بیان اینکه تعداد غایبان تیم پرسپولیس او را برای تهیه لیست ۱۸ نفره دچار مشکل کرده است، خاطر نشان کرد: حسین ماهینی، رضا نوروزی، حمید علی‌عسگر و دغاغله را پیش از این در اختیار نداشتیم و با غایبان جدید هم کارمان سخت‌تر شد. اکنون دست‌مان برای تهیه لیست ۱۸ نفره خالی است و این موضوع کمی ما را دچار مشکل کرده است. فقط امیدوارم جوان‌هایی که جایگزین این بازیکنان می‌شوند به خوبی بتوانند جواب اعتماد ما را بدهند و عملکرد قابل قبولی داشته باشند.

وی درباره اینکه مشکلات مربوط به اسپانسر، باشگاه پرسپولیس را دچار معضل نمی‌کند، گفت: امیدوارم هر چه زودتر بحث اسپانسر و مشکلی که به وجود آمده حل شود و ما بتوانیم کارمان را به خوبی ادامه دهیم. در دنیای فوتبال حرفه‌ای سرمایه‌گذاری و اسپانسر نقش بسزایی دارند و برای اینکه تیم بتواند راهش را به خوبی و سرعت بالایی ادامه دهد نیاز به سرمایه‌گذاری است. امیدوارم این مشکلات در کار ما خللی ایجاد نکند. آقای سیاسی و اعضای هیئت مدیره تا به اینجا کمک کرده‌اند تا مشکلی وجود نداشته باشند و امیدواریم در آینده نیز همین روند را در پیش داشته باشند.

سرمربی پرسپولیس یادآور شد: برای تیمی مانند پرسپولیس بسیار بد است که هر چند وقت یکبار با این دست از مشکلات روبه‌رو شود. ما تا می‌خواهیم کمی متمرکز کارهای فنی شویم این مسائل تیم را تحت الشعاع قرار می‌دهد. مشکلی مانند مشکل کنونی پرسپولیس و بحث اسپانسری در هیچ جای دنیا وجود ندارد و در فوتبال اروپا که فوتبال روز دنیاست چنین مشکلاتی را نمی‌بینیم اما برای تیم ما و فوتبال این مملکت همیشه این مسائل مشکل‌ساز شده است.

درخشان با تأکید بر اینکه سایپا تیمی خوب، جوان و با یک مربی با دانش است که نتایج خوبی گرفته، درباره شناختش از این تیم گفت: سایپا تا به اینجا توانسته به خوبی توانمندی‌هایش را نشان دهد. ما نقاط ضعف و قوت این تیم را شناسایی کرده‌ایم و به مسائل تاکتیکی شاگردان جلالی واقف هستیم. امیدوارم بتوانیم در بازی فردا نقاط قوت تیم سایپا را کنترل کنیم و از نقاط ضعفش بهره ببریم تا نتیجه خوبی به دست آوریم.

وی در خصوص اینکه به تازگی تمرینات پرسپولیس پشت درهای بسته برگزار می‌شود و تماشاگران و خبرنگاران اجازه حضور در تمرینات این تیم را ندارند، عنوان کرد: اصلاً چنین چیزی نیست و از زمانی که من آمده‌ام همیشه تمرین ما برای تماشاگران باز بوده است. فقط دو روز قبل از مسابقه که یک روز تمرین اصلی‌مان برگزار می‌شود و روز قبل از مسابقه هم تمرین خاصی نداریم پشت درهای بسته تمرین می‌کنیم و این بحث به دلیل مرور تاکتیک‌های قبل از بازی است. در غیر اینصورت ما هیچ وقت تمرینات را محدود نکرده‌ایم و تمام هفته تمرینات‌مان به روی همه باز است.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: اگر من مسئول تصمیم‌گیری در خصوص تمرین هستم، باید بگویم به جز دو روز قبل از مسابقه تمام هفته تمرین ما به روی همه باز است اما با احترامی که به خبرنگاران قائلم به نظرم آنها باید هفته‌ای یک روز از تمرینات گزارش تهیه کنند. ما هر روز نمی‌توانیم اجازه بدهیم که دوربین به تمرینات ما بیاید و بدون هماهنگی گزارش تهیه کند، چون این موضوع هم برای ما حاشیه‌ساز می‌شود و هم نمی‌توانیم به آنها سرویس بدهیم. به همین دلیل تصمیم گرفتیم دوربین‌ها هفته‌ای یک بار با هماهنگی باشگاه به تمرین بیایند و در باقی روزها باشگاه خودش عکاس دارد و می‌تواند گزارش کاملی از تمرینات را روی سایت قرار دهد.

درخشان همچنین درباره اینکه گفته می‌شود پرسپولیسی‌ها با محسن مسلمان و قاسم حدادی‌فر صحبت کرده‌اند تا نیم‌فصل به این تیم بیایند، موضوعی که باعث ناراحتی یحیی گل‌محمدی شده است، گفت: نمی‌دانم این صحبت از کجا در آمده است؟ من این مسئله را به جدیت تکذیب می‌کنم، چرا که با فوتبال حرفه‌ای به خوبی آشنا هستم. دور از شأن من و پرسپولیس است که بخواهیم خارج از زمان نقل و انتقالات با بازیکنی مذاکره کنیم. نه خودم چنین کاری کرده‌ام و نه به باشگاه گفته‌ام با بازیکنی صحبت کند. به گوش یحیی گل‌محمدی هم برسانید که این موضوع کذب است و هیچ مذاکره‌ای با حدادی‌فر و مسلمان نداشته‌ایم.

وی درباره مسئله حق پخش تلویزیونی نیز اظهار داشت: حق طبیعی فدراسیون فوتبال است که برای درآمدزایی از تلویزیون حق پخش بگیرد. تلویزیون بابت آگهی‌هایی که هنگام پخش فوتبال‌ها پخش می‌کند پول می‌گیرد و مجانی این کار را انجام نمی‌دهد. دو ساعت فوتبال همراه با آگهی است که همه آنها برای صداوسیما درآمدزاست. آنها باید برای فوتبال هزینه هم کنند. این قانون فیفاست که فوتبال باید حق پخشش را از تلویزیون بگیرد اما اینکه اکنون درخصوص حق پخش چالش به وجود آمده مسئله‌ای خارج از عرف است و به نظرم حق فوتبال باید داده شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج