adexo3
۱۴۶۸۰۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بهروان: ورود دوربین‌ها ممنوع است

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران با تاکید بر اینکه دوربین‌های سیما حق ورود به ورزشگاه‌ها برای پوشش تصویری رقابت‌های لیگ برتر را ندارند گفت: هیچ وقت در مورد کارت معافیت بازیکنان والیبال صحبت نکردم.

خبرگزاری مهر: غلامرضا بهروان با اشاره به صحبت‌هایی که از وی در خصوص والیبالیست‌ها نقل شده بود، گفت: من هیچ‌ وقت راجع‌ به کارت پایان خدمت والیبالیست‌ها صحبتی نکرده‌ام و اجازه اظهار نظر نیز به خود نمی‌دهم، اما برایم جالب است که مسئولان والیبال در خصوص من حرف‌هایی زده‌اند که برایم جالب توجه بود. من در هیچ جا صحبتی نکرده‌ام که معافیت بازیکنان والیبال مشکل دارد، اما تعجب می کنم چرا چنین صحبت‌هایی از قول من عنوان شده بود.

وی در خصوص اینکه اگر مربیان در بیرون از سازمان لیگ با دوربین‌ها صحبت کنند، نظر شما چه خواهد بود، افزود: این مساله اصلا به من ارتباطی ندارد و روابط عمومی باید پاسخگوی این مساله باشد.

پس از صحبت‌های بهروان، حجت‌الله بهمنی مدیر روابط عمومی سازمان لیگ نیز خاطر نشان کرد: من حتی به مربیان اجازه این را نداده و نخواهم داد که بیرون از سازمان لیگ نیز با دوربین‌های شبکه‌های تلویزیونی مصاحبه کنند.

بهمنی در پایان تصریح کرد: تعدادی از شبکه‌های خبری که جلوی در سازمان لیگ حضور داشتند، می‌خواستند به هر ترفندی با حمید درخشان مصاحبه کنند که سرمربی پرسپولیس با احترامی که برای فدراسیون فوتبال و مسئولین سازمان لیگ قائل بود، با آنها مصاحبه‌ای انجام نداد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج