۱۴۶۸۲۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رئال تيم هميشه بازنده مقابل ليورپول

دو روز ديگر به جدال حساس ليورپول و رئال مادريد باقي مانده و به همين بهانه، نگاهي داريم به آمار و اطلاعات اين بازي و تاريخچه مصاف هاي دو تيم.

ورزش سه: رئال مادرید در حالی چهارشنبه در آنفیلد به مصاف لیورپول خواهد رفت که تاکنون سه بار در دیدارهای رسمی مقابل این تیم قرار گرفته و در هر سه بازی نیز مغلوب شده است.

دو تیم برای اولین بار در سال ۱۹۸۱ و در فینال جام باشگاه های اروپا در ورزشگاه پارک دو پرنس پاریس به مصاف یکدیگر رفتند که لیورپولی ها با گل دقیقه ۸۱ آلن کندی، بازی را از رئال بردند و قهرمان اروپا شدند. در آن دیدار، ویسنته دل بوسکه به عنوان بازیکن در رئال حضور داشت و هدایت کهکشانی ها نیز بر عهده بوسکوف فقید بود.

اما دومین و سومین رویارویی دو تیم بر می گردد به ماه مارس سال ۲۰۰۹ در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان که رئال در برنابئو ۱-۰ و در آنفیلد ۴-۰ شکست خورد.آربلوا بازیکن فعلی رئال که فوتبالش را از آکادمی رئال مادرید آغاز کرده، در آن روز با پیراهن لیورپول مقابل تیم سابقش قرار گرفت.

آمار لیورپول در مقابل تیم های اسپانیایی در ورزشگاه آنفیلد، چندان درخشان نیست. قرمزها از ۱۴ رویارویی خود مقابل تیم های اسپانیایی، ۴ برد،۶ مساوی و ۴ شکست را تجربه کرده اند. آخرین بار اتلتیکومادرید به عنوان یک تیم اسپانیایی، راهی آنفیلد شده که آن بازی را با نتیجه ۲-۱ به لیورپول باخته است. بازی بر می گردد به سال ۲۰۱۰ و مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا که البته اتلتی با برتری ۱-۰ در بازی برگشت، به فینال صعود کرده و قهرمان شد.

رئال مادرید در ۴ بازی آخر خود در کشور انگلستان، بدون شکست بوده است. آنها در آخرین بازی خود در این کشور، دو فصل پیش در زمین منچستریونایتد این تیم را ۲-۱ شکست دادند.

کریس رونالدو ۹ بار با پیراهن منچستر در مقابل لیورپول قرار گرفته است.۵ پیروزی،۳ شکست و یک مساوی حاصل کار او بوده. دو گل هم به لیورپول زده که هیچکدامشان در آنفیلد به ثمر نرسیده است.

چیچاریتو نیز در ۵ بازی خود با پیراهن یونایتد در آنفیلد، یک گل به این تیم زده است.مودریچ نیز با پیراهن تاتنهام در ۸ رویارویی خود با لیورپول، صاحب ۵ برد،۲ مساوی و یک شکست شده است. مودریچ همچنین دو گل در مقابل لیورپول به ثمر رسانده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج