۱۴۶۸۲۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

آخرین وضعیت پرونده بورسیه های جنجالی

عضو کمیته تعیین مصادیق بورسیه ها با بیان اینکه تا کنون ۳۵۰ پرونده را شخصا بررسی کرده است، گفت: تعدادی از این پرونده ها دارای ایراد قانونی است.

خبرگزاری ایرنا: عضو کمیته تعیین مصادیق بورسیه ها با بیان اینکه تا کنون ۳۵۰ پرونده را شخصا بررسی کرده است، گفت: تعدادی از این پرونده ها دارای ایراد قانونی است.

«مهدی دواتگری» درباره آخرین روند بررسی پرونده بورسیه ها در کمیته تعیین مصادیق بورسیه ها افزود: مساله بورسیه ها نیاز به توجه بررسی و دقت زیادی دارد و پرونده ها بطور دقیق در حال مطابقت با قانون است.

وی با بیان اینکه باید هرچه سریعتر بررسی پرونده بورسیه های غیرقانونی تمام شود، خاطر نشان کرد: همه پرونده ها باید در این کمیته بررسی شود و اینکه تعدادی در اختیار کمیته قرار گیرد و تعدادی نیز در خود وزارت علوم بررسی شود، قابل توجیه نیست.

نماینده مردم مراغه در مجلس ادامه داد: تعداد پرونده هایی که شخصا آنها را بررسی کرده ام حدود ۳۵۰ پرونده بوده است که بعضی از این پرونده ها دارای مشکل قانونی هستند.

دواتگری درباره زمان به اتمام رسیدن بررسی پرونده بورسیه ها و اعلام نتایج آن، گفت: حجم پرونده ها زیاد است و تاکید اعضای کمیته بررسی مصادیق بورسیه ها بر این است که تمامی آنها بطور دقیق از نظر شرایط پذیرش، سن، معدل و مطابقت با ضوابط و مقررات بررسی شود تا حقی از کسی ضایع نشود.

کمبته بررسی پرونده تعیین مصادیق بورسیه ها با دستور «محمدعلی نجفی» سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در شهریورماه تشکیل شد که از دارای پنج عضو است و ۲ نفر از آنها نمایندگان مجلس می باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج