۱۴۶۸۷۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

گارسیا: گواردیولا یکی از بهترین‌هاست

سرمربی فرانسوی تیم فوتبال رم با تمجید از همتای اسپانیایی خود اعتراف کرد تیمش باید در اوج باشد که بتواند قهرمان آلمان را در استادیو المپیکو شکست دهد.

خبرگزاری تسنیم: در آستانه دیدار تیم‌‌‌های بایرن مونیخ و رم در دور سوم بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که نماینده ایتالیا میزبان آن است، رودی گارسیا سرمربی جالوروسی به تمجید از همتای اسپانیایی خود در جمع باواریایی‌ها پرداخت و تأکید کرد که او در موفقیت‌های چند فصل اخیر بارسلونا، تیمی که پیش از پیوستنش به بایرن مونیح در آن مربیگری می‌کرد، نقش بزرگی داشته است.

گارسیا اظهار داشت: گواردیولا یکی از بهترین‌هاست. او با انتخاب تیمی که فصل قبل از ورود او تمام جام‌ها را برده بود دست به ریسک بزرگی زد اما توانست نشان دهد که موفقیت‌های بارسلونا فقط به لطف بازیکنان این تیم رقم نخورده و او هم نقش به سزایی در آنها داشته است.

گارسیا در ادامه تصریح کرد که شکست دادن بایرن مونیخ در استادیو المپیکو کار آسانی نیست و اگر مردان او با رویکردی مناسب پا به میدان نگذارند نمی‌تواند از باواریایی‌ها امتیاز بگیرند.

وی افزود: می‌دانیم که به عنوان تیم کم‌شانس‌تر شناخته می‌شویم. ما ۲ بازی خوب در لیگ انجام داده‌ایم اما این روند را باید در لیگ قهرمانان اروپا هم ادامه دهیم. در این بازی باید در اکثر دقایق بازی بر توپ و میدان مسلط باشیم. انتظار یک ورزشگاه پر از جمعیت را در این بازی دارم. من برای بایرن مونیخ و تمامی رقبای خود احترام قائلم اما از هیچ کدام آنها نمی‌ترسم. هدفم در این بازی یک چیز است. اینکه به آنهایی که ما را تیم از پیش حذف شده گروه قلمداد کرده‌اند ثابت کنم در اشتباه بوده‌اند.

تیم‌های بایرن مونیخ و رم فرداشب (سه‌شنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ در شرایطی در ورزشگاه استادیو المپیکوی شهر رم به مصاف هم می‌روند که باواریایی‌ها با ۶ امتیاز درصدر و رم با ۴ امتیاز در رده دوم گروه E، گروه مرگ رقابت‌ها قرار دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج