۱۴۷۲۰۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مقایسه بالوتلی و رونالدو سخت است

سرمربی رئال مادرید از مقایسه مهاجم ایتالیایی لیورپول با ستاره تیمش خودداری کرد.

خبرگزاری فارس: کارلو آنچلوتی پیش از دیدار امشب تیمش مقابل لیورپول در رقابت‌‌های لیگ قهرمانان اروپا به تمجید از کریستیانو رونالدو پرداخت و گفت: او در حال حاضر در شرایطی باورنکردنی قرار دارد و نمی‌تواند کارش را بهتر از این انجام دهد. همه ما روی این بازی تمرکز کرده‌ایم نه ال‌کلاسیکو. بیل در تمرینات روز جمعه مصدوم شد و نمی‌تواند مقابل لیورپول یا بارسا بازی کند. باید ببینیم اوضاع چگونه پیش می‌رود. بیل با ما به والنسیا آمد زیرا فکر نمی‌کردیم مصدومیتش جدی باشد.

وی ادامه داد: باورم نمی‌شود که درباره بازیکنان مصدوم از من سوال می‌کنید. ما در آنفیلد هستیم. بیل با ما نیامده و نمی‌تواند بازی کند؛ کوئنترائو هم با ما نیامده و نمی‌تواند به میدان بیاید اما آربلوا بازی خواهد کرد. رئال و لیورپول دو تیم بزرگ هستند و این مسابقه بسیار مهمی است و عجیب است که در این مسابقات خیلی روبروی هم قرار نگرفته‌اند.

سرمربی رئال مادرید خاطرنشان کرد: بالوتلی را خیلی خوب می‌شناسم. او بازیکنی است که باید مراقبش باشید زیرا توانایی‌های زیادی دارد اما چیزی که بیشتر از همه حواسمان به آن هست، حرکات لیورپول در خط حمله است. مقایسه بالوتلی با کریستیانو سخت است زیرا آنها با هم فرق دارند. او بازیکنی است که به زمان نیاز دارد اما توانایی رقابت در بالاترین سطح را دارد.

وی اضافه کرد: کریستیانو در حال حاضر در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و تقریبا غیرممکن است که بهتر از این بازی کند. او در تمرکز کردن پیش از بازی‌های بزرگ بسیار خوب است و ما امیدواریم که مسابقه خوبی داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج