اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۷۲۹۴
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

سخنان روحانی شبیه احمدی‌ نژاد است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به صحبت‌های شب گذشته رئیس جمهور گفت: این سخنان قابل تشبیه به سخنان احمدی نژاد است که گفته بود دستمان را در لانه زنبور کردیم. آقای رئیس جمهور گفتند که ما وارد بورسیه‌ها شدیم که وزیر استیضاح شد.

خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به صحبت‌های شب گذشته رئیس جمهور گفت: این سخنان قابل تشبیه به سخنان احمدی نژاد است که گفته بود دستمان را در لانه زنبور کردیم. آقای رئیس جمهور گفتند که ما وارد بورسیه‌ها شدیم که وزیر استیضاح شد.

رحماندوست امروز در صحن علنی مجلس طی تذکری اظهار کرد: این مدل کشورداری و رابطه بین دو قوه نیست. آقای روحانی باید برای حفظ صفای بین دو قوه تلاش کند.

این نماینده مجلس با اشاره به استیضاح وزیر علوم گفت: رأیی که خود من برای استیضاح وزیر دادم برای بورسیه‌ها نبود بلکه انتصابات ایشان را قبول نداشتم. ممکن است خیلی از نمایندگان دیگر هم همین نظر را داشته باشند.

او اضافه کرد: خواهشم از ایشان این است که روابط دو قوه را صحیح‌تر حفظ کند.

رحماندوست در ادامه صحبت‌های خود به سخن مشاور امور زنان و خانواده رئیس جمهور هم اشاره کرد و گفت: اکنون ایشان گفته‌اند داشتن فرزند بیش از یکی، دوتا عقلانی نیست در حالی که ما در مجلس قوانین مربوط به ازدیاد نسل را تصویب می‌کنیم.

وی ادامه داد: بین دو قوه باید هم‌صدایی باشد. درخواست من از رئیس جمهور این است که به مشاور امور زنان خود تذکر بدهند و امور کشور به گونه‌ای باشد که به سمتی نرود که دشمن می‌پسندد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • farhad

      این آقای نماینده مگر خبر از وضع اقتصادی مردم ندارد آقا اگر اقتصاد معیشتی مردم درست شود برای بچه دارشدن نیازی به موعضه و فتوا نیست.

    • بدون نام

      مگه میشه آدم از بچه دار شدن بدش بیاد؟ اما آخه با کدوم پول ؟ با حقوقی که 70 درصدش صرف اجاره خونه میشه من حتی جرات نمیکنم بعد 5 سال زندگی مشترک نزدیک کلید هم بشم! چه برسه که کلید بزنم !!!

    • بدون نام

      مگه روحانی دروغ گفته؟ شما اگه ریگی به کفشتان نیست اجازه دهید اسامی بئرسیه های غیر مجاز اعلام گردد. ضمنا مردم هم اگه حقوق و درآمدهایی مثل شنما داشتند تو بچه دار شدن ربله....م

    • کمیل

      خانم مولاوردی حرف حساب زده دو بچه ادراه کردن هنر می خواهد این آقا فکر کرده در آمده همه مردم مثل خودش است خیلها برای همان دو بچه هم مشکل تامین غذا دارند نمیدانم بچه دار بودن هم قانون میخواهد شاید کسی دلش نخواهد بچه داشته باشد .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج