۱۴۷۵۰۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رونالدو: رکورد رائول را می‌شکنم

ستاره پرتغالی رئال مادرید تاکید کرد که تیمش شایسته پیروزی برابر لیورپول بود. او می گوید به راحتی رکورد رائول گونسالس را خواهد شکست.

خبرگزاری ایسنا: رئال مادرید توانست در دیدار برابر لیورپول به پیروزی برسد و قرمز پوشان آنفیلد را در هفته سوم دور رفت لیگ قهرمانان اروپا با سه گل شکست دهد.

کریستیانو رونالدو در این دیدار مثل همیشه ستاره تیمش بود و توانست گل نخست بازی را به ثمر رساند. این بازیکن پرتغالی با این گلی که به ثمر رساند تعداد گل های خود در لیگ قهرمانان اروپا را به عدد ۷۰ رساند تا تنها یک گل با رکورد رائول گونسالس، ستاره سابق رئال مادرید فاصله داشته باشد.

این بازیکن پرتغالی می گوید به راحتی و به زودی رکورد رائول را خواهد شکست. او بعد از بازی برابر لیورپول گفت: اصلا در این باره نگران نیستم. به خوبی می دانم که این رکورد را به راحتی خواهم شکست.

او درباره بازی گفت: شب خاصی برای ما بود. سه امتیاز این دیدار را به دست آوردیم و گل نخست خود را در آنفیلد به ثمر رساندم که این برایم بسیار جالب بود. رئال مادرید بازی خوبی را در دیدار برابر لیورپول به نمایش گذاشت و شایسته پیروزی در این دیدار بود.

هواداران لیورپول بعد از تعویض کریستیانو رونالدو به تشویق او پرداختند که این عجیب بود. رئال مادرید با این پیروزی ۹ امتیازی شد و به تنهایی در صدر جدول رده بندی این گروه قرار گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج