۱۴۷۵۱۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مراکز فروش عمده مواد غذایی برای ایام محرم

رییس اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: مراکز فروش عمده مواد غذایی و مراکزی که اقدام به توزیع محصولات مواد غذایی می‌کنند در چهار راه مولوی، خیابان مولوی، خیام، صاحب جم، میدان محمدیه، خیام شمالی و جنوبی، انبار نفت و رباط کریم قرار دارند و به نظر نمی‌رسد کمبودی در زمینه عرضه محصولات پر مصرف داشته باشیم.

خبرگزاری ایسنا: رییس اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: مراکز فروش عمده مواد غذایی و مراکزی که اقدام به توزیع محصولات مواد غذایی می‌کنند در چهار راه مولوی، خیابان مولوی، خیام، صاحب جم، میدان محمدیه، خیام شمالی و جنوبی، انبار نفت و رباط کریم قرار دارند و به نظر نمی‌رسد کمبودی در زمینه عرضه محصولات پر مصرف داشته باشیم.

محمد آقاطاهر تاکید کرد: همکاران ما برای روزهای آغازین محرم به ویژه دهه اول آن تمامی مایحتاج مردم و هیات‌ها را به میزان کافی تامین و آماده کرده‌اند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی اظهار کرد: با توجه به حجم تقاضا، بنکداران ساعات کاری خود را افزایش داده و روزهای تعطیل نیز فعالیت می‌کنند که کمبودی در این ایام نداشته باشیم.

آقاطاهر با بیان اینکه عمده محصولات پر مصرف این ایام برنج، حبوبات و روغن است که بالاترین مصرف را دارند، بر نظارت کامل بر بازار تاکید کرد.

رییس اتحادیه بنکداران مواد غذایی بحث مالیات بر ارزش افزوده و مالیات بر درآمد را یکی از چالش‌های مهم این صنف و همه صنوف عنوان و اظهار کرد: البته نقطه نظراتی در این زمینه داریم که به اتاق اصناف ارسال کردیم تا در آنجا مطرح شود و به نتیجه برسد.

وی در پاسخ به اینکه فعالان این صنف موازی‌کاری‌هایی با اتحادیه‌های دیگر از جمله خواربار فروشان و اتحادیه غلات و حبوبات دارند، توضیح داد:‌ صنف بنکداران با اتحادیه غلات و حبوبات، اتحادیه عطاری و سقط فروش و خواربار فروشان تداخل صنفی دارد اما سعی می‌کنیم چشم پوشی کنیم و به نوعی با رفاقت مشکلات را حل کنیم تا به اختلافات دامن نزنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج