جاباما
۱۴۷۵۸۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

بی احتیاطی پدر، جان فرزند را گرفت

پسر بچه یک سال و نیمه بر اثر بی احتیاطی پدرش جان خود را در یکی از روستاهای شهرستان ساوه از دست داد.

پایگاه خبری پلیس: در ساعت ۱۱ روز گذشته گزارش یک فقره تصادف منجر به فوت در یکی از روستاهای شهرستان ساوه به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام شد.

با اعلام این خبر بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی به محل اعزام شدند که یکی از اهالی محل به ماموران انتظامی مراجعه کرد و اظهار کرد: ساعاتی قبل در داخل باغ به همراه برادرم در حال بارگیری انار بودیم که بعد از اتمام کار برادرم با خودروی وانت بار قصد حرکت داشت که پسر بچه کوچکش که در حدود یک سال و شش ماه سن داشت جلوی ماشین پرید و ضربه ای به سرش وارد شد که بلافاصله وی را به بیمارستان انتقال دادیم و مصدوم به علت شدت جراحت وارده جان خود را از دست داد.

سارقان به ۴۰ فقره سرقت اعتراف کردند

۴۰ فقره سرقت روز گذشته در عملیات دستگیری ۱۴ سارق در استان مرکزی کشف و اموال مکشوفه به مالباختگان تحویل شد.

سرهنگ 'سیامک قاسمی' معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این باره گفت: در تداوم عملیات مبارزه با سرقت و در اجرای طرح های عملیاتی قرارگاه مبارزه با سرقت ، ماموران انتظامی روز گذشته موفق به دستگیری ۱۴ سارق شدند.

وی با بیان اینکه در این عملیات ها مقداری از اموال سرقتی کشف و به مالباختگان تحویل شد؛ ادامه داد: کشف هشت فقره سرقت منزل، هفت فقره اماکن خصوصی، ۱۳ فقره لوازم و محتویات خودرو، سه دستگاه خودرو و موتورسیکلت ، پنج فقره سرقت کابل و دیگر سرقت ها از نتایج این عملیات ها بود.

کشف یک کیلوو ۲۰۰ گرم مخدر شیشه

فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه گفت:یک کیلو و ۲۰۰ گرم ماده مخدر شیشه روز گذشته در عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان زرندیه در منزلی روستایی از اعضای یک باند توزیع مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ 'داود کاظمی' افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان در تحقیقاتی گسترده از فعالیت افرادی در امر تهیه و توزیع ماده مخدر صنعتی شیشه مطلع شدند.

وی افزود: با تکمیل تحقیقات مشخص شد که سرکرده باند در منزلی روستایی سکونت داشته و یکی از طبقه های واحد مسکونی خود را به امر تهیه و توزیع ماده مخدر شیشه اختصاص داده است.

سرهنگ کاظمی اضافه کرد: با اطمینان از فعالیت اعضای این باند در هماهنگی با دستگاه قضایی منزل مورد مورد بازرسی قرار گرفت و در این عملیات سرکرده باند به همراه دو همدست دیگرش دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه اظهار کرد: در این عملیات مقدار یک کیلو و ۲۰۰ گرم ماده مخدر شیشه ، یک دستگاه خودرو سواری متعلق به قاچاقچیان، تجهیزات توزین ماده مخدر و برخی آلات و ادوات جرم کشف و ضبط شد.

وی خاطر نشان کرد: پرونده متهمان در حال پیگیری می باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج